Unul dintre cei mai populari actori ai segmentului subcompact, Volkswagen Polo, are deja o carieră lungă la activ, fiind introdus pe piață tocmai în 2009. Modelul german a primit un facelift în urmă cu doi ani, iar acum se pregătește să iasă din scenă pentru a lăsa loc unei noi generații.
Urmașul său, programat să apară pe piață în 2017, va beneficia de platforma MQB și va duce mai departe designul conservator al brandului, împrumutând câteva linii de la actualul Passat și de la noul Tiguan. Cel mai probabil, blocurile optice și conturul grilei. Vor apărea și luminile LED diurne, dar și farurile full LED.
Interiorul va fi și el redesenat, fără a pierde însă din ergonomia care a consacrat brandul. Își va face apariția și un ecran multimedia ceva mai mare și cu o serie de aplicații noi. Pe lista tehnologiilor s-ar putea regăsi parbrizul încălzit, un mic Head-Up Display și o mulțime de sisteme de siguranță, printre care și intervenție pentru menținerea benzii de rulare.
Sub capotă, Volkswagen ne va pregăti o generație complet nouă de motoare. Cei care vor dori unități pe benzină vor primi mai multe versiuni de putere ale motorului de un litru turbo, iar cei care vor dori un diesel se vor alege cu propulsorul de 1.5 litri, venit să-l înlocuiască pe cel de 1.6 litri.Noutatea absolută va fi însă lansarea unei noi variante de caroserie, un crossover de segment mic, construit pe baza lui Polo, la un an după debutul hatchback-ului. El va fi de fapt o variantă ceva mai înălțată a modelului clasic, iar misiunea sa va fi să întrerupă dominația unor modele precum Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008 sau Opel Mokka. Micul SUV va încerca să impresioneze cu o identitate proprie și cu ceva mai multe posibilități de personalizare.
Consider ca vor da chix cu acest asa zis crossover, cand deja in gama a existat Cross Polo nevand cine stie ce vanzari..., cel putin in Romania nu stiu daca exista 50 de bucati.
Nu inteleg de ce trecerea aceasta la motorizarea de 1.5 diesel !! Imi poate explica cineva va rog ?
Volkswagen AG are designeri pentru figuratie si impresie artistica, nu pentru calitatile lor profesionale, iar pentru a te duce din A in B cu motorul 1.2htp de 60 CP, implica fiabilitate, ori chiulasa ovalizata la 50.000 km numai fiabilitate nu denota.
uneori o solutie prea castigatoare poate fi reteta de faliment
Nu pot sa cred ca e cineva care a luat de bun ce am scris (aka @cetateanul turmentat) si au mai fost si 7 insi care au dat vot pozitiv. Voi chiar ati luat de bun ce am spus? Domnilor, sa va explic: era o gluma. Se pare ca una buna. Pentru ca Renault si VW nu au nici o legatura cand e vorba de motoare diesel. Defapt nu au nici o legatura in general.
Orice competitie intr-un segment este bine primita.
Nici nu s-a lansat inca , vom vedea in acel moment ce slabiciuni ale concurentilor o sa atace.