Seria informaţiilor referitoare la noua generaţie Volkswagen Passat continuă. Mai multe surse din presa internaţională vorbesc deja despre date tehnice complete, dezvăluite în cadrul unei prezentări desfăşurate în Asia.
Potrivit acestora, noua generaţie a sedanului de clasă medie va avea 4767 mm, adică aproximativ la fel ca modelul actual, dar va slăbi până la 85 de kilograme graţie noii structuri pe care este construit.
Noul Passat va adopta stopuri de tip LED în standard şi va oferi în lista de opţionale şi faruri de tip LED, cu funcţie Dynamic Light Assist. Interiorul va creşte în ceea ce priveşte materialele folosite şi va beneficia de o serie de tehnologii noi: cameră cu vedere la 360 de grade, head-up display, asistenţă la parcare şi un instrumentar digital cu dimensiunea de 12.3 inch şi o rezoluţie de 1440x540 pixeli.
Noutăţi importante şi la capitolul motorizări, modelul german urmând să dispună de o gamă largă de opţiuni de propulsie. Gama unităţilor diesel va include un motor de 1.6 litri şi 120 de cai, alături de alte trei versiuni de putere ale propulsorului 2.0 TDI. Acesta va garanta 150, 190 şi 240 de cai putere.
Combustibil |
Capacitatea motorului |
Puterea motorului |
Norma de poluare |
Diesel | 1.6 TDI | 120 CP | Euro 6 |
2.0 TDI | 150 CP | ||
2.0 TDI | 190 CP | ||
2.0 TDI | 240 CP | ||
Benzină | 1.4 TSI | 125 CP | |
1.4 TSI (ACT) | 150 CP | ||
1.8 TSI | 180 CP | ||
2.0 TSI | 220 CP | ||
2.0 TSI | 280 CP |
Pentru cei care preferă unităţile pe benzină, Volkswagen va oferi deja popularul agregat 1.4 TSI în verisunile de putere de 150 şi 125 de cai putere. Primul va beneficia şi de tehnologia ACT, care permite dezactivarea unor cilindri în timpul unui regim de exploatare nu foarte intens. Pentru mai mulţi cai putere vor exista 1.8 TSI de 180 de cai şi 2.0 TSI de 220, respectiv 280 de cai putere.
Toate motorizările vor respecta normele de poluare Euro 6 şi vor fi disponibile alături de transmisii manuale, de cunoscuta cutia automată cu dublu ambreiaj DSG şi de tracţiunea integrală 4Motion.În lunile imediat următoare lansării, Volkswagen va introduce pe piaţă şi o versiune hibridă, pusă în mişcare d eun motor pe benzină şi unul electric.
Acesta din urmă, ţinuă în viaţă de o baterie litiu-ion de 9.9 kWh, va fi capabil să asigure o autonomie pur electrică de 51 de kilometri. După epuizarea curentului electric, rezervorul va garanta o autonomie totală de 966 de kilometri. Versiunea hibridă va putea fi alimentată de la prize casnice şi va beneficia de un conector amplasat în spatele logo-ului VW din grila faţă.Debutul noului Passat va fi consemnat luna viitoare, o prezentare live fiind programată pentru Salonului Auto de la Paris. Abia după aceea vor fi preluate şi primele comenzi.
via indianautosblog
Fiind super multumit de achizitia facuta, si venind timpul sa schimb masina, m-am hotarat sa raman la Passat, si eram de-a dreptul nerabdator sa vad ce motoare noi se vor introduce odata cu noua generatie. Mi-a crescut inima cand am vazut 2.0 tdi de 240 de cp.
Nu-mi vine sa cred ca se va pune un asemenea motor pe Passat. Am mers cu un 525d xdrive, 2.0d biturbo de vreo 218 cai(daca nu ma insel), si mi s-a parut un motor genial.
Abia astept sa apara posibilitatea de a face comanda, ca sa dau buzna in showroom.
Nici nu e de mirare ca se vand asa de bine, atunci cand lumea e etuziasmata doar de faptul ca e vw.
Ati vazut ce biturbo diesel are insignia si cum arata?
Ati vazut cat e diferenta de pret intre un passat si un serie 3 pe un motor asemenator?
Ati vazut ca iti poti cumpara un Mondeo la aproape jumatate de pret fata de un Passat?
Ati vazut cum arata o Mazda 6?
Incercati sa deschideti un pic ochii, oamenii astia de la Automarket incearca si ei saracii sa va faca test drive sa vedeti ca nu exista numai vw grup, multi producatori fac masini bune si mai ales frumoase.
in Europa realiatea este ca VW Passat se vinde cat Ford Mondeo, Opel Insignia , rivalii francezi, japonezi si coreeni luati la un loc
Gisas...
mai taie din ele dorele....parca esti la sedintele de partid ale PCR. Tu cu vanzarile astea esti ca secretarii de partid care raportau mai multe hectare de pamant cultivate decat avea tot teritoriul Romaniei.
Tovarashe, ne crezi prosti?
god damn it!!
Passat...si preturile vor fi pe masura...il vor urca in pret pana spre zona premium
da, tovarashe, asa e!
eu stiam ca Insignia a fost pe locul 2 dupa passat, dar daca zici tu...Pot exista diferente intre raportari (functie de taile luate la socoteala) dar borsul tau pute de la o posta...Ai uitat sa vorbesti de un alt concurent...Superb. Sau ala nu il pui la socoteala?
nu din gentilete n-ai pus la socoteala tripleta premium...ai fi fost ridicol. Dar de la ce sa ma astept...Autobild, no-name, etc
Cea mai bine vanduta masina din clasa compacta in ultimii 20 de ani in Europa si considerata si cea main buna masina din clasa compacta conform testelor facute de specialisti si castigator la Car of then year este VW GOLF --- intrebari?
Etalonul pentru clasa medie in Europa este considerat de ani buni VW Passat.
In Germania si in lume tonul tehnologic in industria auto este dat de: Porsche, BMW, Mercedes si Audi
Doua nume de constructori din lista de mai sus sunt in grupul VW: Porsche si Audi.
Nu este normal ca atunci cand lanseaza ceva VW sa i se acorde atentia cuvenita?
Da mai exista si alte masini pe lumea asta, insa daca te uiti la valoarea de revanzare VW este in top. Asta inseamna ca fac masini bune si apreciate. Cat costa o Insignia SH, cat costa o Mazda SH, cat costa un Ford Mondeo SH, cat costa un Renault SH si cat costa un VW SH?Lamurit? Alte intrebari?
Este complet eronat sa spui ca o masina e mai buna, sau mai proasta decat alta. Masinile indeplinesc anumite nevoi si dorinte. In functie de cum se pliaza pe nevoile tale, exista masini mai potrivite, si masini mai putin potrivite. Cand spun nevoi ma gandesc, la pret, design, putere, fiabilitate, costuri de intretinere, dotari, spatiu etc...
Fiecare are gusturile si nevoile lui. Daca pt mine conteaza atat cosnumul cat si fiabilitatea, poate pe Gigel copil de bani gata, il intereseaza doar designul si puterea. Dar asta nu inseamna ca Gigel e mai prost ca mine, sau ca eu nu ma pricep asa bine ca Gigel la masini.
Se pare ca Passat este masina din clasa sa care satisface nevoile si pretentiile celor mai multi clienti, asta spun vanzarile. Nu inseamna ca e cea mai buna masina, doar ca VW a gasit cel mai de succes compromis.
Adolescentilor de pe aici care vorbesc despre masinile parintilor le urez sa puna mana pe carte sa faca suficienti bani incat sa nu stie pe care din masinile amintite mai sus sa o aleaga.
Numai bine!
Un posesor de Passat multumit.
Mi se pare stupid ca cineva sa-si achizitioneze marca X doar pentru ca are valoare mare de revanzare, in detrimentul marcii Y care poate ii place mai mult insa are impresia ca prietenii si vecinii vor stramba din nas...
Faptul ca Golf e etalon in clasa compacta e adevarat, insa numai pentru Europa. Nu e valabil pe piata americana sau pe cea asiatica (care reprezinta impreuna grosul vanzarilor globale). Traim intr-o societate globala si a privi doar patratica noastra care se numeste Europa mi se pare limitativ (era ok acum 20-25 dupa lovitura de stat).
Iar ca sa-i raspund lui Blue...ce sa-i zic, ca majoritatea celor care pun mana pe carte si fac o facultate chiar si de stat (desi statul si particularele sunt la fel de neserioase in ziua de azi) devin someri cu diploma sau se angajeaza prin vanzari la o firma de asigurari/imobiliare sau intr-o banca, eventual job-uri care se bazeaza doar pe comision si care dureaza maxim 2-3 luni? Hai sa ne trezim ca traim in Romania. Majoritatea care au bani pentru un Passat nou nout sunt oameni care traiesc din chirii si alte venituri pasive, au vandut cand trebuia pamanturi, fac afaceri mai mult sau mai putin legale sau si-au luat un imprumut de la banca pe nspe ani doar ca sa demonstreze ca pot etala o masina de 25-40.000 de euro. Repet, ma refer la majoritate persoanelor fizice nu la exceptii!
Astept meseriasii de Moskwicz sa ''ne invete'' cum se papa kaizer pe paine .
Valoarea de revanzare a VW in Europa este mare, nu doar in Romania. Iar Europa este considerata cea mai pretentioasa si dificila piata auto pentru constructorii de automobile.
Nici nu are cum sa fie altfel atat timp cat la "banca de compionente VW" contribuie Audi, Porsche, Bugatti, Lamborghini + echipele de tehnicieni care pregatesc masinile de concurs: WRC, Le Mans etc.
Pentru noua platforma MQB Audi s-a ocupat de motoare iar VW de sasiu. Rezultatul? De la Seat, Skoda, VW pana la Audi toata lumea foloseste acceasi tehnologie, problemele se remediaza mai rapid si scad costurile la furnizori pentru componente.
Aici nu este vorba despre a ne contrazice la nesfarsit pe presupuneri cam ca jucaria mea este mai buna! Este vorba despre istorie, cifre si fapte. Tu cu ce masina japoneza, americana ori frantuzeasca ai compara Porsche de exemplu? Poti sa faci o astfel de comparatie? Porsche este o legenda...
Poate doar italienii sa mai aiba talent si istorie cand vine vorba de design auto si ... supercar-ruri...dar aici vorbim de productie de serie...iar la italieni este un paradox urias, construiesc superbolizi, au cele mai cunoscute companii de design auto si fac cele mai proaste masini de serie vezi cazul Fiat ori Alfa Romeo...apropos VW a achizitionat Giugiaro si Ducatti :)
http://www.sport.ro/masini/foto-surpriza-de-la-volkswagen-asa-arata-noul-passat-primele-imagini-au-ajuns-pe-net.html#photo=1
Eu te-as crede cel mult daca spui ca in expertiza politiei se arata ca aveai 120-140 la ora inainte de franare nu inainte de impact. Mergi la doctor ca s-ar putea sa fii inca ametit de la impact.
ps: Dupa accident detii Moskwicz asa-i ? Acum poti intra cu 150 la ora in pom, ca asta a trecut testele IIHS, e rezistent.