Constructorul de la Mioveni a anunțat o serie de noutăți importante aduse gamei sale. Noutățile vin ca urmare a noilor reglementări GSR2, care vor intra în vigoare din luna iulie în Uniunea Europeană. Toate noutățile vor fi disponibile pentru toate modelele Dacia începând din luna aprilie.
ECHIPARE NOUĂ JOURNEY PENTRU SANDERO
Cea mai mare noutate este adusă lui Sandero, care primește o linie de echipare nouă: Journey. Noul nivel de echipare este corespunzător versiunii Extreme a lui Sandero Stepway, iar acesta aduce următoarele noutăți: antenă tip coadă de rechin, jante din aliaj noi, ornamente noi pentru praguri și covoare exclusive în habitaclu.
De asemenea, echiparea Journey mai aduce și o cartelă în locul unei chei, o cameră de marșarier, un suport detașabil pentru telefon și un organizator pentru portbagaj.
CULORI ȘI DOTĂRI NOI
Atât Sandero cât și Logan vor primi acum jante noi Flexwheel cu vopsea biton, precum și jante din aliaj cu un design nou și vopsite în nuanțe deschise sau închise. De asemenea, toate modelele beneficiază și de o paletă de culori extinsă. Astfel, avem acum nuanța Beige Safari, exclusivă pentru Sandro Stepway, precum și culorile Gris Schiste (disponibilă anterior doar pentru Jogger) și Cedar Green (anterior exclusivă versiunilor Extreme).
De asemenea, versiunea hibridă a lui Dacia Jogger primește acum un nou ecran central de 7 inch, prezent la noua generație Duster.
Din seria noutăților mai face parte și un autocolant nou, disponibil pentru Jogger și Sandero Stepway Expression. Noul autocolant este amplasat în ușile din față, sub oglinzi, iar acesta include sigla Dacia Link și coordonatele Transfăgărășanului.SISTEME DE SIGURANȚĂ NOI PENTRU TOATĂ GAMA
Începând cu aceste actualizări, toate modelele din gama Dacia vor primi un nou pachet de sisteme de siguranță în echiparea de bază. Aceste sisteme sunt aduse pentru ca mașinile să corespundă noilor reglementări GSR2.
Astfel, toate modelele Dacia vor primi următoarele: cutie neagră în caz de accident, posibilitate de instalare a dispozitivului de antidemaraj etilometric (pentru evitarea condusului sub influența alcoolului), sistem de recunoaștere a panourilor de semnalizare rutieră cu alertă pentru depășirea vitezei, alertă la schimbarea benzii, asistență la menținerea benzii, sistem de supraveghere a atenției șoferului, asistență la parcarea cu spatele, senzori de lumină și de ploaie, frânare de urgență automată cu funcție de detectare a pietonilor și bicicliștilor și un sistem de semnalizare a frânării de urgență.
Unele dintre aceste sisteme vor putea fi dezactivate prin apăsarea butonului My Safety. Acesta va fi situat în partea din stânga a planșei de bord.
Mai mult, toate modelele Dacia vor include și un cod de salvare.
Acesta va fi un cod QR sub forma unui autocolant vizibil pe parbriz și lunetă. Prin scanarea codului va putea fi accesată fișa de salvare, utilă pentru echipajele de salvare în caz de incidente rutiere.În plus, toate modelele vor mai primi un port USB-C în partea inferioară a planșei de bord, un alt port USB-C în spatele consolei centrale pentru mașinile echipate cu pachetul Comfort Pack, precum și aer condiționat manual pentru Jogger în echiparea de bază Essential.
FUNCȚIE E-SAVE PENTRU JOGGER HIBRID
Și pentru că tot l-am menționat pe Jogger, acesta primește acum o nouă funcție E-SAVE. Aceasta va permite stabilirea unui nivel de încărcare a bateriei de tracțiune (circa 70%), pentru a păstra suficientă energie în timpul condusului. La întâmpinarea unei situații specifice pe traseu, cum ar fi urcarea unei pante, șoferul va putea activa funcția cu câțiva kilometri înainte și apoi să o dezactiveze imediat după urcare.
Noua funcție este activată manual, iar aceasta se dezactivează automat la fiecare pornire a motorului.
Dacia nu a precizat dacă vor exista modificări în ceea ce privește prețurile.
via Dacia
Partea bună este că acum are condțiile de 4* Euro NCAP.
Dacia te scapă întreg, dar la o privire mai atentă ai plămânii perforați și crapi sufocat.
Sunt mulți care nu dau 2 lei pe viețile lor.
Dacă are protecție adult sub 90%, s-o cumpere samsarii care postează cocalarisme ieftine pe aici!
Chiar dacă marketing-ul cu sperieturi mincinoase încă vinde, mă-ntreb cât de ignorant poate fi cineva care să creadă asemenea dejecții de samsar, fix după luna în care Dacia a vândut în Europa mai mult decât Renault, Citroen, Mercedes, Opel, Kia, Hyundai, Ford și aproape dublu față de Volvo sau Nissan.
Fraierii, n-au și ei ”băeți” d-ăștia descurcăreți de se plimbă cu platforma să le explice cum e cu ”stelele” și unde să găsească piese bune și ieftine.
Fanteziile voastre cu BMW SH nu au nicio legătură cu faptul că Dacia vinde gunoaie, în timp ce BMW vinde mașini.
Clientul de Dacia nu va opta în viața vieților lui pentru un BMW, dar are alternative în piață, trebuie doar să nu fie prost și nu se lase prostit de niște samsari mizerabili online.