Noul sef Lotus: "Vreau sa ii ajungem din urma pe Ferrari"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul presedinte al marcii britanice Lotus sustine ca scopul sau este de a readuce compania la nivelul la care s-a aflat in anii '70, atunci cand modelele Lotus concurau cu succes cu masinile produse de italienii de la Ferrari.
"Lotus se afla in aceeasi propozitie cu Ferrari, Lamborghini si Maserati in anii '70-'90. Ulterior, marca a stat cuminte in coltul sau. Cred ca e timpul sa readucem Lotus acolo unde se afla odata", sustine Dany Bahar, cel care a preluat fraiele companiei in cursul acestui an.
Conform planului dezvoltat de Bahar, Lotus ar trebui sa ii ajunga din urma pe cei de la Ferrari in circa cinci ani, marca avand un potential imens din acest punct de vedere: "Brandul Lotus este unul puternic si are o multime de avantaje pe care le vom scoate din nou in fata. Succesul nu inseamna neaparat focalizarea pe o singura directie, ci mai degraba adoptarea unor tehnologii inovatoare si super eficiente", considera seful Lotus.
Dany Bahar a preluat conducerea companiei Lotus in luna septembrie, inlocuindu-l pe Michael Kimberley.
Bahar a activat in trecut la Ferrari, acolo unde a detinut pozitia de Senior Vicepresedinte, fiind responsabil cu vanzarile masinilor de strada, cu afacerile aftersales si promotionale si cu activitatile de marketing ale echipei de Formula 1.via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
focusarea nu exista inca in dex dar axarea da.
spor