Volvo este determinată să lanseze doar modele electrice și hibride începând din 2019, iar ca parte a acestui plan a demarat dezvoltarea unui nou sistem dedicat modelelor plug-in hybrid din segmentul compact.
Sistemul se va baza pe un motor pe benzină cu 3 cilindri, o cutie de viteze automată cu 7 trepte, un motor electric și un acumulator. Constructorul suedez nu a dezvăluit încă detalii concrete despre noul sistem, însă a menționat că obiectivul final este ca sistemul plug-in hybrid să ofere o autonomie electrică de până la 80 de kilometri.
Potrivit oficialilor companiei, niciun alt constructor nu oferă și nu dezvoltă în prezent în acest segment un sistem plug-in hybrid care să ofere o autonomie electrică atât de ridicată, care ar fi pratic suficientă pentru a rula în mod regulat în mod electric în cadrul unor rute pe distanțe scurte în interiorul orașelor.
Noul sistem va fi introdus în a doua jumătate a anului viitor pe noul Volvo XC40 (foto) într-o versiune cu autonomie electrică de 50 de kilometri, în timp ce versiunea finală cu autonomie electrică de 80 de kilometri își va face apariția ulterior. Mai târziu, Volvo va dezvolta și sisteme de propulsie integral electrice cu autonomii de 400, 500 și 600 de kilometri.
Noul sistem plug-in hybrid este dezvoltat de Volvo împreună cu Lynk&Co, noul brand dezvoltat de proprietarul celor două marci, constructorul chinez Geely.
De altfel, sistemul plug-in hybrid va fi disponibil și pe modelele Lynk&Co, începând cu Lynk&Co 01, care a fost deja prezentat oficial.Via Autocar
Foarte corectă postarea dvs. În plus are și o nouă ofertă de preț, respectiv o reducere ce duce prețul la cca 37.000 Euro, iar la fiabilitate Mitsubishi este muuult peste Volvo.