Noul Shelby Mustang GT350R a parcurs circuitul de la Nurburgring mai repede decât Ferrari 458 Italia

de Bogdan Mirică
Luni, 26.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Prezentat luna aceasta în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul Shelby Mustang GT350R a reuşit să stabilească deja un timp de 7 minute şi 32 de secunde pe circuitul de la Nurburgring, depăşind nume sonore din segmentul supercarurilor.

Prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul Shelby Mustang GT350R se vrea a fi cea mai puternică versiune a muscle-car-ului american.

Totuşi, pentru a dovedi publicului de ce eşti în stare ai nevoie de mai mult decât cifre înscrise în cartea tehnică. Ai nevoie de performanţe, iar Ford a înţeles asta. Motiv pentru care a adus noul Shelby Mustang GT350R pe continent şi a încercat să stabilească un timp record pe celebrul circuit de la Nurburgring.

Se pare că americanilor nu le-a trebuit mult pentru a impresiona, având în vedere că încă din toamna anului trecut, pe când modelul era încă în curs de dezvoltare, Iadul Verde a fost parcurs în doar 7 minute şi 32.18 secunde. Este o performanţă care face din noul Shelby Mustang GT350R, cel mai rapid Mustang pe circuitul de la Nurburgring şi una dintre cele mai rapide maşini de serie care au avut curajul să evolueze pe cei 20.8 kilometri.

Shelby Mustang GT350R este o maşină adresată doar pasionaţilor.

Esential 500 de cai putere se ascund sub capota lui Shelby Mustang GT350R.
Totodată, cele 7 minute şi 32 de secunde fac din Shelby Mustang GT350R o maşină mai rapidă pe Nordschleife decât nume sonore precum Lamborghini Murcielago, Ferrari 458 Italia, Chevrolet Camaro Z/28 şi Porsche 911 GT3 RS.

Pentru cei care nu ştiu ce se ascunde sub capota celui mai puternic Mustang al momentului, reamintim prezenţa unui motor de 5.2 litri, capabil să dezvolte peste 500 de cai putere şi peste 542 de Nm, asociat unei transmisii manuale cu şase rapoarte.

via horsepowerkings

Comentarii (12)

  • George
    Ma bufneste rasul! Tone de cunoscatori erau fermi convinsi ca orice hot hach european bate la pas Mustangul. Se pare ca mai nou americanii fac masini super rapide!
    26 9
  • gigi_frana
    Deh, ce sa-i faci?...cam asta-i nivelul :) Golfu' "da fum" la toate...
    18 11
  • Da da ... Golf golf ... dar asta e Mustang bre ... in alta clasa ! Daca vezi roman cu Mustang la 35000 vor zice , ca e fraier ca are motor de 2.3 litri , ca mai bine-si lua GTI , ca e Folsvagen si e fiabil ... de fapt e si scump si prost pentru ce ofera ! Pachetul lui ar fi ok dar la 20000 , nu la pret de Mustang .
    16 7
  • @ cei de mai sus
    pai un golf R de 300 de cai, da fum la un mustang de 310 cp si ca acceleratii, viteza maxima, timpi pe circuit.

    daca tot radeti de nivelul altora, pai atunci de ce comparati golf r cu 350r, care are aproape de 2 ori mai multi cai si de cel putin 2 ori mai scump.
    sa nu uitam , ca la 350r, nu vorbim de 2.3 l turbo
    12 13
  • Tipic romanesc! Ridicam in slavi Mustangul, doar-doar or muri de necaz fraierii aia care si-au luat VW, ca ce? Noi n-am murit de ciuda ca nu ne-am permis decat o koreeana fabricata cu scopul vesnic neatins de a concura VW?!
    12 8
  • Fix Or Repair Daily
    Ce legatura e intre Shelby Mustang si Mustang-ul normal? Aproape nici una! Nu inteleg de ce comparati cu Golf R care il bate pe Mustang-ul normal la fundul gol, Shelby este o cu totul alta masina (doar caroseria a ramas la fel, in rest totul este schimbat, de la motor la materialele mai usoare si susupensie). Asa e cu romanasii nostri care se pricep la toate!
    14 8
  • nu stiu altii cum sunt, dar acest ford cu 500 de cai "presupusi" la motor NU merge mai repede decat un Murcielago sau un 458Italia ... poate ar fi bine daca am afla cat de "stock" este masina ... ia uite, chiar in articolul original :

    The ‘R’ package gets a unique chin splitter, an aluminum rear bumper beam, and “unique performance chassis tuning” as standard equipment. On top of all the Track Package goodies that come optional on the base GT350, you also get MagneRide magnetic dampers, a wider front track, increased spring rates, and a lowered ride height, coolers for the engine/transmission/differential, and selectable drive modes. Not to mention massive 15.5″ carbon-ceramic rotors clamped by six-piston Brembo calipers.
    But what really sets the GT350R apart is what lies wrapped in the Michelin Pilot Sport Cup 2 tires: Carbon-fiber wheels – which are standard on the GT350R, making Ford the first major manufacturer to introduce this technology as standard equipment. These race wheels shave 52 pounds off the GT350R’s total weight, while providing higher levels of stiffness compared to aluminum rims.


    Deeeci (fara deci) acest ford are pe el pneuri de competitie ... suspensii speciale, sasiu modificat, frane ceramice ... interesant ... oare Murcielago sau 458Italia au beneficiat de astfel de "suplimente" cand au stabilit timpii ?
    7:34 - Porsche 911 GT2 - September 2008 Porsche conducted test, stock vehicle with stock tires
    7:38 - Porsche 911 Turbo - September 2008 Porsche conducted test, stock vehicle with stock tires
    7:38 - Ferrari 458 Italia - Sport Auto (08/2010), Michelin Pilot Sport PS2 tires used (in datele tehnice ale Michelin, PS2 sunt mai "slabe" decat Cup2)
    7:40 - Lamborghini Murcielago LP640 - Lamborghini Autobild (01/2007)
    .. si tot asa.

    Asa cum arata lista timpilor, acest ford, desi incredibil de rapid, este codas intre cei care folosesc pneuri de circuit. Faptul ca exista un pachet comercial pentru Mustang este de laudat (pretul insa o sa duca masina pe culmile gloriei) - esenta ideii de performanta sta in componente de performanta, nu in niste spoilere diferite si o cusatura rosie pe volan/scaun.

    ... parerea mea :)
    11 8
  • gigi_frana
    misha, ceva mai romanesc decat a baga VW in orice comparatie, indiferent de masini,clase,etc., nu exista :)
    9 3
  • Felicitari Shelby Mustang GT 350 R ! Timpul e excelent ! Am aflat din pertinentul comentariu al lui @unkle si ce componente speciale fac masina atat de rapida; printre cele de care-am mai auzit (discuri carbo-ceramice, suspensie adaptiva) jantele de carbon sunt intr-adevar ceva unic. Care usureaza mult 'colturile' masinii facand-o mult mai manevrabila. Ar mai fi de aflat pretul minunatiei . Si de comparat cu cei aprox 200.000 Euro ai lui 458 Italia (stoc, fara optionale). A, era sa uit: cutie manuala ? Ne intoarcem in 1998 ?
    10 3
  • Razvan
    Se pare ca e din nou la moda in State cutia manuala. Multe supercaruri americane au cutie manuala. M-am uitat pe diferite teste la ei masini gen M5 sau M3 cu transmisie manuala. In Europa aceste masini manuale sunt deja exceptii. Cu siguranta cutiile automate moderne sunt mai performante decat cutiile manuale. Dar pe circuit sau pe un traseu montan cutia manuala e placere pura.
    1 0
  • dar ce frane folosesc Murcielago sau un 458Italia, cumva tamburi de franare, sau ca la sani?
    2 1
  • Acest mustang este o adevarata bestie pe circuit,chiar si-a intrecut rivalul Camaro Z/28. Asteptam si timpii scosi de Corvette Z06 pe acest circuit,tare mi-e frica ca va face de cacao cam toate supercarurile europene.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru