Luna martie şi Salonul Auto de la Geneva au marcat o premieră importantă în gama Toyota. Avensis a primit o restilizare consistentă, menită să readucă producătorul nipon în lupta din segmentul mediu, acolo unde Volkswagen şi Ford lansau cele mai apetisante propuneri.
Răspunsul Toyota a constat într-un Avensis complet redesenat, cu un interior evoluat din punct de vedere calitativ şi o gamă de motorizări îmbunătăţite. Exteriorul a fost ornamentat cu noi lumini LED pentru rularea diurnă, stopuri cu LED, spoilere redesenate şi noi tipuri de jante.
Pachet cu multiple sisteme de siguranţă
Interiorul a crescut din punct de vedere calitativ, materialele fiind îmbunătăţite, ca şi nivelul de antifonare, care va ţine departe zgomotele şi vibraţiile.
Din punct de vedere tehnologic, pricipala noutate este introducerea noului pachet Safety Sense pentru vehicule medii, botezat TSS P. Acesta include un sistem pentru evitarea coliziunile la viteze mici în mediul urban. Atunci când impactul este iminent, sistemul emite o avertizare sonoră și vizuală. Dacă șoferul nu reacționează, sistemul aplică frâna și reduce viteza cu până la 30 de km/h.
Două motoare BMW
Modificări importante şi sub capotă, acolo unde Toyota a pregătit două dieseluri de provenienţă BMW. Pentru cei care nu ştiu, BMW şi Toyota au semnat în 2011 un parteneriat strategic, menit să le ofere japonezilor acces la motorizări BMW şi germanilor acces la tehnologia hibridă Toyota.
Aşadar, sub capota noului Avensis vom găsi un diesel de 1.6 litri cu 110 cai putere şi 270 Nm, care va înlocui vechiul motor entry-level de 2.0 litri. Va exista şi un diesel de 2.0 litri şi 141 de cai putere, cu 320 de Nm, tot de provenienţă BMW, gata să înlocuiască vechiul D-4D de 2.2 litri.
Imi place noul interior al lui Avensis. Arata mult mai bine decat generatia precedenta, chiar de 10 ori mai bine decat banalul interior din Passat B8 , a carui sistem multimedia seamana cu Skoda Octavia ( o masina mult mai ieftina ).
Tine-te de tratament si atat!
prima, au reusit sa o faca la fel de hidoasa precum Lexus si a doua, o sa auzim si la Toyota de probleme cu deja cunoscutul si de multi uratul motor N47.
In ritmul asta o sa li se acreasca celor de la bimmer-service.ro de marca asta.