Conform publicației japoneze Holiday Auto, noul Mitsubishi Evo își va păstra motorul turbo pe benzină și tracțiunea integrală, dar inginerii vor plusa cu un motor electric care două roluri: acela de a scădea consumul mediu mixt al lui Evo și, nu în ultimul rând, de a aduce mai mulți cai putere pe fișa tehnică a modelului.
Mai mult, motorul pe benzină va fi un turbo de doar 1.1 litri, acesta fiind reglat pentru a dezvolta în jur de 230 de cai putere, deci un nivel atins în mod normal de un motor aspirat de 2.5-3.0 litri. Astfel, puterea litrică a lui Evo XI (circa 208 CP/litru) va depăși mult atât anterioara generație, cât și rivalii dezvoltați de Mercedes, A45 AMG și CLA45 AMG.Pachetul de baterii care ajută motorul electric va putea fi alimentat direct de la priză, iar poziționarea sa va fi una specială, în fața axei posterioare, ceea ce va ajuta la echilibrarea bună a maselor.
În altă ordine de idei, există posibilitatea ca viitoarea generație a modelului japonez să piardă particula "Lancer" din nume, Mitsubishi preferând să se concentreze pe dezvoltarea unei game pure Evolution.
via carsguide
Oricum, viitorul Evo XI ar fi singurul model pe care mi l-as lua de la Mitsubishi. Am incredere ca vor face treaba buna. In rest...sunt varza!
i-miev, space star, asx, noul outlander, l200 sunt cantitate neglijabila chiar intre japoneze, nu neaparat pe intreaga piata europeana. Unele chiar daca sunt generatii noi, sunt modele prafuite. E inadmisibil. Pacat de Pajero, pt ca-i masina buna, dar are nevoie urgenta de un update de actualitate.
1,1 .. 230cp ... ofof :(