Noutăți în gama de SUV-uri Volkswagen: Atlas va primi o versiune cu 5 locuri, iar Tiguan încă o variantă cu ampatament mărit

de Daniel Popescu
Marti, 26.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Atlas va fi disponibil și într-o versiune cu 5 locuri, în timp ce Tiguan va primi încă o variantă cu ampatament mărit, pe lângă Allspace, ca parte a planurilor de extindere a gamei de SUV-uri.

Gama de SUV-uri Volkswagen s-a îmbogățit în ultima perioadă cu o serie de modele atractive, printre care se numără Atlas și T-Roc, iar anul viitor va aduce și noul T-Cross. În paralel, constructorul german continuă să extindă și versiunile actualelor SUV-uri, iar următoarele pe listă sunt Atlas și Tiguan.

În prezent, Volkswagen Atlas este disponibil doar în versiune cu 7 locuri, fiind considerat un model adresat în special familiilor, mai ales că are dimensiuni mai mari chiar și decât Touareg.

Dedicat în special pieței americane, Atlas ar putea ajunge în viitorul nu foarte îndepărtat și pe piața europeană, iar Volkswagen a anunțat deja că va lansa și o versiune cu 5 locuri a acestui SUV. "Am decis că Atlas va primi o versiune cu 5 locuri poziționată un pic mai jos în gamă, cu o stilizare drăguță, specifică coupe-urilor, dar cu aceleași dimensiuni", a precizat Hinrich Woebcken, CEO-ul Volkswagen America.

La rândul său, Tiguan urmează să primească o nouă versiune cu ampatament mărit, "cumva un pic mai mică" decât actuala versiune cu ampatament mărit, cunoscută sub numele de Tiguan Allspace (foto).

Aceasta din urmă a fost lansată în primăvara acestui an și beneficiază de 7 locuri, fiind practic poziționată în gamă între Tiguan și Touareg.

Pentru moment, Volkswagen nu a anunțat data lansării celor două noi versiuni pentru SUV-uri.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • 39000$ pentru atlas in sua cu motorizare v6 benzina
    5 2
  • someone
    ce inseamna " stilizare draguta " in cazul atlas?
    2 2
  • Lăsați-i pe americani că n-au TVA ca-n Europa, doar ceva sales-taxes in unele state.
    Mai ontopic acum, din știri de genul ăsteia putem deduce că:
    1. Lansările de SUV-uri vor deveni norma nu doar la VW, în detrimentul tuturor celorlalte segmente - nu doar monovolume ori sedanuri în 3 volume.
    ...Din păcate, zic eu.
    2. Dacă versiunile cu ampatament mărit vor avea și cîte o sub-variantă *"cumva un pic mai mică" decât actuala versiune cu ampatament mărit* :-) (apropo, repetiția asta-n două rînduri nu pică bine deloc) am rupt-o-n fericire.
    Deși piața oferă exact ce vor clienții. Dar și stimulează gusturile aberante detectate a fi în formare.
    12 2
  • @Kiro Depinde. In Germania sau Franta un automobil nou costa mai mult decat varianta omoloaga din SUA. Vezi Focus in echipari si cu motorizari identice. In Romania preturile sunt ca in SUA, iar in Republica Moldova sunt chiar mai mici.

    Asta apropo ca nu doar TVA-ul e important, in conditiile in care sale-tax-urile sunt la o medie de 4-5%. Doar 5 state sunt lipsite de ele. In pretul automobilului intra si costurile aferente salariilor, marketingului, cheltuielile cu dealership-urile etc.
    4 6
  • Eu astept si o versiune cu garda la sol mai mare .... In caz cotrar la schimbarea masinii , ma voi gandi din ce in ce mai serios la noul Rexton ...
    5 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru