Noul Volkswagen Passat este pregătit de lansare în 2014

de Bogdan Mirică
Vineri, 09.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va prezenta anul viitor un nou Passat, construit pe platforma modulară MQB. Modelul german va suferi modificări estetice, dar şi o serie de îmbunătăţiri la nivelul masei totale şi a spaţiului interior.

Volkswagen lucrează deja la noul Passat. Modelul de segment mediu ar urma să ajungă pe piaţă anul viitor.

Potrivit Autobild Germania, primele modele care vor suferi modificări sunt variantele sedan şi break. Lor li se vor alătura, un an mai târziu, în 2015, şi celelalte produse ale gamei Passat: varianta cu ampatament mărit pentru China, Passat R-Line şi Passat Alltrack. Aceeaşi publicaţie susţine că VW a renunţat la ideea unor derivate de caroserie coupe şi cabrio, întrucât acestea ar putea să fure din clienţii actualului Passat CC.

Esential 8 centimetri este dimensiunea cu care va creşte ampatamentul lui Passat.
100 de kilograme ar urma să aibă în minus noul Passat.
Pentru actualul Passat, Volkswagen utilizează o matriţă modulară, care îi permite să reducă costurile şi să garanteze un design diferit pentru mai multe tipuri de modele.
Totodată, schimbarea va aduce cu sine şi o reducere cu 100 de kilograme a masei totale şi o creştere a ampatamentului cu 8 centimetri. Noile dimensiuni vor permite modelului german să garanteze mai mult spaţiu pentru pasagerii spate.

Gama de motorizări nu se va schimba radical. Clienţii vor putea alege între propulsoare pe benzină cu puteri cuprinse între 122 şi chiar 280 de cai putere (în cazul motorului TSI de 2.0 litri).

Gama ar putea fi completată şi de un hibrid alimentat la priză, echipat cu un motor pe benzină de 1.4 litri şi 122 de cai putere, asistat de unul electric, ce ar putea livra 110 cai. Gama unităţilor diesel va include motoare ce produc între 110 şi 231 de cai (în cazul TDI-ului de 2.0 litri).

Comentarii (18)

  • Ovidiu
    2000 cmc putere de 231 cai ? Mi se pare foarte mult daca intr-adevar o sa aiba atat. Pai cuplu cat mai este atunci ?
    17 2
  • Ovidiu
    Vorbesc de diesel .........
    7 1
  • auto_fan
    Da, e mult, ceva nu e bine acolo.

    @automarket: schimbati formularea "propulsoare pe benzină cu capacităţi cuprinse între 122 de cai putere şi chiar 280 de cai putere", e cam nefericit aleasa.
    10 1
  • In 2014 se lanseaza noul Passat nu Passat facelift . O masina ce utilizeaza o noua platforma ( MQB ) mai usoara cu 100 kg fata de masina ce o inlocuieste ( ce a folosit platforma lui Golf 5-6 ) nu se poate numi facelift ci o noua generatie . Desi actualul model a fost numit de VW o noua generatie, toata lumea a stiut ca era de fapt un facelift pronuntat al modelului lansat in 2004 . Noul Passat va avea un design exterior si interior toatal schimbat si o lungime de aprox. 4.90 m . Printre motorizari se pare ca va debuta si varianta tri-turbo a motorului diesel de 2.0 L ce va dezvolta peste 250 CP ( presa germana a scris ca si BMW lucreaza la o varianta tri-turbo a motorului diesel de 2 L ) . Aceste motoare sunt destinate in special pietelor din Europa in care motorizarile peste 2 L sunt taxate foarte mult, si astfel cel care ar fi dorit un motor diesel de 3 L poate opta pentru unul de 2 L de aceieasi putere fara insa a mai plati impozite excesive .
    27 0
  • Nu e mult. Vedeti stiri mai vechi cu posibilitatea introducerii unui bi-turbo de 2l de 231 de cp, ca replica la motorul BMW de 218 cai.
    Audi deja a dezvoltat un motor bi-turbo de 3l diesel de 313 cp.
    5 4
  • Nu e deloc clar articolul: ori e model nou, construit pe platforma MQB, de unde rezulta greutate mai redusa si alte valori pt ampatament si ecartament, ori e un simplu facelift? Ca nu prea exista facelift cu schimbare de platforma tehnica ?? deci cum e pana la urma ??
    18 0
  • Noul Passat adica vechiul Passat :))
    13 26
  • eu am inteles ca la Frankfurt vor aduce faceliftu' la sigla. Din surse sigure vor sa simplifice sigla si sa ofere o noua interpretare acesteia, mai moderna, mai usor de retinut si in acelasi timp cu linii puternice cu proporțiile perfecte, suprafețele clare și curat modelate

    daca am omis ceva imi cer scuze....discutia a fost la o bere. Deci nu mai retin daca era vorba totusi de Passat, de sigla sau de Skoda!? Sau era Audi....????
    13 28
  • @Alex
    cum tri-turbo poate bi-turbo, sau motorul de 2L va avea 6 cilindrii, altfel cum imparte 3 turbine la 4 cilindrii
    2 10
  • INTR-UN COMUNICAT ANUNTAU CA DEZVOLTA MOTOARE DISEL CARE VOR DEZVOLTA 136 CP PE 1 L
    8 2
  • Dar actuala versiune s-a lansat?
    N-am vazut mai mult de 10 masini pe strada pana acum.
    Sau poate ca nu s-a lansat la sh la noi si de asta nu exista pe strada.

    in ceea ce priveste rebrandingul, ar trebui sa-si schimbe numele din VW in TDIroshu. ar rupe gura targului.
    10 21
  • @AM: multumesc pt corectarea titlului, acum e clar :) Actualizati va rog si la al 3lea paragraf, cel bolduit.
    5 1
  • Apare nou generatie Passat si Ford tot amana noul Mondeo.Americanii deja s-au plictisit de el(Fusion) si pe noi europenii ne tot duc cu vorba. Pacat,ar fi fost cu siguranta liderul segmentului in acest moment.
    8 1
  • antonny
    acum nu se mai numeste facelift.....e noul Passat
    5 10
  • @mcd. NU se monteaza o turbine pe o pereche de cilindrii, ci vor fi legate in serie ca si la BMW. Probabil una de joasa presiune si una de inalta, iar cea din mijloc intercalate, posibil tot de inalta.

    @Automarket.
    Din cate stiu eu, Passatul are motor montat longitudinal, iar platform MQB e strict pentru motoare montate transversal. Sa treaca oare Passatul la o platforma mai ieftina cu motor transversal? Daca imi amintesc correct, platform noua a grupului pentru motoare longitudinale se numeste MLB.

    MLB: Modularer Längsbaukasten, or "modular longitudinal component system", for medium-sized and larger longitudinal engined models.

    MQB: Modularer Querbaukasten, or "modular transverse component system", for transverse engined, small to medium-sized cars.
    6 3
  • @newton: actualul Passat foloseste platforma lui Golf 5/6 si are motorul dispus transversal, iar generatia trecuta avea motor longitudinal, folosind platforma de la Audi A4.
    18 2
  • gelu mititelu
    conduci o dacia 1310 dar e bine ca ai internet pe samsungul galaxy nou si poti comenta aici.Bafta la marlanie.
    7 3
  • @jiji: Ne incearca suspansul:)
    @gelu mititelu: sau mai rau, un iPhone:). Macar scrie la adresa caruia raspunzi, ca sa stiu ce degetel iti dau!
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru