Esential
15.968 | de euro costă cel mai ieftin Volkswagen Jetta. |
105 | cai putere oferă versiunea diesel 1.6 TDI. |
15.968 | de euro costă cel mai ieftin Volkswagen Jetta. |
105 | cai putere oferă versiunea diesel 1.6 TDI. |
Publicul din România primeşte o surpriză din partea Volkswagen mai devreme decât se aştepta. Importatorul oficial al brandului german în România a publicat astăzi, pe site-ul său oficial, primele informaţii despre preţul de achiziţie al noii generaţii Jetta. Sedanul din Wolfsburg este propus momentan publicului autohton în doar două versiuni de motorizare, un diesel şi o unitate pe benzină, cu aceeeaşi putere.
Pentru cei care vor indicativul TSI, Volkswagen oferă propulsorul de 1.2 litri 105 cai putere, conectat la o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Preţul pentru această opţiune, în nivelul de echipare Trendline, adică cel de bază, pleacă de la 15.968 de euro.
Fanii dieselului vor găsi sub capota noului Jetta propulsorul diesel de nouă generaţie 1.6 TDI de 105 cai putere, conectat de asemenea la o cutie cu şase trepte. Preţul de pornire pentru echiparea Trendline pleacă de la 18.198 de euro cu TVA inclus.
Modelul german va putea fi comandat şi împreună cu transmisia automată cu dublu ambreiaj DSG, care va fi disponibilă însă doar pe versiunea diesel de 105 cai putere.
Preţul pentru această combinaţie de motor şi transmisie, în echiparea Trendline, pleacă de la 16.039 euro fără TVA, echivalentul a 19.888 de euro cu toate taxele incluse.Primul nivel de echipare, Trendline, oferă viitorilor clienţi aer condiţionat climatic, 4 incinte acustice, airbaguri frontale laterale şi cortină, asistent la urcarea în pantă, geamuri electrice faţă şi spate, geamuri spate în tentă verde, oglinzi laterale reglabile electric şi încălzite, închidere centralizată cu telecomandă, radio CD cu funcţie MP3, servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză, torpedou cu răcire şi sisteme de siguranţă ESP, ABS, ASR, EDL şi MSR.
Pentru cei mai pretenţioşi, există nivelul de echipare de top Highline, care costă însă 19.497 de euro, în cazul versiunii diesel 1.6 cu cutie manuală, şi 21.187 de euro, pentru aceeaşi motorizare, dar cu transmisie DSG. Echiparea Highline nu este disponibilă pentru propulsorul pe benzină.
cece ce e cam naspa e ca seamana f mult cu noul pasat trebuia sa existe o diferenta pacat ca la desing vw este prea conservator
orice turbodiesel de fapt.
si mai departe orice motor turbo care nu este folosit cum trebuie va suferi in timp, pt ca 80% dintre soferi habar nu au cum sa il protejeze si sa ii lungeasca viata.
Pana la un drivetest, ma abtin sa comentez ca gusterii doar uitandu-ma la poze.
Dar sa spui tu "Common Rail de la Fiat" mi se pare mult prea mult. Hai sa incercam sa fim un pic rezonabili...
Printre primii care au folosit cutie de viteze automate a fost si Ford. Sa inteleg ca toti ceilalti care au folosit automate au "adoptat tehnologia de la Ford"?!?!
Recunosc faptul ca FIAT a facut pionierat in domeniul asta dar nu e suficient sa-l transforme intr-un guru al tehnologiei. Au incercat ei multe si le-au iesit prost sau deloc. Iar pionieratul nu-ti asigura neaparat paternitatea tehnologiei "mature". Poate ca Volkswagen a incercat in paralel aceasta tehnologie si din ratiuni de cost sau eficienta nu au folosit-o la vremea respectiva.
Revin la ideea initiala: hai sa incercam sa fim rezonabili.