Noul Volkswagen Polo Sedan se va numi Vento
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ultimele informatii pe care le stiam despre Volkswagen Polo Sedan erau acelea ca modelul continua filozofia de design a lui Walter Da Silva si ca acesta va fi produs in fabrica din Kaluga (Rusia), urmand sa fie destinat pietelor emergente. Zilele acestea, oficialii Volkswagen au confirmat ca Polo Sedan va fi comercializat sub numele de Vento. Nu se stie inca daca modelul va debuta si pe piata auto din Romania.
Noul Vento va avea un ampatament mai mare cu 50 de mm fata de hatchback-ul din care provine, spatiul interior oferit urmand sa fie astfel unul mai mare. Confortul de care dispune in prezent VW Polo va fi imbunatatit, scaunele din spate ale lui Vento urmand sa fie modificate pentru a oferi conditii mai bune in timpul mersului. Multumita dimensiunilor exterioare marite, portbagajul noului model german va dispune de o capacitate de 500 de litri.
In ceea ce priveste motorizarile, Volkswagen a pregatit pentru inceput un propulsor diesel si unul pe benzina, abele avand o capacitate cilindrica de 1.6 litri. Propulsorul pe benzina va produce 105 cai putere si va dezvolta un cuplu motor maxim de 155 Nm.
Motorul versiunii diesel va produce tot 105 cai putere, insa culpul motor maxim va fi de 250 Nm. Pentru inceput, ambele variante vor fi disponibile cu o tramisie manuala cu cinci rapoarte, in timp urmand ca germanii sa puna la dispozitie si cutia de viteze DSG.Via | autocarindia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Si nu uitati ca Renault-Nissan este cea mai veche alianta existenta la momentul actual. Restul Fiat-Chrysler, Vokswagen-Suzuki, BMW-PSA sunt mici copii...
Laguna 2 alt exemplu, zici ca e un sca de piese tras de un motor...adica nu e legata deloc frate....nu am mai vazut asa masina...zici ca e o cazatura de masina.
Si porma spune lumea ca masina frantuzeasca e masina frantuzeasca....pai cum sa nu zica cand Renault e vai de capul ei? Am mers cu 307 si nu stiu cum sa zic....dar nu are nici cea mai mica legatura cu megane....o simti masina, e legata, motorul toarce foarte frumos....mi-a placut f mult....407 la fel cu 10 clase peste laguna ca si calitate, finisari, soliditate....
Dupa parerea mea masina frantuzeasca = Renault
Si Renault nu se compara nici in 150 de ani cu VW, Skoda si altele....pentru ca e Renault.
"am mers cu... am facut, am dres..." de ar avea si legatura cu realitatea :))
de ai avea macar 18 ani
de si-ar fi cumparat taticu' si altceva in afara de vw
de ai fi ridicat vreodata capota unei masini si pentru altceva decat pentru a-i pune lichid de spalare parbriz
de nu ti-ai fi deschis fabrica de gogosi
de ai fi condus vreun Renault in viata ta...
Ai dreptate intr-o privinta: nu poti compara Renault cu o sub-marca cum e skoda, care nici macar nu-si produce motoarele proprii...
Toate noile modele scoase de Renault au o calitate care se vede si se extinde: finisaje si alegeri de materiale de foarte buna calitate, confort acustic exceptional si siguranta maxima.
vw? in 5 ani iti garantez ca Alianta Renault-Nissan va surclasa vag in topul constructorilor si va fi numarul 1 in productia de baterii pentru automobile. Asta e o certitudine!
In loc sa mergi cu renault mai bine te duceai la scoala.
Pune mana si mai citeste si tu cate ceva ca esti terminat.
E plina tara de paesani ca tine care au pus banut langa banut numai ca sa scape de 1310 si acum cand au renault sh zici ca l-au apucat pe Dumnezeu de picior, si nu le mai ajungi la nas.
Repet, urasc VW datorita posesorilor inculti, urasc VW datorita politicii de kkt de a pacali clientii sai creand un model la 10 ani si aducandu-i mici facelifturi de-a lungul timpului insa Renault este o mizerie de masina chiar si pe langa VW care numai e ce a fost.
si inca ceva
Alianta Renault-Nissan nu va surclasa VAG nici in 100 de ani pentru ca VAG are toate ariile acoperite, de la modele low-cost pana la Bugatti Veyron (urasc sa pronunt numele acestei masini pe care numai samantarii si copii de 14 ani o prununta dar a trebuit sa iti dau exemplu).
Certitudinea este ca in prezent 1. VAG 2. PSA 3. FIAT care vine foarte foarte tare din urma nu ce visezi tu. Pentru toate celalalte exista Mastercard.
Bafta si numai abera sau mai plimba-te si tu cu alte masini, ca la un moment dat o sa ai si ocazia asta iar cand o sa realizezi ce masini bune sunt pe piata si cat de slaba este Renault o sa iti dai seama cata de inchis la minte esti.
PA.
Portbagajul de 500 litri constituie un avantaj. Interesant ca lansarea se face tot cu motorul 1.6 litri benzina ( pe Polo Classic exista si un 1.4 litri benzina ), dar probabil cu timpul vor introduce si motorizarile 1.2 tsi si 1.4 tsi.
Cred ca era mai ok sa se numeasca Polo Sedan. Masina se va adresa pietelor emergente care deja stiu ca exista un Vento.
Cat despre calitatea Renault, spun doar atat: per total VW este mai scump decat VW si nu intamplator (chit ca vor veni acum carcotsi sa spuna ca sunt fan VAG-ca deh, nu sunt de acord cu ei :)))
Voi nu intelegeti ca sunt aici sa va educ ma ! :)) Acum depinde de capacitatea fiecaruia... nu as da prea multe sanse unuia care nu intelege conceptul de masina low-cost ... nici unuia cu nume de retardat care vine cu neologisme inexistente gen "paesani" :))
Dupa cum va spuneam: vw calca pe urmele Renault. De ce credeti ca s-a aliat cu suzuki? au nevoie de 'know-how" ul Suzuki pt crearea masinilor accesibile (nu low-cost, e o diferenta). In prezent nu se poate vbi de accesibilitate in adevaratul sens al cuvantului pt niciun model din gama vw.
@LauCalin - nu stiu la ce te referi
Este absurd ca sa spui ca Renault e marca low-cost. Consider ca pretul mai mic decat la VW se poate vedea printr-o analiza atenta a masinilor. Urcati intr-un Megane si un Golf 6 si veti vedea ca, de exemplu, calitatea materialelor difera. Si nu va uitati numai la plansa de bord, inclusiv materialele de pe plafon sau din portbagaj, tapiseria usilor (ati observat ca dupa cateva zeci de mii de km manerele usilor de la Renault se decoloreaza?) imbinarile sunt mai bune calitativ decat la Megane. Sunt doar cateva exemple care arata de ce Golf e mai scump. iar lucrul asta se poate vedea cam la toata gama, pentru ca asta e politica marcii Renault este, in primul rand, "sa oferim calitate la pret mai scazut decat concurenta". Ori calitate buna la pret redus nu prea se poate.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am nimic nici cu VW, nici cu Renault. Insa unii comenteaza fara sa stie prea bine despre ce e vorba in loc sa se intereseze "oare de ce e asa si nu altfel?"
Las-o balta cu tiplul ala, era o expresie excat la fel pe care o foloseam si eu si am mai scris-o pe site. nu conteaza.:)