Ford a anunțat joi o extindere majoră a gamei de opțiuni pentru noul SUV Puma produs la uzina de la Craiova.
La aproximativ o jumătate de an de la lansarea oficială pe piața din România, Ford Puma poate fi achiziționat și cu un motor diesel EcoBlue de 1.5 litri care generează 120 de cai putere și este acompaniat de o cutie de viteze manuală cu șase trepte.
Noua unitate are un consum mediu de 4.5 litri / 100 km și emite 118 grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Prețurile pentru Ford Puma cu noul motor diesel sunt identice cu cele solicitate de producător pentru varianta 1.0 EcoBoost Hybrid de 155 de cai putere. Astfel, acestea încep de la 21.800 de euro cu TVA pentru nivelul de echipare Titanium și ajung până la 27.050 de euro în cazul noului nivel de echipare ST-Line Vignale.
O altă noutate este că motorul pe benzină EcoBoost de un litru și 125 de cai putere este disponibil opțional și cu o cutie de viteze automată cu 7 trepte, care oferă un consum mediu de 6 litri / 100 km.
În acest caz, prețul de pornire pentru noua combinație este de 23.300 de euro pentru nivelul de echipare Titanium și ajunge până la 28.550 de euro în cazul noului nivel de echipare ST-Line Vignale.
Acesta din urmă reprezintă practic a treia noutate majoră în gama Puma și promite o serie de specificații premium standard: faruri LED, scaune cu tapițerie din piele Windsor, volan îmbrăcat în piele Manacor, sistem de sunet premium B&O și sistemul Ford KeyFree.
Printre îmbunătățirile de design se numără grila superioară din aluminiu satinat, grila inferioară neagră, bara de protecție inferioară în culoarea caroseriei și spoiler spate de dimensiuni mai mari.
Via Ford
BRAVOS FORD!!!
Din nou, lucrurile sunt clare: Diesel is here to stay!
Acum pe bune, motorasul asta de un litru poate fi sprinten pana la 100, ca orice alt motor de altfel, dar dupa 100 Dumnezeu cu mila.
Cine isi cumpara versiunea de 1L nici nu are prea mari asteptari de la acest motor. Stii, din anul aparitiei clientii folosesc aceasta motorizare in cunostinta de cauza. Au facut un test au accelerat au atins o viteza si au cumparat (sau nu). Vreau sa spun ca nu se iau dupa tot felul de guristi "dupa" net a caror concluzie e doar "dumnezeu cu mila".
Deci @SPuma...mai incearca si alte povesti, astea sunt deja depasite
daca nu va place cilindreea de 999 cmc asteptati varianta ST cu 1.5 si 200 cai. vine curand
https://www.caradisiac.com/les-fiches-techniques-respectives-182183.htm
Intr-adevar o sa vina ST de 1.5 si 200 dar ala este in cealalta extrema. O sa aiba jante mari (cum le place celor de la Automarket) si suspensii de curse si o sa-ti rupi dinti in gura cand o sa treci peste o linie de tramvai.
... si probabil o sa coste ~5k in plus.
Acum apare cate un "specialist" ca a citit el pe internet că "ascuțitoare" că "motocoasă"... chestii de cunoscător.
Pe Focus IV motorul se descurcă excelent. 195 viteza maximă! Dar ce zic eu, unii de pe aci s-au scandalizat si cînd au vazut că Volvo limiteaza la 180... Sigur ca195 e nașpa...
125 de cai cu 170 Nm le pute... Vezi, domne,ei conduc numa' Mustang si Aston Martin.
Dar traim in real world. Ne cumparam ce ne permitem, ce ne foloseste, functie de ce ne face sa ne simtim ok si mai ales la ce folosim automobilul din dotare sau, pentru unii, cat de constienti sunt sau nu, pentru ca atunci cand pornesti un motor termic (indiferent cat de mare sau mic e) iti bati joc de viitorul copiilor tai.
Daca te doare in varful "ala" poti merge si pe carbune sau poti sa iti mananci si de sub posterior. Dar eu nu ma regasesc in astia cu durerea "undeva".
Succesuri in viata!
195km/h !!!! oau, probabil in functie de briza.
Bineinteles prinde 195 la ora. Hi hi hi