Noul Volkswagen Golf facelift este oficial disponibil pentru precomandă în mai multe țări din Europa. Pentru început, noul model este disponibil în 3 linii de echipare: Golf, Life și Style. De asemenea, constructorul german a pregătit și o nouă ediție aniversară Golf Edition 50, care marchează 50 de ani de la debutul lui Golf.
La momentul lansării, noul Volkswagen Golf facelift este disponibil cu 4 motorizări, toate pe benzină. Gama începe cu motorul TSI de 1.0 litri cu 115 cai putere. Urmează motorul TSI de 1.5 litri care dezvoltă 150 de cai putere. Ambele motoare sunt cuplate la o cutie manuală cu 6 trepte.
Celelalte două motoare primesc un sistem mild-hybrid de 48 de volți. Astfel, avem un propulsor eTSI de 1.0 litri și 115 cai putere, precum și un motor eTSI de 1.5 litri și 150 de cai putere, la fel ca versiunile fără electrificare. În schimb, acestea pot fi cuplate la o cutie automată DSG cu 7 trepte. Toate motorizările primesc o geometrie variabilă a turbinei și sistemul ACTPlus, care dezactivează cilindrii în mers pentru mai multă eficiență.
Mai multe motoare își vor face apariția în viitor.EDIȚIE ANIVERSARĂ DE 50 DE ANI
Anul acesta se împlinesc 50 de ani de când Volkswagen Golf a fost lansat în premieră. Pentru a marca acest lucru, constructorul german a pregătit noua ediție specială Edition 50. Noua ediție este bazată pe echiparea de top Style și primește jante de 18 inch, geamuri spate fumurii, o bandă iluminată orizontală în zona grilei, o siglă Volkswagen iluminată, precum și embleme 3D cu inscripția „50” montate pe montanții B.
În habitaclu avem aceleași embleme „Edition 50” în interiorul pragurilor și la volan, precum și pedale cu fețe din oțel inoxidabil și un capitonaj negru pentru plafon. Alte dotări standard aduse de noul Golf Edition 50 sunt: sistemul multimedia Discover, acces fără cheie și asistent vocal inteligent.
Noua ediție specială va fi disponibilă cu mai multe motorizări, printre care și cea de 1.5 litri TSI de 150 de cai putere. Pentru această ediție este disponibil și pachetul Plus, care aduce o trapă panoramică, faruri LED Matrix IQ Light și un heads-up display.
START DE LA 27.180 DE EURO
Noul Volkswagen Golf facelift pornește de la 27.180 de euro pe piața din Germania.
Între timp, Golf Variant pleacă de la 28.280 de euro pe aceeași piață. La final, ediția aniversară pornește de la 36.820 de euro în Germania.
Am cochetat in 2019 cu achizitia unui golf7 si era 17k hatchback si 17.5k break-ul care ma interesa in echipare de baza plus 2-3 dotari. Ce s-a intamplat intre timp? Stim ca au fost probleme cu cipurile, cu logistica, cu lanturile de aprovizionare dar s-au mai domolit toate astea. N-ar fi cazul sa mai dea si preturile inapoi? Sau vor sa-si scoata parleala de la ID-uri? Si e jale cu preturile cam pe toata linia la VW.
Aer condiționat cred că manual?
Este Best byebye nu Best buy
Odată prețurile “escaladate” în masă, adică pe toate fronturile, la revedere drum bun. Nu doar prețurile logistice au crescut, și cel al produselor, serviciile, utilităților, creditelor, chirii, asigurări, etc… altfel spus fără o reducere sincronizată (bănuiesc că-i spre imposibil așa ceva)… asta este noua “normalitate”.
PS nu-i bai ca pentru obezitate, boli de inimă și cancer nu se prea teme lumea… dă-i cu papa procesat și plin de mortăciuni că n-are nimic… grătare si mici să fie… aaaa și neaparat lactate că-s pline de calciu (nefolositor) si de hormoni, antibiotice și alte măgării.
Masina asta chiar merita, au rezolvat si bordul ala urat care m-a facut pe mine sa zic pass.
Preturile in Romania se anunta luna viitoare.
Toți au scumpit e o șaradă pentru imbecili. De banii ăștia se găsesc mașini în piață.
Calitatea si fiabilitatea produselor germane scade nu pentru ca preturi, vezi concurenta care ofera in aceeasi bani cel putin la fel de multa masina. Nemtii s-au lasat pe tanjala, au crezut ca sunt buricul pamantului si ca "made in Germany" e o eticheta care merge si pe calitate si pe un kkt cu motz. Nu e chiar asa...La apogeul lor, acum 10 ani, umblau cu "maimutza", americanii le-au tras-o peste bot. Au fost fraierii de serviciu. S-a dovedit, cel putin neoficial, ca si altii au mintit. Doar ca ei (VW) au avut si gura mare ceea ce inseamna ca au fost de doua ori niste c...ve
In PIB-ul Germaniei, industria automotive nu are mai mult de 5-6%. Ca si valoare nu e neaparat insignifiant dar mobilizeaza milioane de indivizi ceea ce inseamna ca marile companii nu isi vor muta calabalacul in ciaina pentru ca ai vazut tu (si altii) asta in urina de dimineata. Pentru ca asta, ti-ar spune-o si cel mai idiot student la economie, inseamna hemoragie de capital si saracirea (si mai mult) a propriei populatii.
Nu mai așteptați falimentul VW, ca nu-i cazul, sau mai tăiați din placa VW= Nokia, asta este doar wishful thinking, cum se mai spune în popor, iar China este ok deocamdată, dar este prea dependenta de SUA și Europa ca piețe de desfacere și schimburi comerciale, nu poate compensa aceste piețe cu nimic deocamdată, fără sa cadă în nas .
Germania a ajuns al 3 lea mondial pentru ca Japonia a cazut pe 4. Schimbul de locuri nu e datorat neaparat performantei economiei germane cat a rolului jucat de criza profunda (in stransa legatura cu cea sociala) din economia japoneza.
si la danone se pun niste halea ce lupta cu cancerul etc..da si tu niste google
PIB-ul Chinei este de 5 ori față de cel al Germaniei, dar cât este PIB/ locuitor ? Populația este de 17-18 ori mai mare .
China s-a dovedit un urias cu picioare de lut. Nu te mai umezi potential pentru ca mananci propaganda partidului pe paine si vizionezi filmulete cu imagini idilice cu chinezoiaca ce spala, gateste, repara tractorul din batatura, face agricultura si (re)inventeaza roata.
Daca dai la o parte reclamele vei vedea o tara cu probleme profunde.
PIB-ul nu este un element definitoriu in masurarea bogatiei. Vezi ce spune @dan-grc, PPC mai exact. Ca si exemplu PIB-ul Indiei e mai mare (de 3 ori) decat al Olandei, iar dupa mintea ta indianul de rand ar trebui sa traiasca mai bine decat un olandez.