Volkswagen lucrează deja la noul Passat. Modelul de segment mediu ar urma să ajungă pe piaţă anul viitor.
Potrivit Autobild Germania, primele modele care vor suferi modificări sunt variantele sedan şi break. Lor li se vor alătura, un an mai târziu, în 2015, şi celelalte produse ale gamei Passat: varianta cu ampatament mărit pentru China, Passat R-Line şi Passat Alltrack. Aceeaşi publicaţie susţine că VW a renunţat la ideea unor derivate de caroserie coupe şi cabrio, întrucât acestea ar putea să fure din clienţii actualului Passat CC.
Pentru actualul Passat, Volkswagen utilizează o matriţă modulară, care îi permite să reducă costurile şi să garanteze un design diferit pentru mai multe tipuri de modele. Totodată, schimbarea va aduce cu sine şi o reducere cu 100 de kilograme a masei totale şi o creştere a ampatamentului cu 8 centimetri. Noile dimensiuni vor permite modelului german să garanteze mai mult spaţiu pentru pasagerii spate.Gama de motorizări nu se va schimba radical. Clienţii vor putea alege între propulsoare pe benzină cu puteri cuprinse între 122 şi chiar 280 de cai putere (în cazul motorului TSI de 2.0 litri).
Gama ar putea fi completată şi de un hibrid alimentat la priză, echipat cu un motor pe benzină de 1.4 litri şi 122 de cai putere, asistat de unul electric, ce ar putea livra 110 cai. Gama unităţilor diesel va include motoare ce produc între 110 şi 231 de cai (în cazul TDI-ului de 2.0 litri).
@automarket: schimbati formularea "propulsoare pe benzină cu capacităţi cuprinse între 122 de cai putere şi chiar 280 de cai putere", e cam nefericit aleasa.
Audi deja a dezvoltat un motor bi-turbo de 3l diesel de 313 cp.
daca am omis ceva imi cer scuze....discutia a fost la o bere. Deci nu mai retin daca era vorba totusi de Passat, de sigla sau de Skoda!? Sau era Audi....????
cum tri-turbo poate bi-turbo, sau motorul de 2L va avea 6 cilindrii, altfel cum imparte 3 turbine la 4 cilindrii
N-am vazut mai mult de 10 masini pe strada pana acum.
Sau poate ca nu s-a lansat la sh la noi si de asta nu exista pe strada.
in ceea ce priveste rebrandingul, ar trebui sa-si schimbe numele din VW in TDIroshu. ar rupe gura targului.
@Automarket.
Din cate stiu eu, Passatul are motor montat longitudinal, iar platform MQB e strict pentru motoare montate transversal. Sa treaca oare Passatul la o platforma mai ieftina cu motor transversal? Daca imi amintesc correct, platform noua a grupului pentru motoare longitudinale se numeste MLB.
MLB: Modularer Längsbaukasten, or "modular longitudinal component system", for medium-sized and larger longitudinal engined models.
MQB: Modularer Querbaukasten, or "modular transverse component system", for transverse engined, small to medium-sized cars.
@gelu mititelu: sau mai rau, un iPhone:). Macar scrie la adresa caruia raspunzi, ca sa stiu ce degetel iti dau!