Deși clienții au la dispoziție modelul pur electric ES90, Volvo nu renunță la sedanul S90. Pentru a rămâne relevant, chiar dacă vânzările au scăzut cu circa 18% în 2024, "bătrânul" S90 tocmai a primit un bine meritat facelift.
Din punct de vedere estetic, vorbim despre aceleași îmbunătățiri primite anul trecut de XC90. Ne referim aici la grila frontală și la farurile Matrix LED cu aceeași semnătură luminoasă "Ciocanul lui Thor". Avem, de asemenea, o capotă revizuită, un spoiler față retușat și stopuri noi.
Paleta de culori exterioare include două nuanțe noi: Argintiu Aurora și Roșu Mulberry. De asemenea, oferta de jante este acum mai bogată.
La interior, pasagerii vor regăsi un display central mai mare, de 11.2 inch, și el preluat de la SUV-ul XC90. Totodată, Volvo susține că a îmbunătățit antifonarea habitaclului, pentru un plus de confort. Tot din același motiv, S90 facelift vine în standard cu o suspensie adaptivă.
Reprezentanții companiei nu au dezvăluit foarte multe detalii tehnice. PHEV are o autonomie pur electrică de până la 80 de kilometri și că, pe anumite piețe, va fi disponibilă și o versiune mild-hybrid.
Au precizat, totuși, că versiuneaNoul Volvo S90 va debuta, inițial, pe piața din China, în vara acestui an. Vor urma apoi și celelalte piețe, inclusiv Europa.
via Volvo
Inainte era inegrata perfect
Vechitura asta este inca top la tehnica, siguranta si confort, deci aia care vor un sedan cu aceste calitati vor de bani pentru ele, nu pentru forme. Fraierii cumpara forme, baietii destepti cumpara calitate, siguranta, fiabilitate. O masina veche deja a fost revizuita si problemele au fost reparate in timp. La una noua nu stii cat vei sta cu ea prin service: intreaba-i pe cei cu BMW-uri noi cat conduc si cat stau masinile in service :))
Asa cum romanii nu vor ca lor le place sa voteze prosti, le plac sh-uri obosite diesel de la cei ce le arunca si incurajeaza coruptia si marcile marlanesti.
Cat despre Volvo, vezi ca o electrica de-a lor tocmai ce a iesit world luxury car 2025. Se numeste EX90.
Faptul ca esti marlete si dai manute rosii nu inseamna ca vei evolua si vei conduce altceva decat un cazan:))
Te saluta un posesor de XC90 PHEV!
La tine cand dai cheie miroase. La Volvo dai cheie si nu stii daca a pornit. Trece pe langa tine fara galagie daca vrea.
Si daca mai vrea, cu 455 CP te face si o liniuta ca sa vezi cat esti de flausat. Dar nu isi pun mintea cei cu Volvo cu cocalarii cu BMW-urile. Sunteti prea multi si prea prosti ca sa intelegeti de ce suntem asa in urma. E grele cu Dorei ca voi.
Tarile evoluate sunt departe, cumpara Volvo, stau mult mai "bine" la morti in accidente rutiere. Tu cu taranii tai va uitati la liniute si drifting.
Nu vad sa fi indemnat cineva sa cumpere ceva pe aici, deci iar aiurezi si iti dai cu parerea despre Volvo.
Pentru cultura ta generals, Volvo vinde cel mai bine modele PHEV si electrice. De aia Volvo si respecta demultisor normele de poluare, chiar si pe cele Euro 7!
Volvo este si marca interesata de sustenabilitate, de unde se extrag materiale pentru baterii, de reciclarea materialelor si folosirea lor pe noile modele.
Deci Volvo investeste mult in viitor si in siguranta.
Volvo face foarte bine ca ofera modele PHEV pentru ca nu in toate tarile sunt soferi evoluati care sa respecte locurile de parcare pentru incarcare:
https://www.autocar.co.uk/car-news/advice/800-miles-week-electric-car-12-things-i-learned
Daca vei citi aici un review din Anglia, vei vedea ca oamenii au gasit pe drum handicapati cu BMW-uri: un bou cu X6 diesel parcat pe locurile destinate incarcarii masinilor electrice si un alt handicapat, ceva mai mic, ca avea BMW PHEV, dar nu il incarca, doar ocupa locul.
Mai avem prosti din astia:
https://www.alamy.com/a-selfishly-parked-bmw-diesel-engined-car-which-is-across-two-2-parking-spaces-reserved-for-electric-charging-vehicles-electrically-powered-cars-only-the-car-remained-parked-for-several-hours-it-did-not-receive-a-penalty-charge-due-to-the-current-coronavirus-covid-19-emergency-which-seems-to-have-stopped-parking-enforcement-attendants-from-working-uk-stockmo-image351714512.html
Si sunt doar doua din multe cazuri.
Astfel ca nu poti sa iti iei o full electrica pentru ca depinzi nu doar de infrastructura, ci si de ceilalti soferi si nu toti au evoluat destul.
Un exemplu de marlete esti chiar tu care ai ceva cu o marca ce promoveaza siguranta, ce e interesata de sustenabilitate, ce nu a platit amenzi si nu a facut ilegalitati.
Dar pe partea celalalta promovezi BMW, amendata pentru ilegalitati, pentru cifre de vanzari umflate ca sa obtina imprumuturi de la investitori, cu reclame interzise pentru ca promoveaza agresivitatea la volan. Si tot BMW e marca cu cei mai multi prosti la volan, lucru demonstrat prin toate tarile unde s-au facut multe studii.
Ca fapt divers treceam prin Germania si de cand au bagat iar controale la granita ce sa vezi: 2 BMW trase pe dreapta si cu placutele de inmatriculare ridicate. La fel si la granita cu Austria, tot BMW-uri luate la controlat.
Marca prostilor trebuie sa iasa in evidenta si la ilegalitati pe starzi.
Vezi ca in Anglia politia a renuntat la BMW dupa ce au luat multe foc si a murit un politist.
Prin Korea au fost amendati dupa ce au luat foc si nu au facut recall.
Ai grija ca te joci cu focul in troaca Diesel.
Problema cu tableta nu e ca s-a mărit ecranul ci ca nu s-au micșorat marginile negre. Arată fix precum o tableta low-cost precum Amazon Fire. Dacă tot construiești bordul în jurul unui ecran, măcar folosește ceva high tech. Tableta asta nici măcar nu trebuie ținută în mână, care e rostul acelor margini enorme, altul decât ca e o soluție tehnica low-cost.
De destepti ce sunteti, cumparati jafurile pe care le arunca altii.
Cei care conduc Volvo sunt sigur net superiori, ca stiu ce si cum sa aleaga.
Cocalarii merg pe BMW-uri diesel sh.
Volvo ca sa se asigure ca nu mai dau masini la cocalari, au scos motorizarea diesel complet din oferta.