- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul VW Golf 6, de la 11.486 de euro fara TVA
Nu-ti poti lua un Golf pe benzina cu 80 CP este penibil. Motorul imediat urmator, 1.6 are doar 102 CP si te intrebi pe buna dreptate in ce secol l-au dezvoltat...
Cea mai buna/acceptabila varianta pe benzina este 1.4 de 122 CP. Are un consum bun si forta cat pentru un Golf. Dar asta insemna ca deja platesti 17100. La asta se adauga vopseauna metalizata de 400 Euro (!!).
Daca esti un tip precaut si traiesti in Romania o sa optezi si pentru suspensia de drumuri grele (359) la care trebuie sa pui un scut (219). La banii deja dati se impune si o alarma -luata tot de la ei ca sa nu ai probleme cu garantia- si mai decartezi 255.
Si uite asa ajungi, usor, usor la 18500 pentru o masina pe benzina in echiparea de baza care nu are nici macar niste bare in culoarea caroseriei...
bai fifi, oare nu e mai bun sandero? daca c'eed este mai ieftina inseamna ca e si mai buna? HAI SICTIR!
...si da, tot Loganul te scoaate mai ieftin la drum, dar tot Logan ramane. :P
daca observati bai pretentiosilor, in germania, mama ei, sunt vandute o gramada de masini Golf IV, spre exemplu, care nu au nici macar AC sau aer conditionat, dar asa suntem noi romanii, stim sa vb ca suntem pretentiosi, dar ne mor si moliile in buzunar
o zi buna
Si ce faceti voi cei de la Automarket atat tam-tam pt "masinile" astea nemtesti?
Nu neaga nimeni, au meritele lor, da' la noi prea sunt ridicate in slavi.
Toata ziua stiri de genul "NOUL AUDI Ax" - vrajeala de marketing - doua leduri, un stop nou si gata, noul tanc poluant care scoate nori de fum negru cand pleaca de la stop ca pe nemti ii doare in cot sa faca masini nepoluante
Imi iau Civic si nu oricare ci sedan care la dotari de top e cu 3000 de euro la cip mai jos decat Golf 5.
sincer, nu imi place...golful meu 5 arata muuuuult mai bine...
oglinzile au o forma ciudata, sunt patratoase, nu rotunjite, ca la golf 5...dar sunt asa pentru a se "asorta" cu forma farurilor...la golf 5 farurile nu au linii drepte, si in consecinta si oglinzile sunt rotunjite...
sunt curios cum va arata modelul sport, ala de 265 de cai, ca asta de baza e destul de plat...golf, nimic deosebit, masina omului de rand...
dar pentru GABI CU POLUAREA, am un mesaj...PRIETENE, STIAI CA GERMANIA E UNA DINTRE PUTINELE TARI DIN LUME CARE SE INCADREAZA IN NORMELE DE POLUARE STABILITE DE PROTOCOLUL KYOTO???
e prima tara la nivel mondial in aceasta privinta, si, desi e numarul 1 mondial la export, si are o super industrie, isi reduce anual emisiile poluante...
spre deosebire de tari ca japonia, koreea, china, india, sua, etc...
asa ca las-o pe asta cu poluarea...mai ales ca industria alimentara polueaza de sute de ori mai mult ca industria auto (un exemplu)...poluarea produsa de autovehicule e undeva la 0,005%...
numa bine...
2. Nemtii stiu sa faca masini, francezii mai au multe de invatat.
3. Intr-adevar Germania produce cele mai multe automobile din Europa, dar e si cea mai putin poluata.
4. Apropo de C'eed, am facut test-drive, merge foarte bine (1.6, 122 de CP / 1.6 diesel 115 CP), si chiar merita, e mai ieftina decat golful si e o masina buna, stabila, fiabila...coreeni si-au facut treaba, si chiar am de gand sa cumpar una.
5. Ca o incheiere, sunt un mare fan VW, au masini reusite in general, ma pot plange putin de g6, au cam stricat traidita Golf-ului la design, dar sunt convins ca toate astea pana te urci la volan si iesi la drum cu ea...
In concluzie, VW Auto Group face masini senzationale, orice ar zice lumea, ca romanu' intotdeauna are ceva de care sa se planga...asa suntem noi, desi unii se cred mai rasariti ca altii aiurea.
Toate bune si sanatate tuturor.
Ne plac stopurile de Touareg :)))))))) Penibila Evolutie !
Nu poti sa spui ca Vw e o replica dupa renault, nu au nici o treaba ..cel putin ca fiabilitate !
aveti si voi dreptate, dar nu in totalitate
intrati va rog pe site-ul dacia din franta, .fr, si o sa vedeti ce pret are sandero diesel. 13 000,00 € . mie mi se pare un pret mult prea exagerat pentru dotarile ei si pentru multe altele.
totusi decat sa dau 13 000,00 € pe un sandero mai bine mai pun 700 si imi iau un golf, fie el doar cu 80 cp, dar e mai dotat, mai fiabil, mai .... nu se compara.
o zi buna
ganditiva ca sandero cu acelasi nivel de echipare cu un logan, este cu 1000 de euro mai scump, logan prestige 1.5 dci 85cp porneste, deci porneste, de la 10700 euro si ajunge pe la vreo 11660 euro. deci cu inca 1000 la sandero poate duce undeva spre 13000. si tot nu are dotarile unui golf si fiabilitate s.a.m.d
Da, masina are un stil mai retro decat predecesorul si calitate a materialelor asa cum ne-a obisnuit GOlf IV (cei care conduc Golful V o sa inteleaga de ce am facut comparatia cu predecesorul).
Iar pretul, e fenomenal (iarasi cei cu V vor intelege mai bine caci ei scos ceva mai multi bani din buzunar pentru dotari similare).
Va rog eu mult nu mai comparati copiile cu originalul; e jenibil si va aduce si pe voi autorii intr-o stare avansata de degradare a credibilitatii. Daca vrei sa iei o compacta ei un golf; daca vrei sportiva te bagi la GTI (asta daca nu esti destul de adevarat pentru a stoarce un R32/R36).
Hai bafta
alune??!??
passatul, oricati cai ar avea, nu se poate "pilota"...
si, draga claus, eu am avut un golf IV 1.8T highline, si acum am un 5r32, si nu se compara materialele...adica golf 5 e mult mai de calitate...(din ce ai zis tu am inteles ca posesorii de golf 5 nu ar fi multumiti de calitatea materialelor...eu sunt)
numai bine
Ar fi bine sa mai vedeti si cat costa intretinerea la un logan sau alte masini frantuzesti.
Orice lucru bun costa, iar dc iti bate vantul prin buzunare e normal sa considerati golful scump.
Francezi infara de motore unde si acolo au furat tehnologia de la altii nu au nici o treaba :
plasticaraie, finisaje, ergonomie nu mai spun de fiabilitate , intretinere scumpa !!!!!
Si noul model de golf nu e o masina noua si e dor o refinisare aspectuala a golfului 5, criticat inca de la aparitie ca find o masina hidoasa in prealabil -din fata ( sau cu un design tras de par altfel zis)
Asa ca rog posesori de golf 5 sa nu fie ironici sa sa acepte noul design -care pune punctul pe i de aceasta data.
Mie chiar imi place. Nu sunt obisnui cu noile tendite de agresivitate( un pic colturoase(patratoase)) - ( vezi farurile). Insa daca va pricepeti la design va dati seama ca acestea sunt noile tendite la toti constructori.
Legat de oglinzi ele nu sunt asa numai pentru a copleta designul ci au si calitati aerodinamice mult ibunatatite.
@ ALEX: in nici un caz Renault nu este modelul pentru VW.
@ Yoyo : nu mai vorbi din carti.
1) Da se vand Golfuri la greu in Germania fara AC, dar stii de ce ? Stii care e temperatura medie anuala in Germnania, si in special in landurile din nord? Cand afli poate afli si de ce se vand multe VW fara AC in Germania.
2) De ce te chinui sa compari SAndrero cu Golf ? Incearca cu KIA CEED, Honda CIVIC, Toyota Auris. Si nu compara doar pret ci si dotare, costuri intretinere, fiabilitate.
Mor moliile in buzunar ? Nu uita Golf e clasa compacta ==> nu se justifica costuri mari de intretinere, nu vorbim de limuzine sau clasa mare.
Si pentru fanii Golf (si eu am fost unul si am si avut un Golf 3) aveti prietenii cu Golf 4 sau 5 care au trecut de 35k -40k KM facuti ?? V-au spus cam ce se intampla cu cutia de viteze si ambreiajul ??
de exemplu golful 4 1.9 TDI consuma in jur de 5% dar aicea nu era vorba de consum am dat doar un exemplu printre zecile de exemple care se pot da !
In germania in majoritatea zonelor vara sunt temperaturi de 18 -22 grade ! dar nu asta e problema !
incontestabil golful este de 10 ori mai bun decat era inainte !! deoarece vw foloseste tehnologi de 10 ori mai bine ca in 1992 cand a iesit prima editie de vw golf 3
sau ca in 1992 cand a iesit ultima editie de vw golf 2 care era o super masina cu motor diesel care era la mare cautare in romania pana prin 1996 !!! sa nu comparam vw`u cu marcile frantuzesti sau coreene sau !! si loganul nu se compara nici cu vw golf 3 !!
Acum am golf 5,pot sa spun ca isi face treaba,Am avut si passat 2006 dar tot la golf 5 m-am oprit.Despre golf 6 ce sa spun frumusika da totusi e cam scumpa.Si loganu isi face treaba are un unchi,dar totusi sa facem diferenta.
Mai pune mana pe o carte... si mai fa cateva cornete de seminte analfabetule!