Gama de SUV-uri Volkswagen s-a îmbogățit în ultima perioadă cu o serie de modele atractive, printre care se numără Atlas și T-Roc, iar anul viitor va aduce și noul T-Cross. În paralel, constructorul german continuă să extindă și versiunile actualelor SUV-uri, iar următoarele pe listă sunt Atlas și Tiguan.
În prezent, Volkswagen Atlas este disponibil doar în versiune cu 7 locuri, fiind considerat un model adresat în special familiilor, mai ales că are dimensiuni mai mari chiar și decât Touareg.
Dedicat în special pieței americane, Atlas ar putea ajunge în viitorul nu foarte îndepărtat și pe piața europeană, iar Volkswagen a anunțat deja că va lansa și o versiune cu 5 locuri a acestui SUV. "Am decis că Atlas va primi o versiune cu 5 locuri poziționată un pic mai jos în gamă, cu o stilizare drăguță, specifică coupe-urilor, dar cu aceleași dimensiuni", a precizat Hinrich Woebcken, CEO-ul Volkswagen America.
La rândul său, Tiguan urmează să primească o nouă versiune cu ampatament mărit, "cumva un pic mai mică" decât actuala versiune cu ampatament mărit, cunoscută sub numele de Tiguan Allspace (foto).
Aceasta din urmă a fost lansată în primăvara acestui an și beneficiază de 7 locuri, fiind practic poziționată în gamă între Tiguan și Touareg.Pentru moment, Volkswagen nu a anunțat data lansării celor două noi versiuni pentru SUV-uri.
Via Automotive News
Mai ontopic acum, din știri de genul ăsteia putem deduce că:
1. Lansările de SUV-uri vor deveni norma nu doar la VW, în detrimentul tuturor celorlalte segmente - nu doar monovolume ori sedanuri în 3 volume.
...Din păcate, zic eu.
2. Dacă versiunile cu ampatament mărit vor avea și cîte o sub-variantă *"cumva un pic mai mică" decât actuala versiune cu ampatament mărit* :-) (apropo, repetiția asta-n două rînduri nu pică bine deloc) am rupt-o-n fericire.
Deși piața oferă exact ce vor clienții. Dar și stimulează gusturile aberante detectate a fi în formare.
Asta apropo ca nu doar TVA-ul e important, in conditiile in care sale-tax-urile sunt la o medie de 4-5%. Doar 5 state sunt lipsite de ele. In pretul automobilului intra si costurile aferente salariilor, marketingului, cheltuielile cu dealership-urile etc.