UPDATE: Am publicat articolul care conține informații și galerie foto oficială cu noul VW Polo AICI.
Fanii Volkswagen sunt în gardă astăzi. Motivul: marca germană se pregătește să prezinte noua generație Polo, model care ajunge la a șasea generație și duce mai departe o moștenire începută în 1975.
Deși imaginile și informațiile oficiale vor fi publicate de Volkswagen vineri în jurul prânzului, am intrat deja în posesia primelor fotografii care ne dezvăluie noua parte frontală a lui Polo în versiunea de echipare superioară R-Line și în varianta superioară de putere GTI.
Primele concluzii: așa cum ne așteptam, Volkswagen joacă încă o dată cartea conservatorismului, mizând pe o evoluție ușoară la nivel de design pe care mulți ar putea să o confunde cu un facelift. Principala modificare este reprezentată de forma blocurilor frontale, care primesc și un nou joc de lumini LED la interior, apropiindu-se acum de logica din spatele lui Golf.
Dacă la nivel de proporții Polo este aproximativ același, este de așteptat ca noua generație să crească în dimensiuni, cele mai importante modificări fiind lungimea și ampatamentul.
Sub capotă, Polo va primi o armată de motoare care încep cu 1.0 aspirat, continuă cu 1.0 Turbo TSI, completează gama cu 1.5 TSI și se termină pe versiunea GTI cu un 2.0 TSI care va avea în jur de 200 de cai putere.
În variantă diesel, Polo va oferi, cel mai probabil, diferite versiuni de putere ale TDI-ului de 1.6 litri.via IAB.com
in rest??... . cate o stire NU FAKE dar mereu STIRI CARE NU CONTEAZA care curg pe banda rulanta de la VW si VAG in general, ca doar stirile-reclama sunt cele care fac reclama gratis.
uite asa au invatat sa fure si cu noxele...
dar sa cumparam VW sa facem salariile mari la germani !!
ca "doar ei, germanii fac masini bune" !!! BLEAH...
Unde mai pui că perioada medie de utilizare a unui vw scade de la 8 ani la 5 ani, conform declarațiilor oficialilor mărcii.
Singurele masini germane veritabile sunt Mercedes si BMW care au inca o calitate foarte buna.
Mercedes totusi exclus acele Mercedes A classe sau masini de marfa, sau alte versiuni de masini care nu intra in clasa lor proprie si le mai faceau impreuna cu motoare Fiat, sau sisteme Renault, etc.
Dar romanii inebuniti de GERMANIA UBER ALES nu stiu sa faca o evaluare obiectiva... VAG nu (mai) sunt masini bune !
Au devenit masini de fite, si asa cu linie nazista...
Opel nu au fost niciodata masini formidabile... ci de consum...
Asa ca adevaratele masini germane raman doar brandurile de lux - Mercedes si BMW.
Audi nu a fost niciodata o marca de lux, desi impinsa disperat de VAG sa fie.