Noul Volkswagen Polo facelift: faruri matrix LED, ecran de 9.2 inch și rulare semi-autonomă de nivel 2

de Alexandru Monenciu
Joi, 22.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul din Wolfsburg a publicat primele imagini și informații despre Polo facelift. Modelul german propune câteva îmbunătățiri estetice, iar farurile LED și instrumentarul de bord digital sunt incluse pe lista cu dotări standard.

Actuala generație Volkswagen Polo a debutat în 2017, ducând mai departe succesul acestui model care, din 1975 și până în prezent, a fost comercializat în peste 18 milioane de exemplare.

Acum a primit un facelift și, așa cum era de așteptat, se alătură fraților mai mari Golf, Arteon sau Tiguan facelift.

Volkswagen Polo facelift are o lungime de 4.053 milimetri, lățimea măsoară 1.751 mm, iar în dreptul înălțimii sunt trecuți 1.446 de milimetri. Ampatamentul măsoară 2.564 milimetri.

FARURI LED ÎN STANDARD ȘI NIVELURI DE ECHIPARE NOI

Din punct de vedere estetic, Polo facelift propune un spoiler frontal nou, faruri cu tehnologie LED în standard, stopuri LED și numele modelului inscripționat pe hayon. Opțional, clienții pot alege farurile LED matrix care vin în compania unei benzi luminoase LED de-a lungul barei orizontale a grilei frontale.

Paleta de culori s-a îmbogățit cu patru nuanțe noi: Gri Ascot, Gri Smoke, Roșu Kings și Violet Vibrant.

Nivelurile de echipare clasice (Trendline, Comfortline și Highline) au fost înlocuite cu unele noi.

Intrarea în gamă se face cu nivelul Polo, iar apoi urmează Life, Style, R-Line și GTI. Primele patru vor fi disponibile din această primăvară, cu ultimul urmând să facem cunoștință în vara acestui an.

Pentru interior, Volkswagen a pregătit un volan nou, instrumentarul de bord digital (cu ecran de 8 inch) este standard, iar display-ul central al sistemului multimedia poate măsura până la 9.2 inch. Polo Style vine alături de ceasurile de bord digitale Pro, cu ecran de 10.25 inch. Dacă bifezi sistemul Climatronic, locul butoanelor rotative și al tastelor este luat de un ecran tactil.

MOTOARE PE BENZINĂ ȘI UNUL PE GAZ NATURAL

Gama de motorizări este compusă doar din unități pe benzină, cu capacitatea cilindrică de 1.0 litri. În standard, Polo facelift vine alături de agregatul de 1.0 litri MPI, care dezvoltă 80 CP și 93 Nm și este alăturat unei transmisii manuale cu cinci trepte.

Unitatea 1.0 TSI este disponibilă fie cu 95, fie cu 110 cai putere și în al doilea caz vine cu o cutie de viteze automată DSG (7 trepte) în standard.

Noul Volkswagen Polo facelift poate fi comandat și cu un motor de 1.0 litri TGI, alimentat și cu gaz natural.

Acesta dezvoltă 90 de cai putere și 160 Nm. Dacă există suficient gaz natural comprimat în rezervor, propulsorul pornește în regim de funcționare pe gaz natural.

În ceea ce privește sistemele de asistență, modelul german vine în standard cu Front Assist cu frânare de urgență autonomă, sistem de alertare a șoferului, Lane Assist și frânare de urgență în oraș.

PENTRU PRIMA DATĂ, TEHNOLOGIE CARE PERMITE UN CONDUS SEMI-AUTONOM

Pentru prima dată în istoria acestui model, Polo facelift poate fi echipat cu tehnologie care permite un condus semi-autonom de nivel 2. Sistemul IQ.Drive Travel Assist (include cruise control adaptiv) este opțional și permite conducerea parțial automatizată la viteze de până la 210 km/h.

via Volkswagen

Comentarii (19)

  • Adrian
    Pai ne spuneti si noua ce inseamna condus semi-autonom de nivel 2 ? Sau IQ.Drive Travel Assist permite conducerea parțial automatizată ?

    Multumesc.
    18 4
  • Adrian
    Si inca ceva: ma mir ca nu l-au copiat pe Golf. Polo arata mai normal decat ciudatenia aia de moaca a noului Polo. Cred ca au plesnit-o prea tare, ca si Tiguan-ul l-au domolit bine in raport cu extraterestrul Golf. Clientii de Golf cred ca sunt oameni mult prea linistit si conservatori, ca sa ii lovesti cu asemenea sefeuri.
    17 5
  • Intre Logan si Polo motorizarile sunt aproape 1 la 1.
    Diferentele dintre motorul MPI de pe Polo si SCe-ul de pe Logan sunt mai mult pe hartie. Pana la 4000 de ture cred ca au un comportament similar.
    TSi-urile si TCe-urile iarasi sunt similare in putere si cuplu.

    Astept corul bocitoarelor sa faca torente de lacrimi vis-a-vis de motorizarile de la Polo asa cum au facut cand s-au lansat noile Dacii.
    30 1
  • Doar 93 Nm la motorul 1.0?
    Hmmmm... un Matiz de 0.8 are 69 Nm.
    18 4
  • 0.2 Tsi
    Niste gunoaie minuscule de motoare,exact ce NU primesc americanii si chinezii la masinile lor.Sistemul de climatizare e luat de pe Passat-ul de acum,un rebut cand il folosesti.Noul Polo arata mai bine decat Golf-ul dar e mai naspa decat noul Sandero si de doua ori mai scump.
    19 5
  • After market
    Faruri cu tehnologie led in standard,daca l-ai spart sau s-a stricat,sa te pregatesti sa scoti min. 1000euro din buzunar pe far.
    17 3
  • Seriff
    Pai na, daca asta e cererea, asta vor oamenii, vor masini cat mai dotate, logic ca daca le lovesti sau le strici, costa, asta e trend-ul, toti vor ecrane, led-uri etc dar evident sa si coste masina cat costa acum 20 de ani.
    18 2
  • Fara alehas
    @Seriff
    Eu nu voi cumpara asa ceva. Prefer si as cumpara de nou (daca s-ar putea) masinile anilor 2000-2007, fara atata electronica si automatizari. Nu le vad rostul deocamdata pe potecile patriei noastre.
    14 6
  • Seriff
    @Fara alehas, tu nu, dar sunt oameni care daca vad o masina fara display efectiv nu o cumpara, ca de ce nu are si ea navigatie, desi tot telefonul o sa il foloseasca, daca aud ca nu au led sau xenon la fel, ca de ce nu au, asa ca producatorii dau oamenilor ce vor, oricum cumparatorul o sa fie vesnic nemultumit, daca e 2.0 benzina consuma mult, daca e 1.0 tsi e mic motorul si nu urca dealul, daca e diesel e zgomotos si tot asa.
    Ca idee si eu prefer masinile mai vechi, clar aratau mai bine.
    20 4
  • Un Polo golfizat pe cat se poate. O sa prinda la publicul cunoscator. In clasa masinilor mici, la ora asta nici nu merita sa te uiti la altceva. Bine... daca nu esti femeie, evident. Daca gandesti practic si lucid, nimic nu bate masina asta in segment. Pur si simplu.
    Sunt convins ca n-ar fi renuntat la Diesel daca cretinismul bruxelez nu ar fi atins cote imposibil de manageriat...
    16 8
  • @Alex

    Ai zis-o înaintea mea. Așa e. La Fabia cam la fel. Dar hei, pe Dacia o ocărâm, VW are voie să vină cu motoare de astea că doar e idolul auto al multor români.
    12 1
  • @PMC

    Clienții au altă părere și se uită mai mult la Clio și 208. În unele luni, Polo era și pe 6 în clasa lui la vânzări. Oricum, anual știu că în clasă cel mai bine se vând Clio și 208.
    7 0
  • Revin cu cifre.

    Pe anul 2020, Polo e pe 5 la doar 2000 unități în fața lui Sandero care e pe 6.

    1. Clio
    2. 208
    3. Corsa
    4. Yaris
    5. Polo
    6. Sandero

    Polo a fost la vreo 80.000 unități în spatele lui Clio!!!

    Sursa: https://carsalesbase.com/european-sales-2020-subcompact-cars/
    6 0
  • andrei
    n-o sa coste 1000 euro un far de polo, stai calm. nu are led-uri ca un tuareg. sunt niste leduri low level, mici si de putere mica. ca altfel nu ti le dadeau standard. nu sunt ledurile de la matrix. si nici alea matrix nu sunt ca la modelele scumpe, logic.
    7 4
  • La capitolul spatiu e imbatabila in clasa ei.
    Eu la 1.90m am avut loc si in spate.
    In schimb, in Clio nu am loc sa stau la volan.
    Cam asa stau lucrurile.
    Cat despre vanzari normal ca se vinde mai prost fiind mai scumpa.
    Pentru femei cam orice masina din clasa asta e suficienta din punct de vedere al spatiului.
    10 2
  • @andrei Da nu o sa 1000, o sa fie 950.
    5 1
  • @Polo

    Remarci corecte. La practicalitate VW a fost mereu campion. Eu mă uit la asta, dar mare parte din oameni se uită acum la design și ecrane...
    7 0
  • @Polo, Moldovean: Bingo! Exact la asta ma refeream! Daca gandesti practic si cat poti de "la rece", nu bate nimic masina asta. Evident, gusturile sunt gusturi. Daca nu-ti place Polo deloc, iei altceva indiferent cat de multe iti ofera si ce pret platesti la "cata masina iei".

    Probabil Clio si 208 bat Polo pentru ca puterea de cumparare e mai mica la francezi si la belgieni, si ei cumpara si multe masini mici. Plus cumpara nationalist, si eu nu vad nimic rau in asta. Germanii cumpara masini mai mari, asa ca diferenta acolo e, zic eu. Si 208 si Clio sunt mai ieftine. Poate ma insel.
    5 2
  • @sheriff
    nu urca dealul ca habar n-au sa conduca!

    oare cand dispare tipul asta de capota?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru