Noul VW Polo, in Romania de la 10.552 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Porsche Romania, importatorul oficial al marcii Volkswagen in Romania, a nuntat astazi preturile noii generatii a modelului subcompact Volkswagen Polo. Considerat "fratele mai mic" al lui Golf, noul Polo va putea fi achizitionat in Romania incepand cu 10.552 de euro cu TVA inclus, pret valabil pentru motorizarea de 1.2 litri 60 CP cuplata la o cutie manuala cu cinci trepte in versiune de echipare Trendline. Preturile urca pana la un maxim de 16.988 de euro pentru motorul TDI de 1.6 litri si 90 CP, cuplat la o transmisie DSG cu sapte rapoarte.
Modelul va fi disponibil in Romania incepand cu luna septembrie, comenzile fiind insa deschise inca de acum. Mult-asteptatul propulsor TSI de 1.2 litri si 105 CP cuplat la o transmisie DSG cu sapte trepte va fi disponibil ulterior lansarii.
Pentru a vedea lista de preturi si de dotari a noului Volkswagen Polo, CLICK AICI.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
10.500 de euro pret la varianta de baza pentru 1.2 60 de ponei ??!!
Bai asta e gluma de 1 aprilie
Furt la drumu' mare .....
Dar si ce motor....,nici macar un 75, 80 sau 86 cp cum au altii.
Varful tehnologiei VW, 3 cilindrii, 6 valve .... super smecher motorul asta
Polo este o masina gandita DE ORAS si motorizarile nu exceleaza, la rel si Fabia. Adevarul este ca pentru petrecut cu zecile de minute in trafic intr-un oras mare iti trebuiesc ceva peste 150 cai. Poate pt plecarile de la semafor, ca pentru altceva...
Mai uitati-va fratilor la preturile de la pompa... atingem in scurt timp 1euro/litru. Sa vedem atunci pe cei insetati de putere ce vor face.
Sa nu uitam ca ii vorba de motorul cel mai slab pt polo, gandit exclusiv pentru oras. Daca vrei si ceva putere asteptati sa apara motorul de 1.2 TSI de 105 CP. Deci e o masina numa buna pentru perioada de criza....nu degeaba inainte de lansarea pe piata, sunt deja aproape 25000 de comenzi.
Voi sunteti cu spiritul de turma. Ce-a mai tare masina ? (voi raspundeti) : Mercedes, da sa vezi Bugatti Veiron ce-a mai tare masina. Sa nu va aud ... noobi-lor
ca sa vezi ce inseamna masina adevarata in clasa ei iti dau exemplu CLIO 3 de 1.2 16v 75cp, care a iesit de altfel masina anului in Europa la momentul aparitiei. La 9000 de euro cu TVA inclus ai un motor ECHILIBRAT in 4 cilindri, consum 4.9 si hai sa-ti enumar cateva dotari: abs+ebd+afu, aer conditionat, airbag-uri frontale adaptabile, pachet "drumuri dificile", computer de bord, inchidere de la distanta, directie asistata electric, volan reglabil pe inaltime, roata de rezerva dimensiuni normale etc
deci exista oferte mai bune...
Cine vrea calitate stie ce sa aleaga...pacat totusi de service-uri.
Daca noul polo are 60 de cai si mai mult de 1000 de kg nu este bun nici macar pentru oras deoarece o sa consume cat o vaca...
Am avut un Corsa 1.2 de 80 CP dar degeaba... au facut-o mai mare si implicit mai grea (si din cauza normelor de securitate care implica ranforsari suplimentare).
Asa ca oricum o intorci, VW trebuia sa renunte la acest motor, pentru ca oricum consumul comunicat nu are nici o legatura cu realitatea. Nu mai mintiti in legatura cu consumurile.... postati poze cu compu' de bord... a am uitat ... nu exista.
Bafta si atentie la punga...
Pe de alta parte daca nu pun in lista de pret un motor ieftin nu mai
pot incepe publicitatea cu ...." preturi DE LA........".
Probabil sunt mai multe aspecte pentru care mentin motorul de 1.2 3 cilindri pe acest model.
Nu Are termen de comparatie cu CLIO! E o masina mult mai sigura si in mai putin de 2 ani Clio va valora jumatate din valoarea lui Polo. De ce oare se intampla mereu asa??
Nu e vorba ca e masina de oras sau de nu stiu ce.
Problema este ca e prea scumpa pentru ce ofera cu acest motoras, in 3 cilindrii.
Si probabil, cum se obisnuieste la VW asta e pretul pentru varianta in 2 usi, daca vrei 4 usi mai platesti vreo 200-300 euro.
Cum mai nene sa zici ca faci depasiri scurte cu asa ceva si cu masina plina, cand doar cu soferul ajunge de la 0-100 km/h in 16,3 secunde ??!!!
Poate numai la vale si cu vantul din spate
La cum arata masina la interior si exterior, clar nu se compara cu Clio, chiar si cu facelift.
Dar daca incep cu preturi d'astea nesimtite la un motoras de tuns iarba mai sunt si alte variante: Fiesta, Corsa etc
Aaa...am uitat...voi nu ati prins vremurile alea...erati in laditza cu nisip pe vremea aia...
ESP, 6 airbaguri, geamuri electrice fata, inchidere centralizata, oglinda interioara heliomata, AC, RCD, scaun sofer reglabil pe verticala, servodirectie reglabila in functie de viteza, volan reglabil axial si vertical, 4 usi si pentru inca 450euro primiti 10CP.
Am si eu o curiozitate: toti care sunteti carcotasi....voi beti cola, fanta? sau suc la bidon de 5l?, va uitati acasa la tv sony, panasonic, samsung?...sau la goldstar, maxwell etc?...tot ce este de calitate are si un pret...asa ca beti suc la dozator incontinuare si plimbativa cu tico si matiz ca sunt mai bune.
Bai nu mai incercati sa salvati aparentele, asta e realitatea, crunta dar adevarata.
Si comparatia cu cola si televizoarele e penibila rau de tot.
Asa sa-ti zica si tie sefu' cand o fi sa iei salariu'..."Gigele luna asta nu primesti decat jumate, ce faci tu cu toti banii ...nu-ti trebuie" :) :)
PS hai fugiti ca pleaca trenul si afar ploua o sa asteptati mult in statia de autobuz
daca as avea bani de o a doua masina..sigur nu ar fi polo..mai bine un seria 1 second.
ma rog pentru cine are salar..de om..si nu se uita la ratele din banca...ii mai usor sa vorbeasca de masini noi.
doar nu traim pentru masini..
Iar pt @Cristian, da, iti spun eu ca merita sa dai 12000 euro pt un fiat 500 cu motor de 1.2. e masina mea de oras si pot sa iti spun, parafrazand reclama de la mastercard, ca buna dispozitie care ma cuprinde cand ma urc in masinuta asta dimineata este inegalabila.
Salutare.