Noul SV Rover, primul hypertruck din lume. Motor V8 de 1115 CP și preț de 1.3 milioane de euro

de Tiberiu Safta
Sambata, 17.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Compania americană Scarbo Vintage, care a colaborat și cu Ken Block pentru unul din proiectele sale, a prezentat noul SV Rover. Acesta este un model de teren de performanță pregătit pentru rally-raid și este disponibil cu un motor V8 sau cu un motor electric de peste 1000 de cai putere.

Scarbo Vintage este compania americană din spatele celebrului Porsche 911 Hoonipigasus vopsit în roz și construit special pentru regretatul Ken Block. Acum, aceeași companie a creat noul SV Rover, un model de teren de performanță, descris de companie ca fiind primul hypertruck din lume.

Caroseria noului model de performanță seamănă cu vechea generație Land Rover Defender. Ce trebuie să știi este faptul că SV Rover a fost construit de la 0, acesta fiind bazat pe un șasiu propriu. Caroseria este confecționată din fibră de carbon și aluminiu. Jantele de 20 de inch sunt încălțate în anvelope speciale de teren de 40 de inch.

Noul SV Rover este disponibil în două versiuni în ceea ce privește propulsorul. Prima versiune aduce un motor V8 amplasat central și care dezvoltă 1115 cai putere. A doua versiune este electrică. În cazul acestei versiuni, propulsorul electric livrează 1020 de cai putere și este alimentat de o baterie de 75 de kWh. Compania nu a dezvăluit niciun detaliu despre performanțe și autonomie în cazul versiunii electrice.

În orice caz, versiunea cu motor V8 primește o cutie automată cu 8 trepte. Bineînțeles, SV Rover primește și o cutie de transfer, precum și diferențiale față și spate blocabile și selectabile.

În habitaclu, noul model primește un ecran de 12.3 inch pentru instrumentarul digital și un display de 12.8 inch pentru sistemul multimedia. Aici nu sunt prea multe de spus în afară de faptul că SV Rover primește doar două scaune sport, îmbrăcate în alcantara.

SV Rover primește o suspensie specială, care este și pneumatică, precum și direcție integrală. La final, sistemul de frânare este alcătuit din discuri de carbon-ceramică de la Brembo, cu diametru de 400 de milimetri și cu etriere care conțin 6 pistoane.

Noul SV Rover costă echivalentul a 1.3 milioane de euro.

via Carscoops

Comentarii (1)

  • Jurnalism lipsa
    NU mai imprastiati bullshitul de marketing al unor producatori.
    Rolul vostru este sa cerneti aceste porcarii.
    Bagati o cautare rapida pe youtube si vedem tot felulde truckuri de peste 1000cp cat cuprinde.
    Si sa nu vina careva cu original sau nou, ca nici asta nu e original sau nou.
    Si pretul e hilar la propriu. Corect este de 10x mai mic, dar nah, bagam gaz mult, umflam bubble sa prindem pampalai cu IQ de gaina.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru