Noul Volkswagen Golf 7 se va lansa la Salonul de la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că anul acesta vom face cunoştinţă cu cea de-a şaptea generaţie a modelului Volkswagen Golf. Best-seller-ul mondial îşi va face apariţia în premieră la Salonul Auto de la Paris, din această toamnă. Informaţia a fost publicată de nemţii de la Auto, Motor un Sport, după o confirmare a oficialilor din Wolfsburg.
Creat pe platforma modulară MQB (Modularer Querbaukasten), noul Golf va fi mai lung şi mai lat decât actualul model. Caroseria va căuta linii ceva mai agresive şi o profilare puternică a designului lateral. Influenţele noului stil de design se vor regăsi pe toate variantele de caroserie, compactul urmând să fie disponibil în versiune hatchback cu cinci şi trei uşi, MPV, break şi cabrio. Nu vor lipsi nici modelele sportive, celebrul GTI şi derivatul gamei de performanţă R. Gama de motorizări va include binecunoscutele unităţi pe benzină cu patru cilindri şi TDI-urile devenite deja celebre.
Alături de Volkswagen, Salonul Auto de la Paris va găzdui şi naşterea noii generaţii Skoda Octavia, precum şi debutul mezinului Opel, botezat momentan de către presă Junior.
via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu mai scot facelift-uri ..ci versiuni noi. Probabil departamentul marketing dicteaza asta.
Golf 7 trebuia defapt sa fie Golf 6 si 6 sa fie facelift.
Daca ati avea acest sistem, mai mult ca sigur ca unele dintre comentariile idioate ar disparea fara urma...cum ar fi unele dintre cele de mai sus...
Ca sa ma exprim mai direct nu poti inpaca si capra si varza.
O zi buna.
In rest VW este o marca conservatoare, cu materiale si finisaje foarte bune, tehnologie medie si un raport pret calitate undeva la mijloc; a atras un anumit public si isi mentine clientela foarte bine.
Nici mie personal nu imi place. Dupa faceliftul passat cc, singurul care inca mai straluceste putin este scirocco, sa vedem pentru cat timp.
Poate poti sa-mi demonstrezi cu probe clare si concrete de ce ar trebui sa dispara comentariile mele...Nu de alta dar opinia ta despre mine este o parafraza nu tocmai culta dupa neaosul "ba p`a ma-tii"...
@ Naie
Ce bine ar fi daca ai trece de generalitati si ai exprima cu subiect (nume propriu) si predicat ceea ce vrei sa spui...ca mie mi se pare ca ai dat cu nasul pe-aici din greseala si generalizezi. Iar generalizarea nu-i buna...
O filtrare nu ar strica dar prin moderarea aberatiilor evidente.
Cat desre G7 cum sa te astepti sa aduca schimbari majore cand este lider de vanzari in atat de multe tari? (bang si o rima)
Iar in ceea ce priveste designul, VW mizeaza pe unul CONSERVATOR si asta pentru ca prin asa ceva se regaseste ca si marca dpdv al designului. Conservatorismul lasa impresia de obicei si de seiozitate (in cazul de fata, fata de masina).
Iar in privinta calitatii, fiabilitatii, Golf este printre primii in ceea ce priveste calitatea, fiabilitatea, fie ca asta o spun clientii, statisticile sau presa. Numai unii romani, in speta fani Renault te scuipa daca nu zici ca ei.
911 merita lasat asa ca e opera de arta inca de cand a aparut. Golf e desenat normal si trebuie sa evolueze nu sa stagneze. Dar asa e VAG....fac treaba buna la unele modele la altele mai rau decat isi pot imagina.
Sa vedem ce o sa iasa....
p.s: Serios, nu am nimic cu faptul ca Golf-ul isi mentine aceleasi linii de design, tot respectu' pt asta. Dar, dupa cum vad, nemtii incep sa intreaca masura cu noutatile lor. Sa fie vorba cumva si de faptul ca durata de viata a unui Golf a devenit din ce in ce mai scurta? Pai in ritmul asta, or sa evolueze mai rapid decat update-urile de la un antivirus!