Modelele electrice Citroen e-C4 și e-C4 X primesc actualizări importante care măresc puterea propulsorului electric, precum și autonomia, datorită unei baterii mai mari. Astfel, clienții care aleg linia de echipare Shine beneficiază acum de un propulsor electric cu putere mărită la 156 de cai putere și care este alimentat de o baterie mai mare de 54 de kWh.
Cu această baterie, cele două modele cu zero emisii au o autonomie mărită la 420 de kilometri. Noua motorizare va fi oferită alături de cea existentă, de 136 de cai putere și cu o baterie de 50 de kWh, ce garantează o autonomie de până la 360 de kilometri.
Alături de o autonomie mai mare, noul propulsor electric promite și un consum mai mic al energiei. Astfel, cele două modele vor avea acum un consum mediu de 12 kW/h a energiei. Bateria va putea trage un curent de până la 100 de kW la o stație de încărcare rapidă, acolo unde repriza de încărcare de la 10% la 80% durează mai puțin de 30 de minute.
via Citroen
Cam un 68-70-75 kwh minim ar fi necesari, ca la un 25 kw/100 km la 135 km/h să îţi ducă un range de 250 km și să îţi rămână un 10-20% baterie, ca apoi să încarci repede 80% şi să te întorci acei 250 km.
Acum e un trade off, bateriile mai mari sunt şi mai grele...
La versiunile din anii viitori, poate
Sau poți sa mergi “la aspirație” in spatele unui autocar sa-ți asiguri si doza zilnică de noxe direct de la sursa intr-o masina cu “zero emisii”.
Ce dor le este la unii de Golf… dar nu recunosc nici picurați cu ceară!!!
Acum sunt peste 50 claie peste gramada. Una e sa ai 5 Golfuri benzina cu Euro2-3 care pleaca dimineata si mai vin inapoi seara si alta e sa ai 50 masini de diverse categorii de poluare, majoritatea diesel, care sa te afume non stop, sunt cate unii care penduleaza cu masina la fiecare ora, eu stiu ca s-a schimbat masiv rutina de lucru a oamenilor dar ma intreb totusi ce fel de activitate au indivizii aia, din ce traiesc ei ca toata ziua nu par a face ceva productiv, doar se fataie cu masina, macar de-ar folosi-o in scop comercial la Bolt/Uber.
De asta eu sunt pentru masini curate/nepoluante si nu pentru fosilare, pentru ca in prezent atat freventa utilizarii fiecarei masini in parte a crescut, cat si numarul efectiv de masini prezente pe sosea nu doar ca a crescut, a explodat pur si simplu.