Actuala generație Suzuki Swift a debutat în urmă cu 7 ani. Așadar, este momentul ca modelul compact de segment B să primească o nouă iterație.
Viitorul Suzuki Swift este anunțat, acum, de un concept care va debuta la finalul lunii octombrie cu ocazia Salonului de Mobilitate din Japonia.
Din câte se pare din imaginea publicată de Suzuki, acest concept este foarte aproape de versiunea de serie. Putem observa că noua generație Swift va propune și câteva modificări, inclusiv mânerele portierelor spate, care nu mai sunt integrate în montantul C.
De asemenea, avem o grilă frontală revizuită care nu mai include logo-ul constructorului asiatic. Acesta a fost mutat în partea superioară a spoiler-ului.
Prototipurile noii generații Suzuki Swift au fost deja surprinse în teste și sunt câteva indicii că acest model ar putea fi disponibil și în Europa. În ciuda faptului că Ford a renunțat la Fiesta, iar Grupul Volkswagen ar urma să facă același lucru cu Polo, Ibiza și Fabia.
Așa cum spuneam, conceptul Suzuki Swift va debuta la finalul lunii octombrie, cu ocazia Salonului de Mobilitate din Japonia.
via Suzuki
Întradevăr e una dintre putinele mașini de oraș mai ușurică. Și Yaris e de oraș dar o fi mai grea?
De asemenea, unii au scris ca va avea motor 1.5 benzina mild ori strong hybrid, poate ca in 4 cilindri, nu cel in 3 cilindri preluat de la Toyota, care ar fi crescut pretul. Personal prefer 1.5 de la Suzuki, posibil acelasi care echipeaza Jimny si Vitara strong hybrid.
Am citit si de motor in 3 cilindri turbo de 100 CP, care in India echipeaza Suzuki Fronx. Pacat ca Fronx nu este adus si in Europa, probabil ca ar avea partea lui de clienti.
Anumite articole spun ca pretul noului Swift o sa fie cu cateva mii de euro mai mare decat al modelului inca actual... Sper totusi sa fie doar speculatii si sa nu depaseasca pretul de pornire pentru Vitara.
Cred ca s-au gandit bine cei de la Suzuki, chiar daca altii au renuntat si vor renunta sa produca modele din aceasta clasa. Este o masina foarte potrivita pentru oras si placuta de condus in afara acestuia. Punctele forte sunt stabilitatea, agilitatea si precizia directiei.
Ca proprietar de Suzuki Swift fabricat 2018 in Japonia, in 5 ani de zile am avut zero probleme, la un rulaj de aproximativ 10000 kilometri pe an.
Interesant si daca la anul va apare Suzuki Swift Cross, asa cum s-a scris in unele articole aparute prin 2021. Se anunta sa fie un model interesant, de care eu unul sunt interesat :)
Raman de vazut preturile si daca se vor confirma zvonurile legate de motorizari.
Am costuri foarte mici la benzina, asigurare, revizii, impozite si completa liniste sufleteasca ca nu se strica nimic la ea, am baza in ea sa plec la orice drum oricand, cum de fapt am si facut de doua ori pe ruta Craiova-Smiltene (Letonia) dus-intors de mi-au zis prietenii ca sunt nebun ca ma inham la asa drum de peste 2300 km cu o buburuza. E o placere sa mergi cu ea oriunde oricand, acum daca ma pui sa plec la drum in 5 minute sunt gata echipat si am plecat.
Dupa niste experiente nefaste cu alte marci, le si numesc, ca n-am de ce sa le ascund Kia. Ford, Seat care pe hartie promiteau cam aceleasi lucruri, iar in realitate au fost o dezamagire crunta si m-am simtit eliberat cand am scapat de ele, cu Swift pur si simplu ma regasesc, o ador si nu cred ca am o s-o vand niciodata.
n-am auzit vreodata om nemultumit de suzuki, in vreme ce la alte branduri injuraturile curg fluviu pe grupuri si forumuri.
ma asteptam sa vad un concept din care sa ai ce sa "scazi". Dar daca ceea ce vedem aici "este foarte aproape de versiunea de serie"...hmmm, n-as zice ca sunt impresionat. Acum, daca fanii Swift sunt multumiti...asta e ceea ce e mai important.