Noutăți în gama BMW: versiuni noi pentru Seria 1 și Seria 5

de Tiberiu Safta
Miercuri, 25.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a anunțat o serie de noutăți importante în gama sa de modele. Astfel, BMW Seria 1 primește două versiuni noi, în timp ce Seria 5 primește încă 3 versiuni noi, dintre care una este electrică.

Constructorul bavarez a pregătit mai multe noutăți pentru câteva dintre modelele sale din gamă. Noutățile principale vizează 3 modele: Seria 1, Seria 5 și X5. Primele două modele primesc versiuni noi, în timp ce SUV-ul X5 aduce o actualizare minoră cu privire la încărcarea bateriei.

VERSIUNE DE BAZĂ NOUĂ PENTRU SERIA 1

Mai întâi, avem BMW Seria 1, care primește nu una, ci două versiuni noi. Prima dintre acestea se numește 116 și este noua versiune entry-level a hatchback-ului compact. Noul BMW 116 primește un motor pe benzină de 1.5 litri cu 3 cilindri care dezvoltă 122 de cai putere și un cuplu de 230 Nm. În standard, motorul este cuplat la o cutie automată Steptronic cu 7 viteze. În această configurație, noua versiune accelerează de la 0 la 100 de km/h în 9.8 secunde.

A doua versiune, 123 xDrive, primește tracțiune integrală și un motor cu 4 cilindri, cu tehnologie mild-hybrid de 48 de volți. Acest propulsor livrează 218 cai putere, iar sprintul de la 0 la 100 de km/h este gata în 6.3 secunde.

Noul BMW Seria 1 mai primește și pachetul M Technology Package, disponibil ca opțiune.

Acesta aduce mai multe elemente construite din materiale ușoare, o suspensie mai rigidă și pachetul vizual Shadowline cu accente întunecate.

TREI VERSIUNI NOI PENTRU SERIA 5 TOURING ȘI I5

Cel de-al doilea model care beneficiază de noutăți este Seria 5 Touring. În cazul modelului de clasă executive, acesta primește acum 3 versiuni noi, dintre care una este electrică. Prima versiune, 520i Touring, aduce un motor pe benzină mild-hybrid de 208 cai putere și 330 Nm. Cu acest motor, Seria 5 Touring accelerează de la 0 la 100 de km/h în 7.8 secunde.

Urmează apoi noul 550e xDrive Touring, cu propulsor hibrid de 489 de cai putere și 450 Nm. Propulsorul include un motor pe benzină de 3.0 litri cu 6 cilindri. Această versiune are nevoie de 4.4 secunde pentru a atinge 100 de km/h.

Cea de-a treia versiune nouă este i5 xDrive 40 Touring. Propulsorul său electric, alcătuit din două motoare, livrează 394 de cai putere și 590 Nm, de unde rezultă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.5 secunde și o viteză maximă de 215 km/h.

Bateria are o capacitate utilizabilă de 81.2 kWh și poate fi încărcată la o priză de 11 kW în standard sau cu ajutorul unui încărcător de 22 de kW, disponibil opțional. De asemenea, noul model poate trage un curent de până la 205 kW.

ÎNCĂRCARE MAI RAPIDĂ PENTRU HIBRIDE PHEV

Începând cu aceste actualizări, toate versiunile PHEV ale lui BMW Seria 5 și M5 Sedan și X5 beneficiază de o rată de încărcare AC mai mare. Astfel, rata de încărcare este mărită de la 7.4 kW până la 11 kW. De aici rezultă timpi de încărcare mai mici. În cazul lui X5 PHEV, bateria va putea fi încărcată de la 0 la 100% în 3 ore, în timp ce bateriile modelelor M5 și Seria 5 PHEV vor fi încărcate de la 0 la 100% în 2 ore și 15 minute. Adică, mai repede cu o oră.

Noile modele actualizate vor fi disponibile începând din noiembrie.

via BMW

Comentarii (9)

  • Pai unde e dieselul anuntat de Danut???
    Vad 3 versiuni la Seria 5: benzina, PHEV si full electrica.
    Ati uitat versiunea diesel pentru Danut si Dutz ??? :))
    4 4
  • @Mihai
    Lui oricum i-ar trebui prin 2045, deci mai e vreme.
    2 5
  • Dieselul nu este noutate, este disponibil de la lansare, articolul este despre versiuni noi, iar ai vrut sa spui ceva, dar de fapt nimic .
    4 2
  • @dan_grc
    Te-ai facut de ciocolata. Nota 4, stai jos.
    Dieselul e mort, nu mai scot noi ca nu se mai cauta. In schimb apar PHEV si electrice noi.
    Multumim pentru parerile invechite, dar lumea vrea evolutie.
    2 4
  • Dada, e mort si ingropat dieselul. N-are nici un rost sa iti iei .. inafara de asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=Qc-2zNphKjw
    4 1
  • @dan_grc
    Cel mai probabil in urmatorii 5 ani nu vei mai auzi de noutati de la BMW despre dieseluri.
    Noutati sunt benzinare, MHEV bazate pe benzinare, PHEV si BEV, adica full electrice.
    Diesel e de domeniul trecutului si doar pentru vreo 2-3 Dorei care ar mai vrea diesel, nu se merita investitiile in ele.
    Fanii DIZAL pot lua in continuare sh. Alea care nu mai sunt bune pentru altii sunt excelente pentru voi.
    1 4
  • Faptul că tehnologia se dezvoltă nu înseamnă ca omenirea evoluează… chiar din contră, nu ducem rapid la vale. Doar o focă nu poate să înțeleagă asta văzând tot ce se întâmplă cam peste tot. Mihai, pentru ultima oară (penibilule), conduc un un XC60 T6, diesel folosesc cănd tractez rulota ca are peste 1,5 tone, iar un benzinar papa 20l/100… deci, nu merci. Eu nu recomand nici electrice nici diesel nici benzină și cu atât mai puțin hibride (de care or fi), fiecare sa-și ia ce vrea, ce poate și ce-l ajută. Faptul că te emoționezi la fiecare știre încercând cu disperare să demonstrezi NIMIC, reflectă faptul că NU evoluezi, stai la 5 ani ;)
    Ce spui tu nu convinge pe nimeni cu nimic, nu am văzut nimic original și folositor din partea ta… doar clișee și limitări de focă spălată pe creier.
    5 1
  • Valabil și pentru Matei… dacă nu sunteți unul și același, ar fi păcat să avem doi mari cretini în același timp pe planetă. Dar, asta este natura compensează, trebuie și prostie… ;)
    4 2
  • Asa ceva, omul este D cu litera mare, eu am spus ca va urma un test, la secțiunea drive test adică, cu 520d Touring, model testat și de alte publicații, ce diesel să-ți arăt, găină fără cap, dieselul de 2.0 este în ofertă de la lansarea modelului .

    Dieselul 3.0 va veni la începutul anului viitor, dacă tot ești curios .

    Ai mai studiat cu mild hibridul și vânzările " inexistente " la Dieselul mort ?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru