Salonul Auto de la New York se află în plină desfășurare. Cu această ocazie, japonezii de la Subaru au prezentat nu unul, ci trei modele noi. Unul dintre ele este Trailseeker, a doua electrică din istoria mărcii.
Noul Subaru Trailseeker se poziționează în gamă deasupra lui Solterra, fiind cu 25 de milimetri ma înalt și cu 150 de milimetri mai lung decât acesta din urmă. Garda la sol este identică, adică 21 de centimetri. Mașina poate tracta până la 1.590 de kilograme.
Cele două modele seamănă și din punct de vedere al designului. Avem aceeași parte frontală, cu logo iluminat, faruri noi, un spoiler revizuit, un logo 3D pentru partea din spate și jante cu dimensiunea de 18 sau 20 de inch. Nu lipsesc, desigur, protecțiile din plastic negru.
Pentru interiorul noului Trailseeker, Subaru a pregătit un display central de 14 inch. Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este standard, iar pentru încărcarea dispozitivelor mobile avem două zone de încărcare prin inducție.
DOUĂ MOTOARE ELECTRICE CARE OFERĂ 380 DE CAI PUTERE
Subaru nu a detaliat foarte mult și nici foarte exact acest nou model.
Știm totuși că avem de-a face cu două motoare electrice, câte unul pentru fiecare punte, care dezvoltă "aproximativ" 380 de cai putere. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în circa 4.5 secunde.Bateria are o capacitate de 74.7 kWh, astfel că autonomia este "mai mare" de 418 kilometri. Noul Trailseeker are un port de încărcare NACS, care permite încărcarea la stațiile Tesla. Nu știm cât timp durează o încărcare completă și nici viteza maximă de încărcare.
Așa cum spuneam, noul Subaru Trailseeker este a doua electrică din istoria companiei și este poziționată, în gamă, deasupra lui Solterra.
via Motor1
Pentru cei ce stiu citi, dedesupt scrie - Limited.
Da, dar cu Pathfinder.
Nu stiu cum se deplasa lumea inainte de inventarea maretului motor diesel pentru care curge motorina din cer in rezervor pe oriunde merge.
Astia cu dieseluri nici nu trebuie sa alimenteze de fapt ca la ei se produce un fel de motorina regenerativa cand franeaza pe autostrazi si ei toti au cate in peco acasa si pot incarca de fiecare data cand pleaca la drum.
Iar la ei nici nu creste consumul iarna, ca asa e la motorul diesel, e mereu cald si pregatit de drum, dai cheie si gata, baga si caldura fara sa consume motorina.
Astia cu electricele sa o lase mai lejer, ca nu sunt de viitor, va "zice" ei espertii care alimenteaza cu cate 1 litru de motorina sa mai miste putintel troacaricea.