BMW a anunțat o serie de noutăți pentru toamna acestui an, care vizează o bună parte din gama de modele pe care o oferă în prezent.
Astfel, BMW propune ediția M Sport Shadow pentru Seria 1. Această versiune va fi disponibilă începând cu luna noiembrie a anului curent și înlocuiește varianta M Sport. Standard, BMW oferă faruri cu LED și stopuri cu elemente integrate de culoare neagră și proiectoare de ceață cu LED. Jantele de 18 inch sunt vopsite în nuanța Jet Black, iar grila frontală va fi și ea tot neagră. Pentru interior, nemții au pregătit un material nou care acoperă plafonul și scaune sport îmbrăcate în material textil.
Tot din noiembrie, BMW introduce versiunea X2 sDrive20d. Sub capota SUV-ului se află motorul diesel de 2.0 litri care produce 190 CP. Consumul mediu mixt anunțat de producător este de 4.4-4.7 litri/100 de kilometri. Resursele vor fi gestionate de o cutie automată Steptronic cu 8 trepte, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.9 secunde.
În cazul versiunii X2 sDrive18d, clienții vor putea opta pentru o transmisie automată cu 8 trepte.
În această configurație, modelul va accelera de la 0 la 100 km/h în 9.4 secunde, iar consumul de carburant variază între 4.7 și 4.9 litri la 100 de kilometri.Tot pentru X2, nemții au pregătit linia Advantage Plus. Noua variantă vine cu un material special pentru plafon, scaune sport, sistem de iluminare ambientală și accesorii de interior de culoare neagră. La exterior, clienții care aleg această linie vor primi jante de 18 inch vopsite în nuanța Ferric Grey, faruri și lumini de ceață cu LED și accesorii care fac parte din gama Shadow Line oferită de BMW Individual.
Versiunea X1 sDrive20d vine acum cu o serie de modificări minore la nivelul consumului de carburant și în dreptul sprintului 0-100 km/h. Noul consum anunțat de producător este de 4.6 litri/100 de kilometri, în timp ce accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 7.9 secunde, cu 0.1 secunde mai lent față de varianta actuală.
Totodată, BMW ne anunță că aproape 190 de versiuni disponibile în gamă îndeplinesc noul standard Euro 6d-Temp.
Pentru a trece cu brio de noile norme, BMW a optat pentru filtru de particule în cazul motoarelor pe benzină, în timp ce propulsoarele diesel dispun și de un sistem de tratare a gazelor de eșapament cu o soluție pe bază de uree, proces denumit reducere catalitică selectivă.
Comentarii (0)