- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Saab 9-3 facelift in 69 de fotografii
Il ve-ti cumpara?
pt o mai buna parere despre saab intrati si voi pe www.saab.se sa vedeti si voi.....pe cand saab-ul avea stergatoare la faruri,incalzire in scaune,motoare supraalimentate.....etc.....mercedes-ul se chinuia sa monteze a 5-a treapta de viteza pe celebra cobrå.......asa ca .....mai informeaza-te inainte sa de a-ti spune parerea
cat despre interiorul unui saab,este tipic suedez:simplu si util
Parerile realiste se fac pe piata libera si nicidecum pe situl propriei firme unde este 100% propaganda.
Saab a fost dintotdeauna in avangarda si a supravietuit atatia ani subventionata de guvern.
Si acuma imi aduc aminte cum priveam un motor de Saab V4 scos si neatins de nimeni la cimitirul de masini.
Compact si frumos.
Dar .....
Nu produc masini deosebite si acuma sunt pe sasiu de Subaru sa fie si ei un pic mai competitivi.
stiam ca sant facute pe platforma lui Opel Vectra
adevarul ca au un pret destul de ridicat,poate ca pt.ca sant mai mici"daca se poate spune asa si imlicit ar trebuii sa fie mai excusivisti.dar am vazut ca de cand i-au preluat GM,scot o caruta de motorizari...cat despe inovatile SaaB,
am vazut destule pe site,dar daca te uiti bine la fiecare producator,se lauda ca a fost primul
care a introdus(acusi o sa auzica te miri cine a pus primul coada la pruna,a dat prima gaura in macaroana sau a inventat mersul pe jos si statul la coada..)cate ceva.imi amintesc ce tam-tam faceau japonejii u motor de aluminiu prin anii `80,ca sa citesc ulterior ca nus ce Peugeot amarat sau Citroen prin anii 50-60 aveau motoare cu carcase de alu`...acuma cu plasticul,nu e chiar asa de rau ca la alte masini,cu toate ca outeau sa se riste sa faca bordurile:)) cu ceva lemn-piele-crom. sa se fi uitat nitel prin curtea vecinilor" de la VOLVO, si la interioarele de pe v50 SI XC70.Pana si S 50 are un bord de lemn de stejar! cat despre faptul ca ei SAAB-ul era mai conservator in privinta desgnului,si nu numai,il facea sa para mi deosebit.acum,cu globalizarea...oricum,fata de la noul 9.3 este superba-duce cu cea de la seria 5 B.M.W.-chiar mi reusita dup parerea mea,in schimb m-a dezamagit spatele,aduce cu cel de la NISSAN Primera,cu cel de la LEXUS,modelul si-a pierdut din acuratete...imi placea mai mult modelul 9000 cel cu fundul mare,imens de lat...
asa cum spunea Cris Bangle:"sant locuri in lume
unde inca le plac fundurile mari" Nu ca as fi eu
arab,turc sau grec...dar sant balcanic:)