Ford a anunțat o noutate majoră în gama de modele din Statele Unite, care vizează F-150, cea mai vândută mașină din lume.
Constructorul american a dezvăluit că pick-up-ul va primi și o versiune electrică, pe lângă varianta hibridă care a fost deja anunțată pentru anul 2020. "Vom electrifica F-150 cu versiune electrică și hibridă", a declarat Jim Farley, directorul pentru piețe globale al celor de la Ford.
Reprezentanții Ford nu au anunțat încă data lansării versiunii electrice a lui F-150. Cu toate acestea, pick-up-ul va primi o nouă generație în 2022 sau cel târziu în 2023. Prin urmare, este foarte posibil ca versiunea electrică să-și facă apariția la scurt timp după prezentarea noii generații.
Anterior, Ford a dezvăluit că versiunea hibridă a lui F-150 va fi comercializată în America de Nord și Orientul Mijlociu, în timp ce producția va fi realizată la uzina Dearborn din statul american Michigan. Potrivit primelor informații furnizate de Ford, versiunea hibridă vă oferă o capacitate de tractare și încărcare "puternică" și va funcționa și ca un generator mobil.
Via Just-Auto
nu fain
ii multi ignoranti pe lumea asta
Pământean?
Pe subiect: “cea mai vândută mașină din lume va primi o versiune electrică”…o fi existând tabu care să nu cadă? După ce am savurat pe viu Shelby F-150 755 HP Supercharged, ceea ce citesc aici mă lasă complet indiferent. Ȋn termeni auto și ȋn viziunea mea imuabilă, electricitatea este indispensabilă…dar numai ȋn sens clasic, adică auxiliar/utilitar.
De fapt, cine știe? Poate că voi cere prin testament ca, la mormântul meu, să fie amplasat și securizat (adică imposibil de furat sau de distrus) un motor cu ardere internă, indiferent dacă funcțional sau nu. Ba chiar să poarte epitaful: “Cu dragoste, pentru v” (adică pentru configurația ȋn V).
ii doi prieteni pe ziua de azi pe care mi-i facu pe automarket
ii o fata pe nume leana si un cetatean pe nume ineroxarabil
is ostenit deja
ii timpu sa ma retrag
in 'telectual, un fonfait si o femeie cu mustata
Frate Costele, “ȋi” cu “m”, bre, nu cu “n” – dacă tot mi-a devenit nick-ul dildo.
Ȋi tare fain, no! Ȋi că babardeala de tranșee continuă frenetic pe AutoMahala.
dar deh...omu nostru are emotii, e prima si intaia oara cand isi permite sa viseze si el la mica mea sugestie
O tranşăm acum, pour toujours, şi pe urmă…vede AM cum menţine traficul, implicit interesul pentru public(itate) :D
Te poţi abţine să nu încalci regula? Oricum, cititorii îşi vor da seama, până la urmă, cine dintre noi doi adoră provocările…păguboase (de suflet), cu aromă (necredibilă) de instanţă morală absolută. De fapt, are Cine să mă judece; aşijderea pe matá, deci nu “îi” cazul să ne erijăm noi în ceea ce nu ni se cuvine. Să nu uiţi asta, măi tudor (că doar eşti vianu).
Spune-mi pe cine admiri ca să îți spun cine ești.
P.S. Unde e Costel, inexorabil și trei gâște - avem deja un iarmaroc.
nu, nu. este...F150, corolla, golf
io is adevaratu costel
doar is atent la cum scriu
ii doar furt la identitate
ii si oameni rai la automarket
@vian
ii numa verin la tine
ii limba de dat pe jilau
Pe subiect – ia te uită ce enumerare adorabilă: americană, japă, ghermană.
Primi care au facut un pick up din aluminiu cu 600 lbs mai usoare.
Apoi au pus un motor diesel de productie proprie de 3 l V6 cu un consum record de 30 mile/gall.
Modelul hibrid este aproape de productie si va duce la un consum si mai mic.
Asa ca este normal sa urmeze un model electric care sa-l bagi in priza toata noaptea si a doua zi sa poti merge 500 km cu el.