Noul VW Golf Variant, in Romania de la 13.685 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul Volkswagen Golf Variant este disponibil deja pe piata din Romania, iar versiunea de baza are un pret de pornire de 13.685 euro cu TVA inclus. Versiunea Variant a lui Volkswagen Golf VI a primit doua noi motoare pe benzina, de 80 si 102 CP, alaturi de gama TSI de 122 si 160 CP. Gama de motorizari diesel a acestui model este cuprinsa de doua unitati cu tehnologie Common Rail, care dezvolta 105 si 140 CP. Toate cele sase motorizari cu care este disponibil acest model respecta normele Euro 5.
Volkswagen Golf VI Variant preia liniile de design frontale de la acesta si intreaga gama de motorizari a compactei germane. In standard, noul model beneficiaza de sistemul ESP, ABS, EDS, ASR, sase airbag-uri, lumini pentru rulare pe timp de zi, geamuri si oglinzi electrice, bancheta rabatabila, climatizare automata, si, servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza, pe langa numeroase alte dotari. Interiorul beneficiaza de tapiterie de calitate superioara, centuri de siguranta in trei puncte, cu pretensionare pentru locurile din fata, dar si de un torpedo refrigerat si numeroase ornamente cromate si accente din piele.
Volkswagen Golf Variant a debutat saptamana trecuta la Salonul Auto de la Frankfurt, iar lansarea oficiala a noului Golf Variant va fi marcata de evenimente tematice organizate de catre distribuitorii Volkswagen. Cei care vor participa la aceste evenimente vor avea ocazia sa participe la sesiuni de test-drive si sa afle detalii complete despre acest model.
Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Nimeni pe lumea asta nu o sa cumpere un Golf de exemplu pentru design.....pentru design si pentru a intoarce lumea capul dupa tine pe strada, exista Renault, Ford, CItroen etc.
Dupa mine, VW este exact ceea ce Hyundai si Kia incearca sa faca....masini corecte din punct de vedere al raportului calitate, mentenanta/pret....fara revolutii pentru imaginea vizuala.
:)))))))))))))))) "Am scos tot ce fost mai urat din tine." ei na! =))))
Volkvagon a fost intotdeauna si va fi masina prostilor imbogatiti peste noapte, care n-au stiu unde sa-si investeasca banii... Oamenii "balon de sapun" imi place sa le spun: se umfla, se umfla si pana la urma se sparg, saracesc si paraziteaza pe altii... atittudinea taraneasca, grosolana nu si-o schimba niciodata... nici cand invart miliarde
NOI PLATIM DE FAPT PRETUL AROGANTEI LOR !!!
Multumesc.
Avem asa:
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=36992
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=52745
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=60800
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=25287 ------ un caz foarte penibil si nu e singular, sunt mai multe, masina nemteasca + pret mare + prostie = teapa, nici la un logan nu ai greierasi, dute ia un taxi care vrei din statie si nu ai greierasi, P E N I B I L ! ! !
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=30005
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=35313
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=41278
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?s=277a406651c4c8ab167457b20f3496b0&showtopic=35570
Mai vreti? e plin internetul de adevarata fata a vw-ului, asa ca numai exagerati atata, vw e egal cu renault ca si calitate si fiabilitate (nu sarii cu gura, citeste linkurile si te calmezi).
Sanatate!
am un passat cc 1.8tsi luat de nou - O GRAMADA DE PROBLEME AM AVUT CU EL!
am breaij defect din fabrica, comutatorul de lumini s-a defectat dupa 10.000 km, se exfoliaza diverse ornamente din interior, geometria a cedat dupa 25.000 km ( ce-i drept am jante pe 18 - dar menajez pe cat posibil masina ), si multe defectiuni, imi da fel de fel de erori in bord, am avut niste zgomote suspecte din zona schimbatorului de viteze...
cert e ca am fst de foarte multe ori cu masina in service!
CALITATE 0 - SERVICII - SUB ORICE CRITICA!!!
pt ca vreau sa vad daca nu discutam tot de Cta... serviciile sunt jalnice!
intr-un an de cand am masina, am fst de cel putin 10 ori cu masina in service. cand plecam de la ei, dupa vreo interventie, pe drum sunam sa reclam o alta defectiune, si ma programau peste o saptamana...
sa nu va mai zic ca intra apa la geamurile laterale... cand spal masina ( la spalatorie ), se prelinge apa pe la montantul central. garniturile nu mai fac fata...
mi s-a stricat claxonul - din bitonal, a ramas monoton, ( am ajuns la service sa fac geometria pt care avea progrmare de vreo 3-4 zile, si nu s-au putut uita si la claxon, ca nu e mecani disponibil ) norocum meu a fst ca dupa vreo 3 mii de km, si-a revenit singur!!!! ce sa mai zic... calitate germana!
ACUM SA-L MAI AUZIM PE CHALLANGER! ca si-asa era mare fan!
o sa incerc sa ma duc si la buc sa vad, poate imi dau dreptate cu ambreiaju, dar ma indoiesc.
si zici ca si la voi la ct serviciile snt la fel de proaste?!
Daca cineva inca mai crede ca masinile nemtesti sunt ceea ce erau inainte sa ridice mana sus si ii voi da linkuri cu cele mai penibile probleme care le poate avea o masina, de la consum de ulei la o masina de peste 20 de mii de euro (nici macar un logan nu consuma ulei) pana la exfolierea materialelor premium nemtesti....daca e asa mai bine imi cumpar kia, macar nu dau 20 si ceva de mii de euro ca sa se exfolieze materialele, dau 10 mii si dorm mai linistit nu? Ma rog, fiecare alege ce vrea, toate cele bune.
sincer nu ti-as dori sa patesti ca mine!!!!
sa platesti rata pe luna 40 milioane, si sa stai cu masina in service cat am stat eu...
asa ca....
VW RULLZ!!! NOT!
daca primim la kia si hyundai ce au fost si ce sunt.....si fiat si alfa romeo....si chiar si lancia incepe sa tzina steagu sus.....jaguar....etc...si toate problemele care le spui ca au masiniile nemtesti se pot intampla la orce marca.....de multe conteaza soferul ce face cu masina.....
probabil cei care au facut interventiile siau batut joc...multe service-uri din ro fac treaba de r... ce sai faci....dar asta nu inseamna ca masina nu e buna.....eu nu comentez nimic de tine ca poate tu nu sti sa o conduci...nu vreau sa intru in gura nimanui....
nu sunt fan vw.....chiar si eu daca as vrea sami iau masina nu mias lua vw.....mie numi plac ca sunt urate....dar ca fiabilitate si calitate negresit vw nu au probleme......ca orce masina care apare la inceput primele masini fabricate au probleme.......
toate cele bune!!!!
Oricum la capitolul pret-calitate cred ca ies mult mai bine....
Solenza = 5000 € / jaguar >40.000 €
Ideea e ca daca as castiga sa zicem 100.000-200.000€ nu as da pe un automobil nici macar 20 % deoarece toate fac doar un singur lucru: te duc din punctul A in punctul B.
Si la cum sunt sosele in Romania sa nu -mi spui ca vei ajunge cu mult mai repede chiar si intr-un Jaguar!
Dar conteaza si cum te duc.Una e sa mergi de la Cluj la Brasov intr-o Dacia ,si alta e sa mergi cu un Audi cu piele.Toate te duc din A in B.SDar sunt unele mici diferente.Sa nu imi zici mie ca nu tii la prestigiul social!
am avut opel vectra combi nou nout fabricat in 2008...l-am si vandut si mi-am luat un audi...a4 tot combi..dezastru ...dezastru..la opel s-a exfoliat toate manerele, are un fel de material peste plastice..s-a dus..gri-ul de pe consola unde ii cd...s-a dus si a ramas negru...luminile in bord s-au ars..atentie la 100 de km parcursi...si l-am luat la 5 km...
la audi a4 luat de nou din reprezentanta din cluj...nu a mai intrat in treapta a 4 si intra direct in a 2a...cica nu stiu ce satelit nu cupleaza si ca ii defect din fabrice...bun s-a reparat..dar tot am platit uleiul si nu stiu ...pe urma in iarna nu s-a mai deschis portbagajul nici din cheie nici din buton...semnalizariele praf nici una nu au mai mers....ambele masini au costat intre 21mii euro banii jos si audi l-am luat mai scump un pic in leasing la 34 de mii....cu nervii la pamant am renuntat in luna iulie la aceste marci de toata jena...ce a fost odata s-a oprit la volkswagen golf 3 si respectiv opel kadett si opel ascona...astea au fost germane si masini bune ..sa nu mai zic de audi 80cc 90cc quattro...pana in 94 atat...
din august ma mandresc si nu mai simt bataie de joc, indiferenta in service, lucru prost facut...mi-am luat un logan mcv, 7 locuri full inclusiv cu un thule deasupra...totul a fost 13500 plus alarma viper si thule paravanturi si aparatori la aripi inca 1000...am o masina buna ma duce ma aduce duc familia. ....totul e din sacure facut ..dar nu am greierasi...totul functioneaza perfect...am 1700 de km,,,1.6 16 valve...bijuterie masina ...stiu ca nu ii un audi..dar se vede ca isi dau interesul sa faca un lucru cat de cat fiabil..merge mai si inca cum..de stiam luam de la inceput.....pentru unii amarata de dacia...fratilor nu mai ii ceea ce a fost..
Nu inteleg de ce in articol se spune ca doar de ieri ar fi disponibil in Romania ?
in Germania. Sint BMW facute de Magna-Styer in Austria, VW Jetta sau Bora toate facute 100% in Mexic , Renault Clio si Megane in Turcia, Toyota face si ea Corola in Turcia, asa ca nu trebuie sa ne miram de calitatea automobilelor in general, iar in viitor nu va fi mai bine cind vor incepe sa faca autovehicle in Africa.
Nu mai exagerati fratilor pe aici, sunt posesor de Logan si am avut ocazia sa conduc la fostul job un passat din 2007, 2.0 tdi, chiar daca personal sunt fan Ford, nu cred ca ai cum sa fii nemultumit de un passat modern, probabil k toate masinile au anumite probleme, iar comparatia cu Logan-ul (care este un automobil decent - atat) nu isi are rostul, partea cu pret/calitate este discutabila, dar daca iti permiti cu siguranta nu ai sa regreti ca ti-ai luat Passat si nu Logan............toate bune
Prima data m-a lasat in ungaria cand veneam acasa cutia de viteze . S-a reparat cica ...acum 3 luni ..iar cutia de viteze in sibiu cand ma intorceam dar alt defect cica . Nu se mai poate merge cu ea si de la service cica trebuie sa mai dau 800 dupa ce ca am dat 18 mii pe ea ca vezi doamne am facut mai multi km pana sa fac revizia ...la ei nu avea imp ca eram pe drum si aveam de mers inca 1500 pana in frankfurt..in fine . am avut un logan pe care l-am vandut la 129 mii fara nici macar o intrare in service in afara de revizii. asta are 80 de mii si ceva ...deci lasati-ma cu masinile ..toate sunt proaste daca e sa fie . acum imi iau numai sa probez teoria dupa ce scap de panarama de toyota un scirocco ca imi place mult . bafta si nu mai denigrati loganul. isi face treaba ca un cal ...incet si bine papapappa