Volvo a prezentat primul model Cross Country în 1997. Această gamă a fost gândită pentru a se descurca indiferent de condițiile de drum sau de temperatura de afară.
Acum, gama Cross Country a primit un nou membru. Este vorba despre EX30 Cross Country, pur electric.
Pentru partea din față și din spate, Volvo a pregătit inserții negre, topografia lanțului muntos Kebnekaise în față, elemente de protecție pentru aripi, pentru un plus de robustețe, dar și anvelope speciale all-terrain de 18 inch (opționale). Garda la sol a crescut, în comparație cu EX30.
Tot opțional, clienții pot opta pentru diverse accesorii, inclusiv pentru apărători de noroi și un portbagaj suplimentar care vine montat pe plafon.
Habitaclul nu este diferit de cel al lui EX30. Regăsim aici aceleași spații de depozitare generoase, display-ul central de la care controlezi toate funcțiile mașinii, dar și sistemul multimedia bazat pe Android Automotive.
Volvo nu a oferit detalii despre specificațiile tehnice. autonomie de până la 427 de kilometri, încărcarea de la 10 la 80% durează 26 de minute și oferă tracțiune integrală.
Știm doar că noul EX30 Cross Country promite oChiar dacă nu au specificat clar, putem deduce că este bazat pe versiunea cu două motoare electrice a lui EX30. Aceasta oferă 428 CP și 543 Nm pentru o repriză 0-100 km/h în 3.6 secunde, iar bateria are o capacitate de 69 kWh.
via Volvo
https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/2155-EX30.html?fueltype=5&powerunit=2
300 km faci lejer 10 zile, hai minim o săptămână full - în oraş iar la drum lung acoperă Bucureşti - Craiova, B - Constanţa, B - Sibiu, B - Bacău, B - Galaţi.
Deci nu e rău deloc.
Da, o baterie de 80-100 kwh este mai bună, dar cine face drumuri lungi tot timpul ??
Îmi pare rău pentru Volvo, dar acel cockpit este jenant. O să vedem vânzările că de lansat poți lansa ce vrei, așa ca Trump, toată ziua “lansează” chiftele, să vedem cât durează la el 48 de ore de la investire ca să încheie pacea și cu ce preț. :(