Noua generație Ford Focus este disponibilă cu cinci motoare pe benzină și trei motoare diesel, însă gama de propulsii va fi îmbogățită peste doi ani.
Constructorul american a dezvăluit că modelul compact va primi în aprilie 2020 o versiune micro-hibrid cu acumulator de 48 de volți, care va fi conectat împreună cu motorul EcoBoost cu 3 cilindri de 1.0 litri. Oficialii Ford nu au oferit alte detalii tehnice despre noua versiune, însă se anticipează utilizarea unui generator și a unui acumulator Li-Ion.
"Sistemul de 48 de volți este o noutate mare pentru noi. Este o strategie de volum, nu doar pentru acest model, ci pentru toată gama", a declarat Jim Farley, vice-președinte executiv al Ford.
Informațiile vin după ce presa internațională a anunțat cu două luni în urmă că noul Ford Focus RS va primi un sistem micro-hibrid și va produce 400 de cai putere, urmând să apară în 2020.
Americanii anticipează un interes ridicat pentru noua versiune ca urmare a faptului că aceasta va avea emisii mai mici de 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, ceea ce va permite încadrarea într-o clasă de taxe și impozite inferioară.
În actuala gamă de motorizări pentru Focus, doar motorul diesel de 1.5 litri ar putea scădea de asemenea sub pragul de 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometri, în timp ce celelalte sisteme de propulsie depășesc această valoare.Via Automotive News
Comentarii (1)