Noul Volkswagen Jetta va costa 15.968 de euro în România

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 24.11.2010
Volkswagen Jetta va putea fi comandat în România cu un preţ de pornire de 15.968, valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 105 cai putere şi nivel de echipare Trendline.

Esential

15.968 de euro costă cel mai ieftin Volkswagen Jetta.
105 cai putere oferă versiunea diesel 1.6 TDI.

Publicul din România primeşte o surpriză din partea Volkswagen mai devreme decât se aştepta. Importatorul oficial al brandului german în România a publicat astăzi, pe site-ul său oficial, primele informaţii despre preţul de achiziţie al noii generaţii Jetta. Sedanul din Wolfsburg este propus momentan publicului autohton în doar două versiuni de motorizare, un diesel şi o unitate pe benzină, cu aceeeaşi putere.

Pentru cei care vor indicativul TSI, Volkswagen oferă propulsorul de 1.2 litri 105 cai putere, conectat la o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Preţul pentru această opţiune, în nivelul de echipare Trendline, adică cel de bază, pleacă de la 15.968 de euro.

Fanii dieselului vor găsi sub capota noului Jetta propulsorul diesel de nouă generaţie 1.6 TDI de 105 cai putere, conectat de asemenea la o cutie cu şase trepte. Preţul de pornire pentru echiparea Trendline pleacă de la 18.198 de euro cu TVA inclus.

Modelul german va putea fi comandat şi împreună cu transmisia automată cu dublu ambreiaj DSG, care va fi disponibilă însă doar pe versiunea diesel de 105 cai putere.

Preţul pentru această combinaţie de motor şi transmisie, în echiparea Trendline, pleacă de la 16.039 euro fără TVA, echivalentul a 19.888 de euro cu toate taxele incluse.

Primul nivel de echipare, Trendline, oferă viitorilor clienţi aer condiţionat climatic, 4 incinte acustice, airbaguri frontale laterale şi cortină, asistent la urcarea în pantă, geamuri electrice faţă şi spate, geamuri spate în tentă verde, oglinzi laterale reglabile electric şi încălzite, închidere centralizată cu telecomandă, radio CD cu funcţie MP3, servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză, torpedou cu răcire şi sisteme de siguranţă ESP, ABS, ASR, EDL şi MSR.

Pentru cei mai pretenţioşi, există nivelul de echipare de top Highline, care costă însă 19.497 de euro, în cazul versiunii diesel 1.6 cu cutie manuală, şi 21.187 de euro, pentru aceeaşi motorizare, dar cu transmisie DSG. Echiparea Highline nu este disponibilă pentru propulsorul pe benzină.

Comentarii (14)

  • scump
    trebuie sa sara repede cu o promotie ca altfel nu merita.
    17 8
  • preturile sunt cam la fel ca si la veche generatie
    9 2
  • valeriu
    vw
    nu suport Tdi fumegatoare, am opel si imi place cam tot ceea ce fac insa parerea ma e ca noua Jetta face toti banii, arata de 100 de ori mai bine ca vechea generatie si indraznesc sa spun ca nu merita sa iti cumperi Passat daca ai 25.000 euro la dispozitie , mai degraba noua Jetta full, bravo Vw
    16 8
  • Vasilica
    RE:
    Daca compari cu o rapandula chinezeasca, frantuzeasca etc, pretul este mare, dar nici feeling nu ai.Daca vrei ceva serios merita masina.
    13 10
  • frumoasa masina
    cred ca va fi o reusita
    cece ce e cam naspa e ca seamana f mult cu noul pasat trebuia sa existe o diferenta pacat ca la desing vw este prea conservator
    7 6
  • bai valik, tu ai auzit de euro5? ai vazut macar vreodata tdi cu E5? nu scoate nici sub o forma fum. poate opelul tau scoate fum daca e din 1900 toamna
    7 11
  • tomita
    folosit necorespunzator si cumparat sehash din germania logic ca va fi fumigena pe drumurile romaniei orice tedeii.

    orice turbodiesel de fapt.

    si mai departe orice motor turbo care nu este folosit cum trebuie va suferi in timp, pt ca 80% dintre soferi habar nu au cum sa il protejeze si sa ii lungeasca viata.
    5 3
  • Valeriu
    re:SO
    Ma refeream la genartia veche Tdi pana sa adopte CommonRail de la Fiat, in alta ordine de idei opelul meu e din 2008 si e BENZINA pentru ca ma repet nu suport Nici un diesel Opel, renault, VW , mercedes etc si nu mi-as cumpara niciodata , Bafta
    6 5
  • @Automarket
    Stiti cumva daca va putea fi comandata si cu 4Motion?
    1 3
  • Ion sau Gheo
    Strugurii sunt acri
    Vedem o gramada de vulpi la struguri, pe aici.
    Pana la un drivetest, ma abtin sa comentez ca gusterii doar uitandu-ma la poze.
    1 4
  • george
    PE UNDEVA TE INTELEG
    @ Valeriu

    Dar sa spui tu "Common Rail de la Fiat" mi se pare mult prea mult. Hai sa incercam sa fim un pic rezonabili...
    3 5
  • Ovidiu
    @george
    Daca vrei sa fim rezonabili, hai sa cautam istoria common rail-ului...poate intelegem mai multe despre aceasta tehnologie unde vag din pacate nu are mari merite...dar bravo lor ca au inceput s-o utilizeze si au acum motoare E5...
    9 1
  • george
    HAI SA CAUTAM SI CIUPERCI
    @ Ovidiu

    Printre primii care au folosit cutie de viteze automate a fost si Ford. Sa inteleg ca toti ceilalti care au folosit automate au "adoptat tehnologia de la Ford"?!?!

    Recunosc faptul ca FIAT a facut pionierat in domeniul asta dar nu e suficient sa-l transforme intr-un guru al tehnologiei. Au incercat ei multe si le-au iesit prost sau deloc. Iar pionieratul nu-ti asigura neaparat paternitatea tehnologiei "mature". Poate ca Volkswagen a incercat in paralel aceasta tehnologie si din ratiuni de cost sau eficienta nu au folosit-o la vremea respectiva.

    Revin la ideea initiala: hai sa incercam sa fim rezonabili.
    1 4
  • Moftul Roman
    Valeriu, esti un specialist. Te pricepi la masini. Acum culca-te. Si nu te mai trezi.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru