Noul Volkswagen Polo Sedan se va numi Vento

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 24.04.2010
Oficialii Volkswagen au declarat ca viitorul Polo Sedan, model care va fi lansat la Salonul Auto de la Moscova, sa se numeasca Vento.

Ultimele informatii pe care le stiam despre Volkswagen Polo Sedan erau acelea ca modelul continua filozofia de design a lui Walter Da Silva si ca acesta va fi produs in fabrica din Kaluga (Rusia), urmand sa fie destinat pietelor emergente. Zilele acestea, oficialii Volkswagen au confirmat ca Polo Sedan va fi comercializat sub numele de Vento. Nu se stie inca daca modelul va debuta si pe piata auto din Romania.

Noul Vento va avea un ampatament mai mare cu 50 de mm fata de hatchback-ul din care provine, spatiul interior oferit urmand sa fie astfel unul mai mare. Confortul de care dispune in prezent VW Polo va fi imbunatatit, scaunele din spate ale lui Vento urmand sa fie modificate pentru a oferi conditii mai bune in timpul mersului. Multumita dimensiunilor exterioare marite, portbagajul noului model german va dispune de o capacitate de 500 de litri.

In ceea ce priveste motorizarile, Volkswagen a pregatit pentru inceput un propulsor diesel si unul pe benzina, abele avand o capacitate cilindrica de 1.6 litri. Propulsorul pe benzina va produce 105 cai putere si va dezvolta un cuplu motor maxim de 155 Nm.

Motorul versiunii diesel va produce tot 105 cai putere, insa culpul motor maxim va fi de 250 Nm. Pentru inceput, ambele variante vor fi disponibile cu o tramisie manuala cu cinci rapoarte, in timp urmand ca germanii sa puna la dispozitie si cutia de viteze DSG.

Via | autocarindia

Comentarii (18)

  • Carlos
    tarziu, tarziu...
    S-ar spune ca ii copie pe cei de la RENAULT, dar nu... nu ii copie... doar ca RENAULT e cu un pas inaintea volkswagen... asta trebuie facut ! asta reiese din studiile de piata: statele emergente au nevoie de compacta familiala -masina in 3 volume accesibila !! oricat si-ar dori unii sa vada pe strazi numai seria 7, bentley-uri flying spur, land rovere si reventoane, mai exista si o piata pentru masini genul asta... Renault Fluence, Polo Sedan ... indiferent ca va place voua sau nu!
    16 7
  • @carlos
    nu se spune "copie".....corect este "copiaza".....gramatica elementara.
    13 7
  • copiaza
    renault nu e cu un pas inainte ,e cu un picior in groapa
    18 16
  • Carlos
    @Adimo
    multumesc! e bine sa stii ca ai un indreptar ortografic in apropiere... prestezi gratuit serviciile astea pe automarket sau esti platit? oricum, cred ca sunt obosit... nu faceti ca mine! :)) grav! grav!
    9 5
  • @ene
    Alianta Renault are 6.1 milioane de unitati vandute in 2009. O duce f bine. Stai tu linistit.
    9 5
  • Carlos
    inca ceva
    Voi uitati alianta cu Daimler. Momentan Alianta Renault-Nissan este numarul 3 mondial dupa Toyota si VAG, insa cu impreuna cu Daimler poate fura locul 2 detinut de VAG cu 6.3 mil unitati vandute (2009).
    Si nu uitati ca Renault-Nissan este cea mai veche alianta existenta la momentul actual. Restul Fiat-Chrysler, Vokswagen-Suzuki, BMW-PSA sunt mici copii...
    3 8
  • despre renault
    am mers azi cu un reno megane 1.5 dci, trosnea din toate incheieturile....am mers la viata mea de la golf 3, nissanuri vechi, pana la masini de top si in viata mea nu am vazut o masina sa trosneasca din toate incheieturile, mai sunt masini care au greierasi dar sa trosneasca...........

    Laguna 2 alt exemplu, zici ca e un sca de piese tras de un motor...adica nu e legata deloc frate....nu am mai vazut asa masina...zici ca e o cazatura de masina.

    Si porma spune lumea ca masina frantuzeasca e masina frantuzeasca....pai cum sa nu zica cand Renault e vai de capul ei? Am mers cu 307 si nu stiu cum sa zic....dar nu are nici cea mai mica legatura cu megane....o simti masina, e legata, motorul toarce foarte frumos....mi-a placut f mult....407 la fel cu 10 clase peste laguna ca si calitate, finisari, soliditate....

    Dupa parerea mea masina frantuzeasca = Renault

    Si Renault nu se compara nici in 150 de ani cu VW, Skoda si altele....pentru ca e Renault.
    10 10
  • Carlos
    la fotbal, politica si masini se pricepe tot poporul :))
    @despre renault
    "am mers cu... am facut, am dres..." de ar avea si legatura cu realitatea :))
    de ai avea macar 18 ani
    de si-ar fi cumparat taticu' si altceva in afara de vw
    de ai fi ridicat vreodata capota unei masini si pentru altceva decat pentru a-i pune lichid de spalare parbriz
    de nu ti-ai fi deschis fabrica de gogosi
    de ai fi condus vreun Renault in viata ta...

    Ai dreptate intr-o privinta: nu poti compara Renault cu o sub-marca cum e skoda, care nici macar nu-si produce motoarele proprii...

    Toate noile modele scoase de Renault au o calitate care se vede si se extinde: finisaje si alegeri de materiale de foarte buna calitate, confort acustic exceptional si siguranta maxima.

    vw? in 5 ani iti garantez ca Alianta Renault-Nissan va surclasa vag in topul constructorilor si va fi numarul 1 in productia de baterii pentru automobile. Asta e o certitudine!
    7 9
  • pt Carlos
    Ti-am zis sa nu mai iei halucinogene, uite cum ai ajuns visezi cu ochii deschisi :) :)
    In loc sa mergi cu renault mai bine te duceai la scoala.

    Pune mana si mai citeste si tu cate ceva ca esti terminat.
    E plina tara de paesani ca tine care au pus banut langa banut numai ca sa scape de 1310 si acum cand au renault sh zici ca l-au apucat pe Dumnezeu de picior, si nu le mai ajungi la nas.
    8 7
  • Carlos tata nu are VW, in general nu suport deloc marca VW datorita posesorilor ei, in afara de cateva modele si alea vechi nu imi place nimic la VW dar chiar si asa nu pot sa nu fiu realist. Ce-i al lor este al lor, iar la fiabilitate chiar daca au dat chix rau de tot cu unele modele mai noi tot sunt cu o clasa peste Renault. Renault este o masina low-cost iar cand esti low-cost te compari cu alte marci low-cost de genul Kia sau Hyundai. Nu poti sa spui ca standartele de calitate la Renault au crescut pentru ca la orice marca standartele de calitate cresc de la un model la altul insa la Renault interioarele sunt cea mai proasta parte a masinii. Stiu ca ai un Megane dCI si iti place, ti se pare confortabila, buna ca mai ai 3 ani la ea si ca o bibilesti cat poti dar este un k k t de masina pe langa un VW. Este de ajuns sa urci intr-un VW apoi intr-un Renault.

    Repet, urasc VW datorita posesorilor inculti, urasc VW datorita politicii de kkt de a pacali clientii sai creand un model la 10 ani si aducandu-i mici facelifturi de-a lungul timpului insa Renault este o mizerie de masina chiar si pe langa VW care numai e ce a fost.

    si inca ceva

    Alianta Renault-Nissan nu va surclasa VAG nici in 100 de ani pentru ca VAG are toate ariile acoperite, de la modele low-cost pana la Bugatti Veyron (urasc sa pronunt numele acestei masini pe care numai samantarii si copii de 14 ani o prununta dar a trebuit sa iti dau exemplu).

    Certitudinea este ca in prezent 1. VAG 2. PSA 3. FIAT care vine foarte foarte tare din urma nu ce visezi tu. Pentru toate celalalte exista Mastercard.

    Bafta si numai abera sau mai plimba-te si tu cu alte masini, ca la un moment dat o sa ai si ocazia asta iar cand o sa realizezi ce masini bune sunt pe piata si cat de slaba este Renault o sa iti dai seama cata de inchis la minte esti.

    PA.
    5 5
  • @ carlos
    Alianta VW-Suzuki este liderul mondial in industria auto
    http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/ed20100420a2.html
    1 3
  • Vento
    Masina nu mai arata ca si cum i s-a atasat un portbagaj, asa cum se intampla in cazul lui VW Polo Classic, Renault Clio Symbol sau Skoda Fabia Sedan. De data aceasta, au reusit trecerea de la hatchback la sedan, readucand totodata si numele de Vento, insa pentru Polo Sedan.
    Portbagajul de 500 litri constituie un avantaj. Interesant ca lansarea se face tot cu motorul 1.6 litri benzina ( pe Polo Classic exista si un 1.4 litri benzina ), dar probabil cu timpul vor introduce si motorizarile 1.2 tsi si 1.4 tsi.
    4 1
  • nu stiu daca e cel mai potrivit nume
    Si asta pentru ca Vento se numea versiunea in 3 volume a lui Golf 3, adica o masina de clasa compacta. Din cate stiu (e posibil insa sa ma insel) au mai fost piete unde Bora se numea Vento. Ca sa ma fac mai bine inteles, uitati-va la Golf care din '74 pana in prezent se numeste tot Golf. E drept ca in state se numea si Rabbit, insa acum s-a reveni la vechea denumire in toata lumea.
    Cred ca era mai ok sa se numeasca Polo Sedan. Masina se va adresa pietelor emergente care deja stiu ca exista un Vento.
    Cat despre calitatea Renault, spun doar atat: per total VW este mai scump decat VW si nu intamplator (chit ca vor veni acum carcotsi sa spuna ca sunt fan VAG-ca deh, nu sunt de acord cu ei :)))
    4 3
  • inca ceva
    Carlos, multumesc ca m-ai citat la subiect ;)
    1 2
  • Carlos
    Exact ce m-as astepta de la niste coca :) se dau in stamba cu o marca psudo-premium (vw) si imi vin cu pre-fabricate si amatorisme ieftine ce nu pot starni decat ilaritate... o imagine de-a dreptul penibila...
    Voi nu intelegeti ca sunt aici sa va educ ma ! :)) Acum depinde de capacitatea fiecaruia... nu as da prea multe sanse unuia care nu intelege conceptul de masina low-cost ... nici unuia cu nume de retardat care vine cu neologisme inexistente gen "paesani" :))
    Dupa cum va spuneam: vw calca pe urmele Renault. De ce credeti ca s-a aliat cu suzuki? au nevoie de 'know-how" ul Suzuki pt crearea masinilor accesibile (nu low-cost, e o diferenta). In prezent nu se poate vbi de accesibilitate in adevaratul sens al cuvantului pt niciun model din gama vw.
    @LauCalin - nu stiu la ce te referi
    2 3
  • Pentru ultrasi
    Daca esti impotriva tuturor si tot te dai cunoscator in loc sa descarci manele si concerte cu salam,Soia,Copii de aur etc, ai fi citit ca vw nu pentru tehnologie s-a aliat cu Suzuki ci pentru piata pe care marca nipona vinde mai ales cea din India Am cunostinte care au renault si recunosc la orice ora ca masina sau marca este sub VAG fara dar si poate.Corect sunt oameni cu capul pe umerii!Au recunoscut de asemenea ca nu au avut bani de vw ca sigur si-ar fi luat.
    4 3
  • @carlos
    In mare parte sunt de acord cu Ion. Cam asta e motivul pentru care VW s-a aliat cu Suzuki. Sunt piete unde Suzuki are imagine mai buna ca multe marci, iar alianta lor cu VW va fi considerata de masa ca nefiind una intamplatoare.
    Este absurd ca sa spui ca Renault e marca low-cost. Consider ca pretul mai mic decat la VW se poate vedea printr-o analiza atenta a masinilor. Urcati intr-un Megane si un Golf 6 si veti vedea ca, de exemplu, calitatea materialelor difera. Si nu va uitati numai la plansa de bord, inclusiv materialele de pe plafon sau din portbagaj, tapiseria usilor (ati observat ca dupa cateva zeci de mii de km manerele usilor de la Renault se decoloreaza?) imbinarile sunt mai bune calitativ decat la Megane. Sunt doar cateva exemple care arata de ce Golf e mai scump. iar lucrul asta se poate vedea cam la toata gama, pentru ca asta e politica marcii Renault este, in primul rand, "sa oferim calitate la pret mai scazut decat concurenta". Ori calitate buna la pret redus nu prea se poate.
    Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am nimic nici cu VW, nici cu Renault. Insa unii comenteaza fara sa stie prea bine despre ce e vorba in loc sa se intereseze "oare de ce e asa si nu altfel?"
    Las-o balta cu tiplul ala, era o expresie excat la fel pe care o foloseam si eu si am mai scris-o pe site. nu conteaza.:)
    7 5
  • FoleyGlenda21
    respond this topic
    I had a desire to start my own business, but I did not have got enough amount of money to do this. Thank heaven my dude proposed to take the personal loans. So I used the term loan and realized my dream.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru