Noutăți pentru Renault Megane E-Tech: echipare nouă și încărcător bidirecțional

de Tiberiu Safta
Luni, 17.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a adus câteva noutăți minore pentru Megane E-Tech. Modelul electric este acum disponibil cu o nouă linie de echipare, precum și cu încărcător bidirecțional în standard.

Constructorul francez a dezvăluit câteva noutăți pentru SUV-ul electric Megane E-Tech. Modelul electric al celor de la Renault primește acum o linie de echipare nouă, dar și dotări noi în standard.

ECHIPARE NOUĂ ESPRIT ALPINE

Cea mai mare noutate este reprezentată de linia de echipare Esprit Alpine, disponibilă acum și pentru Megane E-Tech. Noua echipare este plasată în gamă între echipările existente Techno și Iconic, iar aceasta aduce câteva elemente de design exclusive la interior și exterior.

Astfel, echiparea Esprit Alpine aduce o nuanță nouă de gri mat Shadow la exterior, jante de 20 de inch vopsite în negru lucios, sigle Renault vopsite în negru, rame negre în jurul geamurilor laterale și o siglă Esprit Alpine montată pe aripa frontală din stânga.

Noutăți sunt prezente și în habitaclu. Scaunele, bordul și tunelul central sunt vopsite în negru și primesc cusături albastre exclusive. De asemenea, sunt prezente embleme vopsite în culorile steagului Franței.

ÎNCĂRCARE BI-DIRECȚIONALĂ ÎN STANDARD

Toate versiunile lui Renault Megane E-Tech primesc acum un încărcător bi-direcțional de 11 kW.

Noul încărcător va putea funcționa cu ajutorul unui adaptor V2L, disponibil opțional. Tot ca opțiune este disponibil un încărcător de 22 kW. Pe piața din Franța, Renault Megane E-Tech beneficiază și de tehnologie V2G, astfel încât mașina poate deveni o sursă de alimentare pentru case prin rețeaua Mobilize PowerBox Verso.

De asemenea, Renault Megane E-Tech este acum compatibil cu rețeaua de încărcare Plug & Charge.

TEHNOLOGIA ONE PEDAL

Ultimul element nou adus de Megane E-Tech este sistemul de conducere cu o singură pedală One Pedal. Cu această funcție activată, șoferul poate să conducă mașina doar prin folosirea pedalei de accelerație. Mașina frânează automat odată ce șoferul ridică piciorul de pe pedală. În același timp, energia electrică este recuperată în timpul frânării.

via Renault

Comentarii (2)

  • Pacat ca are baterie doar de 60. Daca puneau de 80 era un concurent serios pentru Kia/Hiunday. Sunt putine modele cu V2L si spre deloc V2G.
    Mai asteptam.
    1 0
  • Perfect de acord, o baterie de 80 si m-as baga.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru