La Salonul Auto de la New York din luna martie a anului trecut, Subaru a prezentat cea de-a cincea generație a modelului compact Impreza, disponibil în versiuni hatchback și sedan. La vremea respectivă, constructorul japonez afirma că noua generație își va face apariția în Europa la începutul acestui an, însă anunțul oficial s-a lăsat așteptat.
În cele din urmă, niponii au confirmat că noul Subaru Impreza va avea premiera europeană cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie.
Japonezii au fost zgârciți în informații, însă au precizat că noul Impreza va fi echipat cu sistemul de tracțiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive și motor Boxer. Vorbim despre un propulsor pe benzină cu capacitatea de 2.0 litri care reprezintă coloana vertebrală a întregii game actuale a constructorului asiatic, însă Subaru nu a detaliat încă gama de motozari pentru Europa.
Noul Impreza beneficiază de un centru de greutate cu 5 mm mai scăzut decât în cazul precedentei generații, ceea ce asigură o stabilitate mai bună și un răspuns mai prompt al direcției. De asemenea, Subaru a inclus în standard o serie de funcții de siguranță, inclusiv EyeSight, o tehnologie de asistență pentru șoferi care oferă mai multă siguranță în cazul unor coliziuni.
Noul Subaru Impreza este al doilea model lansat pe noua platformă Subaru Global Platform.
Via Subaru
Încet, încet, o să ne vindecăm și noi de nemțeală...
Pana sa se vindece unii de nemteala, mai degraba sa se vindece altii de anti nemteala, adica frustrari fara noima.
colegul dan_grc are dreptate.
subaru este gandit pentru america. are sanse slabe in europa.
indiferent de pret, o sa faci un test drive si o sa te surprinda un interior tipic american, spartan si plasticos.
la motorizari stateau bine pentru america cu acel 2L si cvt, insa in europa foarte slabi. consumuri mari si timp de reactie slab.
4x4 awd - aici e au ei cheita - mult marketing parerea mea.
nu neg sistemul foarte bun. insa foresterului diesel 4x4 ii mirosea ambreiajul cand urcai borduri. asta dupa ce il schimbai la 30000km
Modelele mai vechi aratau mai bine, mai musculos, asta e efeminata rau, fara identitate, cu fata de Opel Astra si spate de ... (completati voi cu ce model vreti).
Un viitor esec in vanzari si inca un model japonez care pare a fi desenat de cineva fara imaginatie.