Inspirați probabil de succesul unor divizii de personalizare din segmentul premium, dar și de exemplul oferit de Citroen și divizia DS, cei de la Opel au decis să profite și ei de pe urma acestui trend.
Prin urmare, oficialii din Russelsheim au anunțat că vor dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Geneva, alături de noua generație Insignia, și un program de personalizare denumit Exclusive. Acesta le va permite clienților noului Insignia să își construiască viitoarea mașină după propriul plac.
Viitorii proprietari au o paletă infinită de culori pentru caroserie, un finisaj cu trei straturi de vopsea, mai multe tipuri de jante, o piele de calitate superioară și inserții numeroase pentru planșa de bord sau alte elemente ale interiorului.Odată cu lansarea noii divizii Exclusive, Opel va îmbunătăți și experiența din showroom-urile sale, cu imagini afișate pe televizoare 4K.
Nu va lipsi nici realitatea augmentată, o tehnologie care le va permite clienților să își vizualizeze mașina înainte ca ea să fie produsă.Alături de noul Insignia, pe care va fi demonstrat noul program de personalizare Exclusive, Opel va mai expune la Geneva și modelele Crossland X și Grandland X, două SUV-uri anticipate deja de imagini teaser.
Comentarii (1)