Range Rover Evoque a primit o serie de îmbunătățiri. Nu îl putem numi chiar un facelift, pentru că acestea sunt destul de greu de identificat. Dar să o luăm cu începutul.
În primul rând, avem accesorii noi pentru grila frontală, lumini Pixel 1 LED (cu de 3 ori mai multe LED-uri), jante cu diametrul de până la 21 de inch și culori exterioare noi: Albastru Tribeca, Corinthian Bronze și Gri Arroios.
Pentru interior, constructorul britanic a pregătit un nou display central curbat, cu diagonala de 11.4 inch. Acesta preia toate funcțiile mașinii, astfel că butoanele fizice au fost, practic, eliminate.
Tot aici, pasagerii vor regăsi un nou selector pentru transmisia automată, dar și un tunel median revizuit.
Range Rover Evoque utilizează acum sistemul multimedia Pivi Pro 2. Avem conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto, o armată de camere video și asistent virtual Amazon Alexa 10. Nu lipsește sistemul Cabin Air Purification Plus.
Gama de motorizări a rămas neschimbată.
Clienții au în continuare la dispoziție unități mild-hybrid pe benzină și diesel, cu puteri cuprinse între 160 și 300 CP, dar și o versiune plug-in hybrid cu 309 CP.În Europa, varianta îmbunătățită a lui Range Rover Evoque pornește de la 49.800 de euro.
via Land Rover
Ce bine arata interiorul in versiunea precedenta.
Eu nu inteleg idiotenia asta care a prins amploare la toti producatorii, cu ecranul central asa, ca o tableta adaugata in parcarea blocului de orice mucea de proprietar.
E de prost gust si nu arata deloc bine.
Si farurile?! De unica folosinta. Se ard ledurile (si se ard nu e vreo raritate) in faruri dupa 3-4 ani, pup pe buzunar, ca tre sa cumperi far nou. Ledurile folosite sunt de tip CSP si nu le mai inlocuiesti, sunt fixe pe PCB, si PCB-ul este lipit de tuburile de conducere a luminii in forma aia curbata.
Downgrade confirmed
Modelul ăsta are o istorie frumoasă si este o apariție deosebită pe străzi (mișto de tot)…. dar viitor nu prea cred. Nu mai are nimic special, ecranele distrug tot, mai bine spus decizia de a le folosi la o mașina premium in afara spătarele scaunelor pentru locurile din spate.
PS pentru mine ecran curbat este cel de la BMW, posibil să ma înșel.
Cu ledurile, probabil ai dreptate, deși încă n-am văzut vreunul picat nici pe la firme mai ieftine gen Skoda.