Esential
300 | de cai putere oferă cea mai puternică versiune a modelului Passat CC. |
140 | de cai putere livrează dieselul Blue TDI, cea mai economică şi ecologică versiune a noului CC. |
300 | de cai putere oferă cea mai puternică versiune a modelului Passat CC. |
140 | de cai putere livrează dieselul Blue TDI, cea mai economică şi ecologică versiune a noului CC. |
După debutul mondial în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, în luna noiembrie a anului trecut, Volkswagen CC se pregăteşte şi de premiera europeană, fixată în cadrul Salonului de la Geneva. Până atunci însă, constructorul german publică o serie de noi imagini şi informaţii despre versiunea europeană a modelului coupe, oferit deja la test începând cu aceste zile. Şi Automarket va merge la sfârşitul lunii pentru a testa, vreme de două zile, noul Volkswagen CC în Sudul Franţei, pe şoselele Coastei de Azur.
Asemeni celorlalte modele din gamă, noul CC preia ADN-ul mărcii şi se aliniază la normele de design inaugurate de Golf. Klaus Bischoff, şeful de design VW, a redesenat complet aspectul frontal şi posterior pentru a oferi publicului un facelift în adevăratul sens al cuvântului.
Restilizarea a adus cu sine şi o serie de tehnologii noi, precum şi o listă de dotări mai bogată. Volkswagen CC se bucură de lumini bi-xenon, de proiectoare adaptive, lumini LED posterioare şi anterioare, praguri cu inserţii din aluminiu, volan multifuncţional, o cameră care detectează semnele de circulaţie şi un sistem care ajustează faza lungă în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic (Dynamic Light Assist).
O premieră pe CC este şi sistemul Side Assist Plus cu Lane Assist, responsabil pentru supravegherea benzii de circulaţie şi a unghiului mort.
Lista de opţionale este completată de climatizarea scaunelor şi de masajul acestora.Volkswagen oferă noul CC alături de şase motorizări diesel şi benzină. Cei care preferă un coupe economic pot opta pentru versiunile 2.0 TDi de 140 şi 170 de cai putere, echipate cu sisteme start-stop şi de recuperare a energiei la frânare. Va exista însă în gamă şi o versiune Blue TDI, dezvoltată pe motorul de 140 de cai, capabilă să respecte normele de poluare Euro 6, menite să intre în vigoare în 2014.
Pentru fanii benzinarelor, Volkswagen pune la dispoziţie unităţi cu 160, 210 şi 300 de cai putere. Toate motoarele pot fi comandate împreună cu transmisia automată DSG, iar pe viitor, o parte dintre ele, cele cu resurse mai generoase, vor primi şi ajutorul tracţiunii integrale 4Motion.
Comenzile pentru noul Volkswagen CC vor fi deschise începând cu sfârşitul lunii februarie şi începutul lui martie în Germania şi Luxemburg.
Va urma apoi restul Europei şi la mijlocul anului pieţele din SUA, Rusia şi Asia.
+ motorizari si tehnologie.
- pret, design placut dar totusi "un pic" cam uzat.
Acum au cumintit-o,arata ca un Phaeton pe alocuri,cu influente de Passat.
Designul nu a evoluat,ci a fost standardizat intre celelalte modele.Ceea ce va afecta CC-ul.
Motorizarile tot acelea sunt. Chiar nu mai scot ceva nou ? Macar in gama TDI ar trebui ceva nou, care sa inlocuiasca 2.0TDI...
Ca de obicei aceleasi motorizari:
2.0TDI: 140CP, 170CP
1.8TSI: 160CP
2.0TSI: 210CP
3.6FSI: 300CP
Exterior putin fad, iar la interior aduce mult prea mult cu banalul passat. Totul depinde de pret: daca va fi intre 23-35 de mii, se merita, insa orice alt interval mai mare, cred ca e mult prea mult.
@bmw fan...ai fi uimit sa afli ca bmw are aceleasi motoare de vreo 15 ani. cu modificarile tehnologice de rigoare dar care vad ca nu te intereseaza . conteaza doar ce scrie pe spate la tine..in speta 2.0TDI