După o campanie lungă de promovare, Volkswagen a lansat la finalul lunii aprilie noul ID.4 GTX. Cu alte cuvinte, versiunea de performanță a SUV-ului cu zero emisii ID.4.
Din punct de vedere estetic, noul ID.4 GTX se deosebește de celelalte versiuni prin câteva elemente specifice unui Volkswagen cu valențe sportive: grilă frontală neagră, faruri LED Matrix, jante cu diametrul de 20 de inch (21 inch opționale), stopuri LED cu efect 3D și spoilere noi.
Pentru interior, Volkswagen a pregătit, printre altele, scaune sport și cusături roșii, volan cu funcție de încălzire, și un display de 10 inch pentru sistemul multimedia, oferit în standard.
Noul Volkswagen ID.4 GTX este echipat cu două motoare electrice (câte unul pe fiecare punte) și oferă 299 de cai putere. În aceste condiții, mașina atinge 60 de km/h în 3.2 secunde, iar repriza 0-100 km/h durează 6.2 secunde. Viteza maximă este limitată la 180 km/h.
Modelul german este acum disponibil pentru precomandă.
În Germania, ID.4 GTX pornește de la 50.415 euro, iar clienții pot beneficia de un ajutor de 7.500 de euro (net) din partea statului.SUV-ul electric, de performanță, este încă un pas făcut de Volkswagen către sustenabilitate. În 2021, germanii își propun să comercializeze 450.000 de mașini electrice și plug-in hybrid, iar până în 2030, vânzările de mașini cu zero emisii să crească cu 70%.
via Volkswagen
Sa ne zica si cate ore sta la incarcat plus cat merge cu aerul conditionat pornit.
Ce treaba are cu Tesla 3? Nu sunt din aceasi clasa. Dar putem ignora ca Tesla 3 nici pe bordura nu poti urca, de vopsirea ei care e rudimentara, despre interiorul de trasura cu tableta, nici un service pana in Austria si alte mici maruntisuri pentru care, crede-ma, ca ai plati mai mult de 7000 daca ai avea banii. Pana atunci... joc de glezne!
Si inca ceva. Ca sa ajungi la aceleasi performante, Tesla 3 e cu 9000 mai scumpa.