Noul VW Golf R20 va avea 270 CP!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cea mai puternica versiune a lui Golf 5, celebrul R32 de 250 de cai, va deveni o simpla amintire atunci cand Volkswagen va scoate pe piata varianta de top pe plaja sportivitatii in familia Golf 6: R20. Desi denumirea nu inspira putere si performante de top, noua versiune va beneficia de aportul propulsorului VW de 2.0 litri TSI, a carui putere va urca insa inspre maximul de potential al acestuia: 270 de cai.
Performantele lui Golf R20 vor bate inspre 5.5 secunde pentru 0-100 km/h, singura cunoscuta ramanand viteza maxima a modelului: 250 de kilometri pe ora, cu limitare electronica.
Conform imaginilor ipotetice prezentate de publicatia caranddriver, noul Golf R20 va beneficia de aportul estetic al unor spoilere agresive in partea frontala si in cea posterioara, tevile duble de evacuare montate central completand imaginea sport a modelului. Initial, Golf R20 va dispune exclusiv de versiune cu trei portiere, urmand ca, in functie de cereri, VW sa decida daca lansarea unei variante cu cinci usi este sau nu viabila.
Noul model va fi prezentat oficial la un eveniment motorsport, la Nurburgring.
Este vorba de cursa ADAC de 24 de ore, care va avea loc in 21 mai 2009.via | caranddriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Sigur. Si R32 avea tractiune integrala. Si trebuie sa se diferentieze de GTI si prin altceva decat 60 CP in plus, nu ? Altfel, cu o remapare ti-ai facut R20.
............si asta-mi place......(chitul de caroserie)
Pe de alta parte e pacat pentru ca sentimentul celor 260 CP dintr-un motor aspirat (3.2) e cu totul altul decat ala dintr-un motor impins la limit aprecum un 2litri 270CP.
Oricum ar fi, senzatia va fi superioara actualului GTI care deja la 200CP este extraordinar, asa ca"Bring 'em on..!!!"
Masini ca R20 nu sunt â€croite†pentru felul de a fi al romanilor.
Cine isi ia asemena masina apreciaza si intelege capacitatea ei si ca sofer de masina cu jante de17 iti pot spune ca merg mai cu grija decat cu una obisnuita.
A avut un succes atat de mare r32 incat sa merite un urmas? In Romania cica s-ar fi vandut sub 10 in total.
Si cu S3 ce mai facem , ca are aceeasi motorizare! Inca o dovada a tampeniei concernului Porsche care nu face altceva decat sa se concureze singur in primul rand. Pai se poate compara cu un STI sau un EVO, masini cu 20 ani de experienta de raliuri in spate?
Criza nu e in capul unora, ci e reala. Ca nu-ti place tie, asta e una. Poate ca tu esti exemplul fericit de om neafectat de ceea ce se intampla in jurul tau, dar majoritatea au probleme destul de mari.
Ca producator auto, in astfel de momente, cel mai logic ar fi sa-ti reduci productia si sa te axezi pe modelele care chiar fac vanzare, ca sa te poti mentine in linia de productie. Asta daca faci parte din clasa producatorilor de masini pt lumea normala, asa cum cred ca este si VW (doar nu a trecut la categoria de lux peste noapte sa aiba musai masini de peste 200cp).
In conditiile in care pentru pasionati exista deja Scirocco si Golf GTI, care se vand destul de bine sa-si justifice existenta, dar sigur mai prost in asemenea momente dificile, ce rost are un Golf de 270cp?
In plus de asta, asa cum am zis, exista deja la Audi, marca premium din concernul din care face parte si VW, modelul S3, cu 265cp si tractiune integrala. Cum R32 a fost un model extrem de slab vandut si nici nu reprezinta vreo traditie asa cum o face GTI, care este rostul in a face un nou model?
Doar pentru ca pustanii sa exclame "mama ce Golf misto"?
Si in plus de asta, ce e asa de apreciat la un Golf cu spoilere schimbate, garda la sol mai mica, 270cp si tractiune fata, cireasa de pe tort?
Am citit o stire cum ca unii au pus un motor de 600cp pe un Matiz. Ok, un bravo pt efrot, dar la ce foloseste?
@bobo: cred ca cei de la VW s-au gandit sa-l pozitioneze intre GTI si S3.
eu am un golf 5 R32...si intr-adevar, oricati cai ar avea un GTI, sau orice masina cu capacitate de 2l, nu se compara ca sunet cu un motor V6...
eu unul nu as da golful meu R32 pe un R20 sau chiar pe un S3...
chiar de S3 are 15 cai in plus, iar R20 20 de cai in plus...motoarele sunt mult mai solicitate decat un motor de 3,2...motorul de 3,2 se poate modifica destul de ieftin si de radical (la HGP de ex, kitul de 400 de cai costa vroe 4000 de euro)...
si fiind motorul mai mare, nu este asa solicitat ca un 2.0 TSI...
dar sincer va spun si eu, cu criza asta nu prea vad bine industria de specialitate...eu unul mi-as lua si ferrari, si rs6, imi plac masinile puternice...
dar nu in conditiile actuale...aici in germania benzina s-a ieftinit destul de mult, dar nu o sa ramana mult timp asa...
si criza abia incepe! abia din vara o sa se agraveze rau de tot...
asa ca bucurati-va de noul lupo!
numai bine!
Technische Daten Golf V R32:
Leistung:
405 PS
Drehmoment:
530 Nm
Preis inkl. MwSt.
€ 13.400,00
Einbau inkl. MwSt.
€ 2.600,00
Aufpreis bei Fahrzeugen mit original Standheizung
€ 1.000,00
Cei 4.000 euro se facura 17.000...
Cat despre fiabilitate ai dreptate, dar era motoarelor mari si flamande va apune cat de curand. Deja Audi inlocuieste/a inlocuit V8-ul de 4.2 de pe S4 si S5 cu un 3.0 V6 supercharged de 333 cai, iar RS4 va urma aceeasi tendinta de downsize cat de curand. Sa mai zic si de TT-RS de 2.5 turbo (sau biturbo) care se zvoneste ca va aparea in martie la Geneva ?
R20 daca se va produce sigur va fi 4WD deoarece si celelalte modele R aveau 4WD si oricum doar cu FWD nu ar putea sa scoata sub 6 sec.
xyz, ai fi uimit sa afli ca - la masini identice (model&motor&cutie) - FWD-ul scoate, in general, un timp mai bun cu cateva zecimi de secunda decat AWD-ul. Atata doar ca AWD iti garanteaza acel timp in mai multe cazuri decat FWD (tinand cont de suprafata de rulare). Oricum ar fi, cel mai bun timp il scoate RWD...