Electricul Volkswagen ID.3 are de acum o gamă și mai diversificată de motorizări. Pe lângă versiunea de performanță ID.3 GTX, clienții mai au la dispoziție o versiune îmbunătățită a lui ID.3 Pro, dar și un nou entry-level sub forma lui ID.3 Pure.
Indiferent de alegerea făcută, toate 3 versiunile sunt echipate cu cel mai nou software, cu display-ul central de 12.9 inch, cu un Head-up Display cu realitate augmentată, dar și cu sistemul audio Harman Kardon. Ultimele două sunt opționale.
ID.3 GTX propune două motoare electrice, capabile de 285 CP și 545 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.9 secunde. Viteza maximă este limitată la 180 km/h, iar bateria de 79 kWh promite o autonomie de până la 604 kilometri.
La o stație de 185 kW, bateria lui ID.3 GTX se încarcă de la 10 la 80% în 26 de minute.
Avem apoi versiunea îmbunătățită a lui ID.3 Pro. Acesta a primit, așa cum spuneam, cea mai nouă versiune de software, iar puterea i-a crescut de la 203 la 231 de cai putere.
În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.6 secunde.Bateria de 59 kWh promite o autonomie de până la 434 de kilometri, iar puterea de încărcare a crescut, la rândul ei, de la 120 kW la 165 kW.
Ultima, dar nu cea din urmă, este noua versiune entry-level ID.3 Pure. Aceasta oferă 170 de cai putere, o baterie de 52 kWh și o autonomie de până la 388 de kilometri, în ciclul WLTP. Puterea maximă de încărcare este de 145 kW.
Comenzile au fost deja deschise, pe piața din Germania cel puțin.
via Volkswagen
Volkswagen a fost o marca producatoare de mașini pe vremuri, din pacate acum li se deschid usile in mers, au probleme cu softuri, au probleme cu bateriile.
De aia se cumpara vw, in rest fiind un cotet ordinar. Plastice dure, design..lol, care design, o masina banala dintr-un capat in altul.
Odata cu declinul diesel, acest brand este irelevant. Si o dovedeste cu ce produc.
Au facut acel Id.R care a distrus recorduri pe divrse trasee unde s-a dus...si atat, pe partea de produse civile, o teapa de proportii.
De atunci mașinile lor sunt teribil de plictisitoare, cu design boșorogit și preț "premium".
La cele electrice au încercat un design mai tineresc dar le-a ieșit ceva demn de benzile desenate, iar interiorul e șocant de ieftin, sub Dacia Sandero.
Dar au bani, vor rezolva în timp.
Greu de anticipat cu acuratețe ce se va întâmpla pe piață în perioada următoare. Nu am avut niciodată atâția producători, modele, opțiuni etc… și totuși prețurile cresc și nu mă refer la modelele premium sau potente. Ok, sunt creșteri generate de inflație, de creșterea costurilor pe anumite zone etc… dar crește și costul de management din cauza diversității și scăderea volumelor pe același model. Plătim mai mult pentru mai puțin, sau pentru briz-briz-uri inutile… cred eu.
Dar na... in realitate o sa ruleze acelasi film cu pretul "pleaca de la 39.999 de Euro". Si ar trebui sa fii mandu. Ca deh!, esti parte din elita, conduci ultimul racnet in materie de tehnologii regenerabile si salvat planeta. :)))))))))))
In rest, ca de fiecare data cand apare o noua masinutza cu baterii, n-o sa lipseseasca exaltati ca Andreea care aplauda agitati de pe margine cu spume in coltul gurii. :))
stiu, e foarte greu pentru tine sa iti imaginezi ca cei care opteaza pentru o electrica o iau pentru motive care n-au absolut nicio legatura cu salvarea planetei, precum, de exemplu, pentru linistea in care ruleaza, pentru usurinta de a o conduce, pentru lipsa totala a vibratiilor, pentru intretinerea minimala, pentru faptul ca face cald sau rece instant, spre deosebire de diesel unde iarna de multe ori ai ajuns la destinatie pana apuca interiorul sa se dezmorteasca.
si ca sa stii, m-am prins oricum de tactica voastra mizerabila de a tranti in zeflemea ideologia salvarii planetei in comentarii la orice articol cu masini electrice in speranta de a le discredita. degeaba baieti, lumea progreseaza, efortul vostru e futil.
PS: si eu conduc un diesel, dar raman deschis la minte si evaluez singur toate variantele, din toate pdv. imi place diversitatea si imi place sa compar prin prisma eficientei, performantelor, avantajelor si dezavantajelor. nu-s fanatic sau spalat pe creieri ca tine si nici nu astept sa-mi rumege altii ideile, ai putea face si tu la fel, ca nu doare. si mai ales, sa bagi la cap ca profilul tau de utilizator auto nu se potriveste tuturor, oamenii au nevoi atat de diverse si sunt atat de diferiti incat nici nu-ti poti imagina. dar tie, ca un fascist mic dovedit, ti-ar cam placea sa-ti impui vointa prin forta sau prin alte metode marsave, te-am mirosit de mult extremistule.