Noutăți pentru Range Rover Evoque: lumini noi și ecran central curbat

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 21.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Britanicii de la Land Rover anunță o serie de îmbunătățiri pentru Range Rover Evoque. Printre ele se numără noile lumini Pixel 1 LED și un ecran central curbat.

Range Rover Evoque a primit o serie de îmbunătățiri. Nu îl putem numi chiar un facelift, pentru că acestea sunt destul de greu de identificat. Dar să o luăm cu începutul.

În primul rând, avem accesorii noi pentru grila frontală, lumini Pixel 1 LED (cu de 3 ori mai multe LED-uri), jante cu diametrul de până la 21 de inch și culori exterioare noi: Albastru Tribeca, Corinthian Bronze și Gri Arroios.

Pentru interior, constructorul britanic a pregătit un nou display central curbat, cu diagonala de 11.4 inch. Acesta preia toate funcțiile mașinii, astfel că butoanele fizice au fost, practic, eliminate.

Tot aici, pasagerii vor regăsi un nou selector pentru transmisia automată, dar și un tunel median revizuit.

Range Rover Evoque utilizează acum sistemul multimedia Pivi Pro 2. Avem conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto, o armată de camere video și asistent virtual Amazon Alexa 10. Nu lipsește sistemul Cabin Air Purification Plus.

Gama de motorizări a rămas neschimbată.

Clienții au în continuare la dispoziție unități mild-hybrid pe benzină și diesel, cu puteri cuprinse între 160 și 300 CP, dar și o versiune plug-in hybrid cu 309 CP.

În Europa, varianta îmbunătățită a lui Range Rover Evoque pornește de la 49.800 de euro.

via Land Rover

Comentarii (10)

  • Octavian
    Sincer pe partea de design aș alege Evoque-ul în locul unui GLA,Q3 sau X2 . Îmi place foarte mult linia asta de design de la acest brand. Dar nu poți numi asta un facelift ( nu vad nimic dif in afara de interior ). Dar tot a rămas un crossover frumos
    3 3
  • Luminiţe pentru muşterii care pun botul să cumpere o maşină atât de lentă şi poluantă !!!
    5 7
  • @Mike - adevarul e ca daca vrei sa nu fie poluanta, atunci trebuie musai sa nu fie lenta. De acolo i se trage. daca ar pune un motor mai mare sa fie mai rapida atunci nu ar mai fi asa de poluanta
    5 2
  • Acest facelift este un downgrade.
    Ce bine arata interiorul in versiunea precedenta.
    Eu nu inteleg idiotenia asta care a prins amploare la toti producatorii, cu ecranul central asa, ca o tableta adaugata in parcarea blocului de orice mucea de proprietar.
    E de prost gust si nu arata deloc bine.
    Si farurile?! De unica folosinta. Se ard ledurile (si se ard nu e vreo raritate) in faruri dupa 3-4 ani, pup pe buzunar, ca tre sa cumperi far nou. Ledurile folosite sunt de tip CSP si nu le mai inlocuiesti, sunt fixe pe PCB, si PCB-ul este lipit de tuburile de conducere a luminii in forma aia curbata.
    4 0
  • Ah, si controalele audio/climatizare se pare ca sunt acum digitale in soft, si pe volan tot din alea touch, cum VW tocmai a declarat ca lumea este impotrivas unor astfel de prostii.
    Downgrade confirmed
    2 0
  • Cred ca inițial au făcut o alegere foarte bună si a ieșit un interior excelent din colaborarea cu Victoria Beckham.
    Modelul ăsta are o istorie frumoasă si este o apariție deosebită pe străzi (mișto de tot)…. dar viitor nu prea cred. Nu mai are nimic special, ecranele distrug tot, mai bine spus decizia de a le folosi la o mașina premium in afara spătarele scaunelor pentru locurile din spate.
    PS pentru mine ecran curbat este cel de la BMW, posibil să ma înșel.
    1 1
  • N-am mai auzit de led-uri arse pana acum. Am mai învățat ceva :))
    1 3
  • Merg de 5 ani cu lumini full led și nu s-a ars nimic. Vă țin la curent dacă se întâmplă ceva.
    2 0
  • Zanfir
    @Alin - habar n-ai ce vorbești în legătură cu interiorul. Comenzile alea "touch" sunt capacitive, deci trebuie să apeși pe ele, nu că pe vechiul model sau pe VW.
    Cu ledurile, probabil ai dreptate, deși încă n-am văzut vreunul picat nici pe la firme mai ieftine gen Skoda.
    0 0
  • Zanfir
    P.S. 8nteriorul a fost adus la nivelul noilor venite RR, Sort și Velar. Cam aiurea fără alea de climă, dar firme mai mici reușesc să facă volume fără aceste comenzi manuale
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru