Noul Volkswagen Golf facelift, disponibil pentru precomandă. Start de la 27.200 de euro în Germania

de Tiberiu Safta
Vineri, 16.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a deschis oficial precomenzile pentru noul Golf facelift. Noul model va avea un preț de pornire de 27.200 de euro pe piața din Germania. De asemenea, Volkswagen a pregătit și o ediție aniversară de 50 de ani pentru noul model.

Noul Volkswagen Golf facelift este oficial disponibil pentru precomandă în mai multe țări din Europa. Pentru început, noul model este disponibil în 3 linii de echipare: Golf, Life și Style. De asemenea, constructorul german a pregătit și o nouă ediție aniversară Golf Edition 50, care marchează 50 de ani de la debutul lui Golf.

La momentul lansării, noul Volkswagen Golf facelift este disponibil cu 4 motorizări, toate pe benzină. Gama începe cu motorul TSI de 1.0 litri cu 115 cai putere. Urmează motorul TSI de 1.5 litri care dezvoltă 150 de cai putere. Ambele motoare sunt cuplate la o cutie manuală cu 6 trepte.

Celelalte două motoare primesc un sistem mild-hybrid de 48 de volți. Astfel, avem un propulsor eTSI de 1.0 litri și 115 cai putere, precum și un motor eTSI de 1.5 litri și 150 de cai putere, la fel ca versiunile fără electrificare. În schimb, acestea pot fi cuplate la o cutie automată DSG cu 7 trepte. Toate motorizările primesc o geometrie variabilă a turbinei și sistemul ACTPlus, care dezactivează cilindrii în mers pentru mai multă eficiență.

Mai multe motoare își vor face apariția în viitor.

EDIȚIE ANIVERSARĂ DE 50 DE ANI

Anul acesta se împlinesc 50 de ani de când Volkswagen Golf a fost lansat în premieră. Pentru a marca acest lucru, constructorul german a pregătit noua ediție specială Edition 50. Noua ediție este bazată pe echiparea de top Style și primește jante de 18 inch, geamuri spate fumurii, o bandă iluminată orizontală în zona grilei, o siglă Volkswagen iluminată, precum și embleme 3D cu inscripția „50” montate pe montanții B.

În habitaclu avem aceleași embleme „Edition 50” în interiorul pragurilor și la volan, precum și pedale cu fețe din oțel inoxidabil și un capitonaj negru pentru plafon. Alte dotări standard aduse de noul Golf Edition 50 sunt: sistemul multimedia Discover, acces fără cheie și asistent vocal inteligent.

Noua ediție specială va fi disponibilă cu mai multe motorizări, printre care și cea de 1.5 litri TSI de 150 de cai putere. Pentru această ediție este disponibil și pachetul Plus, care aduce o trapă panoramică, faruri LED Matrix IQ Light și un heads-up display.

START DE LA 27.180 DE EURO

Noul Volkswagen Golf facelift pornește de la 27.180 de euro pe piața din Germania.

Între timp, Golf Variant pleacă de la 28.280 de euro pe aceeași piață. La final, ediția aniversară pornește de la 36.820 de euro în Germania.

Comentarii (23)

  • Ma framanta o curiozitate legata de noul Golf. Oare nu pare nimanui absurd/ciudat/neavenit/nepotrivit/jenant/etc. sa ceara 27k pe un Golf? O fi legenda/simbol/whatev dar e cu 10k euro mai scump decat vechea generatie.
    Am cochetat in 2019 cu achizitia unui golf7 si era 17k hatchback si 17.5k break-ul care ma interesa in echipare de baza plus 2-3 dotari. Ce s-a intamplat intre timp? Stim ca au fost probleme cu cipurile, cu logistica, cu lanturile de aprovizionare dar s-au mai domolit toate astea. N-ar fi cazul sa mai dea si preturile inapoi? Sau vor sa-si scoata parleala de la ID-uri? Si e jale cu preturile cam pe toata linia la VW.
    27 2
  • 27 de mii cu motorul 1.5 benzina 115 cp, cutie de viteze manuala, jante de tabla cu capace de plastic .
    Aer condiționat cred că manual?

    Este Best byebye nu Best buy
    23 2
  • cum sa cumperi cutie manuala in 2024, cand vorbim de sisteme de conducere autonoma si functii avansate de asistare a sofatului cu zeci de senzori, procesoare, camere si radare? si mai ales la pretul de 30k, cutie manuala la 30k!!!
    14 6
  • Când am spus ca prostia din anii de COVID costă… uita ca vin facturile :)))
    Odată prețurile “escaladate” în masă, adică pe toate fronturile, la revedere drum bun. Nu doar prețurile logistice au crescut, și cel al produselor, serviciile, utilităților, creditelor, chirii, asigurări, etc… altfel spus fără o reducere sincronizată (bănuiesc că-i spre imposibil așa ceva)… asta este noua “normalitate”.
    PS nu-i bai ca pentru obezitate, boli de inimă și cancer nu se prea teme lumea… dă-i cu papa procesat și plin de mortăciuni că n-are nimic… grătare si mici să fie… aaaa și neaparat lactate că-s pline de calciu (nefolositor) si de hormoni, antibiotice și alte măgării.
    13 5
  • prea scump pentru ce oferă
    7 0
  • arata bine, si la 30 + nu ai ce masina sa iti iei. toate s-au scumpit din pacate.
    3 13
  • Va vaitati degeaba, este evident cerere mare ca altfel nu vindeau asa sus, toate proastele vor SUV si toti prostii vor sa cumpere nevestii o masina, oricare ... f periculos pe sosele in ziua de azi
    3 7
  • In Romania va fi la pret mai mic. Si in plus vor fi promotii si il vei putea lua la pret mai mic fata de cel de lista. La lansare intotdeauna e mai scump. Dar, dupa parerea mea, un Golf ca si asta isi merita banii. In conditiile in care vrei sa tii masina. Altfel, ca s-o schimbi dupa 3 ani nu merita.
    Masina asta chiar merita, au rezolvat si bordul ala urat care m-a facut pe mine sa zic pass.

    Preturile in Romania se anunta luna viitoare.
    10 6
  • Trilulilu
    De când cu sancțiunile împotriva Rusiei (gaz, petrol etc), Germania pe ansamblu este în budă. Mii de firme se închid lunar acolo din cauza prețului uriaș la energie de orice fel. Au avut cel mai ieftin gaz dar au permis amerlocilor să le distrugă țevile. Probabil agenda WEF merge din plin în vest. Cele mai mari companii gen BASF deja își închid fabricile în germania și se mută în China. La fel vor face și producătorii de mașini cât de curând.
    10 8
  • Nu există preț de bază la VW. Dotările esențiale pt 2024 duc prețul unui golf modest la 40k.

    Toți au scumpit e o șaradă pentru imbecili. De banii ăștia se găsesc mașini în piață.
    13 1
  • Banditos
    Germania a avut o relatie speciala cu Rusia. Idem si Austria, calul troian in inima Europei. Aceste doua tari au beneficiat de preturile preferentiale si de intelegerile prin care li se flutura lor de grija ta, @trilulilu. Printr-o manevra de-a dreptul infantila si-au inchis centralele nucleare la presiunea unor idioti, si asta cand se vedea la orizont ca exista probleme. Nu, orbi, ei au mers mai departe.

    Calitatea si fiabilitatea produselor germane scade nu pentru ca preturi, vezi concurenta care ofera in aceeasi bani cel putin la fel de multa masina. Nemtii s-au lasat pe tanjala, au crezut ca sunt buricul pamantului si ca "made in Germany" e o eticheta care merge si pe calitate si pe un kkt cu motz. Nu e chiar asa...La apogeul lor, acum 10 ani, umblau cu "maimutza", americanii le-au tras-o peste bot. Au fost fraierii de serviciu. S-a dovedit, cel putin neoficial, ca si altii au mintit. Doar ca ei (VW) au avut si gura mare ceea ce inseamna ca au fost de doua ori niste c...ve

    In PIB-ul Germaniei, industria automotive nu are mai mult de 5-6%. Ca si valoare nu e neaparat insignifiant dar mobilizeaza milioane de indivizi ceea ce inseamna ca marile companii nu isi vor muta calabalacul in ciaina pentru ca ai vazut tu (si altii) asta in urina de dimineata. Pentru ca asta, ti-ar spune-o si cel mai idiot student la economie, inseamna hemoragie de capital si saracirea (si mai mult) a propriei populatii.
    13 18
  • Nu amerlocii i-au obligat pe nemți sa fie dependenți de gazul rusesc ieftin, asta a fost politica lui Merkel, continuând ce începuse Schroeder, si le-a mers cateva decenii, industria Germaniei suferă din această cauză, dar în ansamblu economia Deutschland a depășit în 2023 Japonia, devenind a treia mondial, deci economie așa in buda as vrea și pentru România.

    Nu mai așteptați falimentul VW, ca nu-i cazul, sau mai tăiați din placa VW= Nokia, asta este doar wishful thinking, cum se mai spune în popor, iar China este ok deocamdată, dar este prea dependenta de SUA și Europa ca piețe de desfacere și schimburi comerciale, nu poate compensa aceste piețe cu nimic deocamdată, fără sa cadă în nas .
    12 4
  • @dan_grc
    Nu există alte piețe. Bula imobiliară le-a lăsat impresia comuniștilor că există o piață internă, Chix.
    9 5
  • drogat sa fi sa iti ei asa ceva in loc de peugeot 308
    4 6
  • Banditos
    @dan_grc....o precizare,

    Germania a ajuns al 3 lea mondial pentru ca Japonia a cazut pe 4. Schimbul de locuri nu e datorat neaparat performantei economiei germane cat a rolului jucat de criza profunda (in stransa legatura cu cea sociala) din economia japoneza.
    3 9
  • Chiar și așa, ar fi rămas pe locul 4, e puțin lucru ? China e pe 2, cu 1.4 miliarde oameni și-un teritoriu mult mai mare .
    7 0
  • Banditos
    Nici pe de parte. Observam doar ca Germania nu e pe cai (foarte) mari. E un context favorabil. China a ajuns unde este acum strict cu ajutorul vestului. Un ajutor nascut din fuga dupa profit. Vestul a crescut un sarpe la san...
    10 10
  • iti recomand niste kefir pe perfuzii. poti sa dai si la delfini..

    si la danone se pun niste halea ce lupta cu cancerul etc..da si tu niste google
    3 12
  • Diferența dintre locurile 2 și 3 e uriașă. PIB -ul Chinei e de 5 ori mai mare decât al Germaniei, iar potențialul de creștere al asiaticilor e uriaș, iar urcarea pe locul 1 e doar o chestiune de timp.
    3 6
  • Acum 10 ani toți economiștii prevesteau ca China va depăși SUA în preajma lui 2030, în prezent s-a decalat prin 2040+, chestiune de timp, dar timp mai îndelungat .

    PIB-ul Chinei este de 5 ori față de cel al Germaniei, dar cât este PIB/ locuitor ? Populația este de 17-18 ori mai mare .
    7 1
  • Banditos
    .

    China s-a dovedit un urias cu picioare de lut. Nu te mai umezi potential pentru ca mananci propaganda partidului pe paine si vizionezi filmulete cu imagini idilice cu chinezoiaca ce spala, gateste, repara tractorul din batatura, face agricultura si (re)inventeaza roata.

    Daca dai la o parte reclamele vei vedea o tara cu probleme profunde.

    PIB-ul nu este un element definitoriu in masurarea bogatiei. Vezi ce spune @dan-grc, PPC mai exact. Ca si exemplu PIB-ul Indiei e mai mare (de 3 ori) decat al Olandei, iar dupa mintea ta indianul de rand ar trebui sa traiasca mai bine decat un olandez.
    1 7
  • BMW seria 1 începe de la 30k... Numa zic.
    1 0
  • Ce japca
    Ce japca fac astia, sunt mai scumpi ca un bmw .. rusinică
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru