Japonezii de la Subaru au venit la New York cu o nouă față a celui mai bine vândut SUV din gama lor.
A cincea generație a lui Forester beneficiază de mai mult spațiu pentru pasageri, o revizuire a motorului boxer de 2.5 litri și tracțiune integrală în varianta standard.
Subaru Forester – date esențiale:
● Noul model a fost construit pe platforma Subaru Global pentru a avea “agilitate, siguranță și confort” sporite.
● Subaru Forester are următoarele niveluri de echipare: Standard, Premium, Limited, Touring și Sport. Tracțiunea integrală Symmetrical All-Wheel Drive este disponibilă pe fiecare dintre ele.
● La baza noului SUV prezentat la New York stă o revizuire a motorului boxer de 2.5 litri, ce dezvoltă 184 de cai putere (față de 176 CP la generația anterioară), conectat la cutia automată Lineartronic CVT. Constructorul nu a oferit informații despre motorizările ce vor fi disponibile în Europa sau despre lansarea pe Bătrânul Continent.
● Forester are un nou design mai agresiv și blocuri optice LED în varianta standard.
Pe lista nuanțelor exterioare se află noutăți precum Jasper Green Metallic, Horizon Blue Pearl și Crimson Red Pearl.● Această generație beneficiază de tehnologia EyeSight Driver Assist și, pe echiparea Touring, de DriverFocus care alertează șoferul când acesta dă semne de oboseală sau este distras de la drum.
● Pe lista dotărilor standard se află, printre altele, climatizarea automată (pe două zone în cazul versiunilor Limited și Touring). Echiparea Touring are încălzire în scaunele spate, iar sistemul Keyless Access cu buton de pornire este disponibil pentru Sport, Limited și Touring.
● La capitol tehnologie mai menționăm SI-DRIVE (managementul performanței motorului), Active Torque Vectoring sau Electronic Parking Brake.
● Subaru Forester nu neglijează nici siguranța, astfel că dotările includ sisteme precum Automatic Pre-Collision Braking, Adaptive Cruise Control, Lane Departure and Sway Warning, Lane Keep Assist sau Pre-Collision Throttle Management.
Via Subaru
cam repede au schimbat generatia.
pare mai mare decat precedentul, lucru care nu prea ma incanta, dar asa se detaseaza mai mult de xv
oricum la noi este irelevanta, ceea ce se traduce in service-uri neexperimentate, or sa se uite astia la raportarile calculatorului de bord ca broasca la bordura.