Moment istoric în cadrul uzinei Skoda din Mlada Boleslav. Cehii au demarat producţia celei de a treia generaţii a modelului Fabia, programată să îşi facă apariţia în faţa publicului cu ocazia Salonului Auto de la Paris.
Primul exemplar ieşit de pe linia de producţie a uzinei cehe este un Fabia vopsit în culoarea Race Blue, supus unor teste riguroase şi apoi scos pe poarta uzinei.
Înaintea debutului în producție au avut loc lucrări de ajustare și renovare la fabrica din Mlada Boleslav; toate efectuate în perioada de concedii a fabricii. În toată această perioadă, care a durat până la mijlocul lunii august nu mai puţin de 40 de companii specializate în tehnologia producției, împreună cu sute de experți, au participat la reconfigurarea uzinei.
Mult mai matură, Fabia 3 primeşte linii care amintesc de fratele de concern Polo, cu care noua Fabia împarte de altfel şi platforma de producţie. Modelul ceh ratează astfel platforma MQB, regăsită deja sub Octavia.
Skoda Fabia: galerie foto şi informaţii oficiale
Mai scurt cu 8 mm decât vechea generaţie, noul Fabia plusează cu un interior ceva mai spaţios. La nivelul umerilor acesta a crescut cu 21 de mm pentru pasagerii faţă şi cu 2 mm pentru cei spate. Portbagajul a crescut şi el cu 15 litri, ajungând acum la un total de 330 de litri. Este cea mai mare capacitate din segment, potrivit comunicatului Skoda, şi este cu 10 litri mai mare decât cea oferită de Dacia Sandero. Atunci când bancheta se rabatează, spaţiul oferit de portbagajul noului Fabia ajunge la 1150 de litri.Skoda Fabia: primele informaţii din interior
A treia generaţie Fabia va încerca să calce pe urmele predecesorilor săi, care s-au dovedit un adevărat succes de piaţă. Din 1999, anul în care primul exemplar Fabia vedea lumina zilei, şi până în prezent, la nivel mondial, modelul subcompact s-a vândut în 3.4 milioane de exemplare, devenind al doilea cel mai vândut produs din gamă, după Octavia.
Comentarii (0)