Noul Volkswagen Touareg facelift: faruri noi, motor V6 electrificat și preț de 69.000 de euro

de Tiberiu Safta
Miercuri, 24.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a dezvăluit oficial noul Touareg facelift. Cel mai mare SUV al constructorului german primește un exterior cu design revizuit, mai multă tehnologie la bord, precum și motorizări V6 pe benzină, diesel și electrificate.

Cea de-a treia generație Volkswagen Touareg tocmai a fost împrospătată odată cu dezvăluirea noii versiuni facelift a SUV-ului de dimensiuni mari. Noul model aduce o serie de noutăți și îmbunătățiri atât la capitolul vizual, cât și pe partea tehnică, alături de opțiuni noi cu privire la motoare.

SEMNĂTURĂ LUMINOASĂ NOUĂ

Primul lucru care sare imediat în evidență este partea frontală revizuită a noului Touareg facelift. Vorbim aici despre noile faruri cu o semnătură luminoasă nouă, sub forma literei L și care primesc tehnologia IQ.Light HD Matrix. Fiecare far conține câte 19.216 micro-LED-uri controlate individual. De aceeași semnătură luminoasă nouă beneficiază și stopurile, iar aici putem vedea și o siglă spate iluminată, fiind primul model al mărcii vândut în Europa care primește o astfel de siglă în partea din spate.

Alături de noile faruri, noul Volkswagen Touareg facelift primește și o bară redesenată, cu prize de aer mai mari și cu un design ceva mai agresiv decât până acum. Exteriorul este completat de jante cu dimensiuni cuprinse între 19 și 21 de inch pentru echipările obișnuite, respectiv de 22 de inch pentru versiunea de performanță Touareg R.

Și că tot am pomenit de echipări, noul Touareg facelift este disponibil în 4 linii de echipare: Basic, Elegance, R-Line și R.

MAI MULTĂ TEHNOLOGIE LA BORD

Noutăți avem și la interior, acolo unde Touareg facelift primește materiale ceva mai moi în zona cotierelor și la consola centrală.

Tot aici mai avem și instrumentarul digital Innovision de 12 inch, disponibil în echiparea de bază, alături de un ecran central de 15 inch pentru sistemul multimedia Discover Pro Max. Acesta din urmă oferă acum conexiune wireless pentru Apple CarPlay și Android Auto, iar sistemul primește și o comandă vocală îmbunătățită, precum și o nouă hartă cu rezoluție HD.

Alături de acestea, Touareg facelift primește și un nou sistem de iluminare ambientală în habitaclu, precum și manete și butoane finisate în negru lucios, porturi USB-C mai puternice și un sistem audio Dynaudio de 730 de Wați. Tot aici mai amintim și de alte dotări precum: asistent pentru parcare, cu comandă de la distanță, asistent de călătorie, asistent pentru tractarea unei remorci și asistent pentru condusul pe timp de noapte.

MOTOARE V6 DE PÂNĂ LA 462 CP

Sub capota noului Touareg facelift găsim exclusiv motoare V6, fie că este vorba de motorizări pe benzină, diesel sau chiar electrificate. Propulsorul diesel V6 TDI de 3.0 litri este oferit în două variante de putere: 231 CP sau 285 de cai putere. Cei care aleg benzina vor primi un propulsor V6 de 3.0 litri care dezvoltă 340 de cai putere.

La final, avem și o versiune hibridă cu încărcare la priză a aceluiași propulsor, aceasta fiind alcătuită din motorul termic și dintr-un motor electric. Agregatul hibrid dezvoltă 381 de cai putere și este alimentat și de o baterie de 14.1 kWh.

Cel mai puternic motor este rezervat pentru versiunea Touareg R eHybrid, fiind vorba de același propulsor hibrid, dar care dezvoltă acum 462 de cai putere.

Cea mai puternică versiune a lui Touareg are nevoie de 5.1 secunde pentru a atinge 100 de km/h. De asemenea, noul Touareg R eHybrid primește și câteva dotări specifice, precum etriere vopsite în albastru, accente albastre în habitaclu și scaune din piele, jante de 20 de inch, un plafon panoramic și climă automată cu 4 zone.

Indiferent de motorizarea aleasă, acestea sunt cuplate la o cutie automată cu 8 trepte, iar puterea este transmisă către toate roțile prin sistemul de tracțiune integrală 4Motion.

PREȚ DE PORNIRE DE 69.200 DE EURO ÎN GERMANIA

La final, noul Volkswagen Touareg primește și o suspensie revizuită, precum și o suspensie pneumatică nouă ca dotare opțională. De asemenea, noul SUV vine echipat și cu un senzor care poate detecta greutatea amplasată pe plafon și cu ajutorul căruia sistemul de control al stabilității este reglat corespunzător.

Noul Volkswagen Touareg facelift poate fi deja comandat în unele țări din Europa. În Germania, noul model pleacă de la 69.200 de euro.

via Volkswagen

Comentarii (10)

  • Era de așteptat ca prostia cu un motor electric la o motorizare de 3.0 l V6 să ia avânt. Dar nu prea se știe cu ce folos. Ipocrizie mai mare nici că se poate.
    13 3
  • Adrian
    Sigur te intrebi asta retoric. Pentru ca stii si tu beneficiile: scade emisia de co2 pe brand, pe grup, ne promovam o imagine de iubitori ai planetei, jucam hora asta stupida, pe cumparatori ii facem mandrii ca au ceva smecher, intr.un cuvant balet. In balet care produce bani, ca de salvat planeta nu putem si nici nu avem de ce.
    8 0
  • Probabil pt plecarea de pe loc, rularea bara la bara, tararea intre semafoare, mersul incet si mersul inapoi, parcatul garatul si plimbatul prin parcarea Lidl... toate astea fara sa deranjezi cele 6 pistoane si ORL-ul pietonilor din jur.
    9 1
  • O struţo cămilă....

    Oricum jumătate din cumpărătorii Tuareg s-au reorientat spre Tesla model Y
    2 18
  • Nice
    3 0
  • Octavian
    @Mike nu știi nimic despre mașini cum poti compara Model y cu Touareg când nu sunt din aceasi clasa ? A și ca fost posesor de Model 3 voi sune ca este o masina foarte slab fabricata
    9 3
  • Seriff
    @Octavian, sunt curios, de ce ai vandut-o?
    4 0
  • mult prea scump
    pentru ce oferă !
    0 0
  • Octavian
    @Seriff Avea probleme de fabricație cum ar fii haionul nu se închidea bine, sistemul de infotainment se bloca , nu ii mergea stopul de pe partea dreapta si încă 2 probleme mari cum ar fii Pilotul automat care nu punea frână singur și problema la mânere cu iarna ( mi-e mi sa blocat vara ).Acum dețin 2 mașini un Jeep Compass 2019 și pe drum un Nissan Aryia.
    8 2
  • Seriff
    Interesant sa auzim pareri de la posesori, nu de la Mike, Andrei, Mircea Badea, care viseaza la Tesla si isi dau cu parerea toata ziua despre Tesla, dar ei nici bani de Dacia Spring nu au.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru