Noutăți în gama lui Volkswagen ID.3: versiune de bază cu 170 CP și 388 km autonomie

de Alexandru Monenciu
Vineri, 31.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile actualizează gama electricului ID.3. Așadar, pe lângă versiunea GTX, clienții mai au la dispoziție versiunea îmbunătățită Pro, dar și o nouă versiune de bază Pure.

Electricul Volkswagen ID.3 are de acum o gamă și mai diversificată de motorizări. Pe lângă versiunea de performanță ID.3 GTX, clienții mai au la dispoziție o versiune îmbunătățită a lui ID.3 Pro, dar și un nou entry-level sub forma lui ID.3 Pure.

Indiferent de alegerea făcută, toate 3 versiunile sunt echipate cu cel mai nou software, cu display-ul central de 12.9 inch, cu un Head-up Display cu realitate augmentată, dar și cu sistemul audio Harman Kardon. Ultimele două sunt opționale.

ID.3 GTX propune două motoare electrice, capabile de 285 CP și 545 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.9 secunde. Viteza maximă este limitată la 180 km/h, iar bateria de 79 kWh promite o autonomie de până la 604 kilometri.

La o stație de 185 kW, bateria lui ID.3 GTX se încarcă de la 10 la 80% în 26 de minute.

Avem apoi versiunea îmbunătățită a lui ID.3 Pro. Acesta a primit, așa cum spuneam, cea mai nouă versiune de software, iar puterea i-a crescut de la 203 la 231 de cai putere.

În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.6 secunde.

Bateria de 59 kWh promite o autonomie de până la 434 de kilometri, iar puterea de încărcare a crescut, la rândul ei, de la 120 kW la 165 kW.

Ultima, dar nu cea din urmă, este noua versiune entry-level ID.3 Pure. Aceasta oferă 170 de cai putere, o baterie de 52 kWh și o autonomie de până la 388 de kilometri, în ciclul WLTP. Puterea maximă de încărcare este de 145 kW.

Comenzile au fost deja deschise, pe piața din Germania cel puțin.

via Volkswagen

Comentarii (11)

  • Au atatea variante si niveluri de echipare ca nici nu stiu de care KIA sau Toyota sa iau....
    Volkswagen a fost o marca producatoare de mașini pe vremuri, din pacate acum li se deschid usile in mers, au probleme cu softuri, au probleme cu bateriile.
    9 5
  • Vasile
    Nu știu de ce nu produc mașini ieftine și cu echipare de bază. Parcă sunt nebuni. Cine dracu are atâția bani să cumpere rahaturile astea garnisite cu alte straturi de rahat? Faliment să dați, nemți idioți!
    1 1
  • Ninonino
    Ai plecat de pe articolul cu Bmw, acu plângi la VW, tristule, VW number one în Europa, numărul doi mondial, spune-ne de țăranii posesori de VW și ce marcă nenoricita e .
    3 0
  • @Mihai
    Vw era o marca producatoare care se cumpara NUMAI pt diesel. Stii, 1.9 tedeii, ala, pompe duse, de se uda tractoristul la subrat cand auzea de asta.
    De aia se cumpara vw, in rest fiind un cotet ordinar. Plastice dure, design..lol, care design, o masina banala dintr-un capat in altul.
    Odata cu declinul diesel, acest brand este irelevant. Si o dovedeste cu ce produc.
    Au facut acel Id.R care a distrus recorduri pe divrse trasee unde s-a dus...si atat, pe partea de produse civile, o teapa de proportii.
    5 9
  • Ninonino
    Aia era, chiar ma întrebam când se muta delirul de la Bmw la VW .
    7 2
  • VW nu mai face mașini bune de multă vreme, trăiește doar din legende urbane cu "interior de Audi" (de pe vremea lui Golf 4) și TDI cu I-ul roșu. Desigur, alea fara common rail, de tractor.
    De atunci mașinile lor sunt teribil de plictisitoare, cu design boșorogit și preț "premium".

    La cele electrice au încercat un design mai tineresc dar le-a ieșit ceva demn de benzile desenate, iar interiorul e șocant de ieftin, sub Dacia Sandero.

    Dar au bani, vor rezolva în timp.
    1 2
  • VW au cresc cu 12% in 2023 (9,24 milioane de masini), in 2024 Q1 creștere de 3% (2.10 milioane)… pentru “cunoscători” lui peste prăjit, dieselul la nivel mondial este marginal pentru toți mai ales în ultimii 2 ani, practic contează doar sa facem conversație de genul un 2.0 TDI “duce” o mașină de 1,6 tone in regim de autostrada (130 km/h) cu un imbatabil consum de 5.
    Greu de anticipat cu acuratețe ce se va întâmpla pe piață în perioada următoare. Nu am avut niciodată atâția producători, modele, opțiuni etc… și totuși prețurile cresc și nu mă refer la modelele premium sau potente. Ok, sunt creșteri generate de inflație, de creșterea costurilor pe anumite zone etc… dar crește și costul de management din cauza diversității și scăderea volumelor pe același model. Plătim mai mult pentru mai puțin, sau pentru briz-briz-uri inutile… cred eu.
    6 4
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Pai parca 2023 nu conta, prostovane. Sau contează numai când vrei tu?
    3 2
  • Poate reusese fauve un id3 de-asta la 20.000, si atunci incepe sa fie interesant. Ca a doua masina, daca ai panouri, daca locuiesti la casa, daca ai unde incarca, daca nu te deranjeaza cablurile cu noroi in masina, stiti voi, ca si cu orice electrocaZnica. :)
    Dar na... in realitate o sa ruleze acelasi film cu pretul "pleaca de la 39.999 de Euro". Si ar trebui sa fii mandu. Ca deh!, esti parte din elita, conduci ultimul racnet in materie de tehnologii regenerabile si salvat planeta. :)))))))))))

    In rest, ca de fiecare data cand apare o noua masinutza cu baterii, n-o sa lipseseasca exaltati ca Andreea care aplauda agitati de pe margine cu spume in coltul gurii. :))
    2 4
  • cine in afara de tine si in general de voi, corul diesel, are spume la gura?

    stiu, e foarte greu pentru tine sa iti imaginezi ca cei care opteaza pentru o electrica o iau pentru motive care n-au absolut nicio legatura cu salvarea planetei, precum, de exemplu, pentru linistea in care ruleaza, pentru usurinta de a o conduce, pentru lipsa totala a vibratiilor, pentru intretinerea minimala, pentru faptul ca face cald sau rece instant, spre deosebire de diesel unde iarna de multe ori ai ajuns la destinatie pana apuca interiorul sa se dezmorteasca.

    si ca sa stii, m-am prins oricum de tactica voastra mizerabila de a tranti in zeflemea ideologia salvarii planetei in comentarii la orice articol cu masini electrice in speranta de a le discredita. degeaba baieti, lumea progreseaza, efortul vostru e futil.

    PS: si eu conduc un diesel, dar raman deschis la minte si evaluez singur toate variantele, din toate pdv. imi place diversitatea si imi place sa compar prin prisma eficientei, performantelor, avantajelor si dezavantajelor. nu-s fanatic sau spalat pe creieri ca tine si nici nu astept sa-mi rumege altii ideile, ai putea face si tu la fel, ca nu doare. si mai ales, sa bagi la cap ca profilul tau de utilizator auto nu se potriveste tuturor, oamenii au nevoi atat de diverse si sunt atat de diferiti incat nici nu-ti poti imagina. dar tie, ca un fascist mic dovedit, ti-ar cam placea sa-ti impui vointa prin forta sau prin alte metode marsave, te-am mirosit de mult extremistule.
    2 2
  • " corul diesel are spume la gura", " spălat pe creieri", "fascist dovedit", " extremistule", " tactica mizerabilă"... Inca puțin si va luati " la omor" pe stradă! In disputa asta, toată lumea are dreptate! Toate variantele au plusuri si minusuri, nu exista perfecțiune si nici nu va exista vreodată! Pentru că dacă va apărea ceva extraordinar de bun, acel lucru va fi extrem de scump si iarasi nu va fi perfect!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru