În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, alături de Volkswagen ID.3, producătorul german a expus și noul e-Up!. Modelul electric de oraș pregătit de Volkswagen poate fi acum comandat și pe piața din România.
Volkswagen e-Up! mizează în continuare pe motorul electric de 83 de cai putere, însă bateria de 18.7 kWh a fost înlocuită cu una mai generoasă. Capacitatea noii baterii este de 32.3 kWh, iar autonomia anunțată de constructorul german este de 260 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP.
Preț Volkswagen e-Up!
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Autonomie electrică (WLTP) |
Standard |
Electric | 83 CP | 260 km | 22.448 |
Standard, Volkswagen oferă pentru noul e-Up! vospeaua Teal Blue și tapițeria din stofă în versiunea mixtă de culori Ceramique/Black. Tot standard, producătorul german oferă următoarele: sistem de aer condiționat Climatronic, geamuri electrice față, lumini de drum cu LED, scaun șofer cu reglaj manual pe verticală, oglinzi exterioare negre și planșa de bord "Black Cube".
În același timp, Volkswagen anunță că bateria va putea fi încărcată până la 80% în numai 60 de minute, atunci când încărcarea are loc cu 40 kW la stații rapide.
Portul necesar pentru acest tip de încărcare este disponibil opțional pentru 540 de euro.
Mașini electrice 2019-2020 în România
|
||||
MODEL/VERSIUNE | SEGMENT |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (WLTP) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Smart EQ Fortwo | hatchback de oraș | 81 | 160 | 22.122 |
Volkswagen e-Up! | hatchback de oraș | 83 | 260 | 22.448 |
Opel e-Corsa | hatchback subcompact | 136 | 330 | 29.600 |
Peugeot e-208 | hatchback subcompact | 136 | 340 | 30.450 (Germania) |
Mini Cooper SE | hatchback subcompact | 184 | 270 | 33.082 |
Honda e | hatchback subcompact | 136 | 220 | 33.470 (Germania) |
Renault Zoe | hatchback subcompact | 92 | 403 | 33.550 |
Mazda MX-30 | SUV compact | 143 | 200 | 33.900 |
Kia e-Niro | SUV compact | 136 | 289 | 35.290 (Germania) |
Volkswagen ID.3 1st | hatchback compact | 204 | 420 | 36.072 |
Nissan Leaf | hatchback compact | 150 | 270 | 36.700 |
Hyundai Ioniq Electric | hatchback compact | 120 | 280 | 39.199 |
BMW i3 | hatchback subcompact | 170 | 300 | 39.806 |
Hyundai Kona Electric | SUV subcompact | 204 | 449 | 45.351 |
Mercedes-Benz EQC | SUV compact | 408 | 416 | 75.922 |
Jaguar I-Pace | SUV mediu | 400 | 470 | 77.945 |
Audi e-tron | SUV mare | 355 | 417 | 81.539 |
Porsche Taycan | sportivă | 625 | 450 | 157.318 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Dom' Cornel, reparati dom'le greseala in tabelul din articol. Si ca sa nu va epuizati prea tare cautand..
https://www.kia.com/de/angebote/konfigurator/#/ausstattung
In primul rand consumul la o electrica se masoara in kWh/100km, deci un prim semn de intrebare asupra afirmatiilor tale.
Apoi, 30kWh/100km nu prea m-am apropiat de el nici la 130km/h si masina plina de bagaje + 2 adulti si 2 copii (consum mediu 20kWh/100km).
Mai mult, in oras nici nu se pune problema sa consume mai mult decat pe autostrada unde electricele sufera cel mai mult la autonomie.
In oras, media mea a fost de 14 kWh/100km fara sa menajez masina in vreun fel.
Nu prea inteleg commenturile care par foarte exacte, insa sunt pur si simplu inventate...
Mulțumim pentru observația făcută. Am reparat :)
Pare ca nu m-ai inteles.
Am mers 2 saptamani cu un Zoe 40 si ce am scris aici e experienta mea si nu ce-mi imaginez eu ca ar fi...
Nu e masina mea si nici nu zic ca sunt pe cale sa-mi cumpar una.
Dar asteptarile mele au fost mult depasite de ceea ce e momentan una dintre cele mai ieftine masini electrice.
Mai e mult pana departe, insa masinile electrice deja bat termicele in multe capitole ce tine de confort: acceleratie ireala, silentiozitate, fara trepidatii, fara lipsa de cuplu in orice situatie (panta, plecare de pe loc), "cutie automata" default, spatiu interior superior cu o clasa fata de o masina egala ca dimensiune dar cu motor termic.
Zic "oarecum" fiindcă problema e-cumpărătorului lambda (ca la chinezi de pildă) e tendinţa de evaporare a eco-bonusurilor, trecând prin reduceri succesive.
...Reduceri paralele cu involuţia EV-pieţei -- cifrele vorbesc.
Nu trebuie să ne facem deci iluzii că deja... fosta subvenţie-record mioritică de 45K lei (adică vreo 9.400 euro) va rămâne aceeaşi şi-n 2020.
@PMC: Să nu le gogonăm totuşi prea tare: autonomie reală de 90-100 km are doar Smartul cu bateria lui microscopică (care, sincer, nu înţeleg cine crede că mai poate momi clienţi în peisajul EV-actual.)
e-UP-datatul ar bate deci spre 200 km reali, sau minimum 150-160 km în condiţii vitrege (frig ori caniculă şi-sau drum lung cu oareşce iuţeală :-) etc.)
Personal, aş fi tentat doar de un mic EV-coupe cu două locuri, nu mai mare decât fostul Smart Roadster (sau istoric-miniona Honda S800), nu neapărat mai puternică decât cei 83 CP ai Up-ului ăsta, dar mult mai uşoară.
...Mai am însă de aşteptat se pare
Hyundai Kona Electric (64 kWh) SUV subcompact
204 449 35.950 Euro (Germania)
Nissan Leaf (62 kWh) hatchback compact 150 385 44.500 (romania)
- fara pompa de caldura
- fara sistem de incalzire-racire la baterii
- cu sisteme de asistenta doar pe variantele foarte scump[e
- cu plastice de 2 lei
- la preturi mai mari decat in alte tari din UE
Orice alta varianta e mai buna decat VW elctric: Tesla, Kia, Honda, Peugeot, Opel etc...
Daca nu credeti intrebati direct la VW si publicati un raspuns oficial.
Ca sa ne apropiem de o dezbatere realista, nu doar publicitate!
Daca o jucarie de-asta ar costa 10.000 de eur, ar "face sens", cum spun prostii din Romania. Evident, la pretul actual e un nonsens. Oricine judeca cu organul dintre urechi isi da seama rapid de asta.
In rest, Hai cu comenzile!
Sariti fratilor! Put your money where your mouth is! :D
Personal, tot cu un e-UP generatia actuala, am scos un consum de 13,5 - 14 kwh/100 km cu incalzire + incalzire in scaun pornite in regim de oras, fara mod ECO sau ECO+, temperatura exterioara sub 10 grade. Am avut insa cuplata regenerarea la nivel maxim la franare.
Iarna, in conditii grele, este posibil sa ajunga la 28-30 kW/100 km dar cu toti consumatorii porniti.
Vorbim de masini care cantaresc 2.000-2.200 kg avand baterii de 500-600 kg.
Si masinile cu motoare termice consuma cu 20-30% mai mult iarna decat vara si nu se plange de acest lucru prea multa lume.
Romanii sint naivi si cred povestea cu inclazirea globala . Dar , aceste masini , sint mai poluante decit cele pe benzina . Fabricarea lor cere mult plastic si bateriile sint otrava curata . Stiati ca nu este nici un loc in lume care sa ia bateriile uzate ?
Ce-ar fi daca ai citi/calcula si tu OFICIAL procentul de energie provenita din arderea carbunilor (22%), in Romania ?!
Starea Sistemului
Consumul si producţia in Romania
Ultima actualizare: 14-11-2019 ora 11:34:28
Consum: MW 7700
Producţie: MW 7411
-cărbune: MW 1588
-hidrocarburi: MW 1370
-hidro: MW 1651
-nuclear: MW 1307
-eolian: MW 1298
-fotovoltaic: MW 135
-biomasă: MW 61
Sold: MW 289
(-)export / (+)import
http://www.transelectrica.ro/widget/web/tel/sen-harta/-/harta_WAR_SENOperareHartaportlet