Noul Renault Talisman poate fi comandat în România. Prețurile pleacă de la 21.800 de euro

de Mircea Meşter
Vineri, 19.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul care încearcă să le facă uitate pe Laguna și pe Latitude în gama Renault poate fi comandat începând de astăzi în rețeaua mărcii franceze. Talisman încearcă să bată rivali precum Passat, Mondeo sau Insignia.

Mijlocul lunii februarie aduce pe piața din România un nou model dedicat familiilor care-și doresc o alternativă a berlinele de volum de segment mediu, clasă dominată astăzi de Volkswagen Passat, Ford Mondeo și Opel Insignia. Este vorba de Renault Talisman, model care astăzi primește prețuri pentru România și care va începe să-și facă loc în showroom-urile mărcii Renault.

Talisman, model construit pe o platformă complet nouă, le ia locul în gamă defunctelor Laguna și Latitude, încercând să iasă în evidență prin linii de design care combină noua filosofie a mărcii franceze cu eleganța căutată de clienții acestui tip de mașini. Talisman va fi disponibil în două versiuni de caroserie, berlină și break, însă deocamdată doar prima este scoasă la vânzare în țara noastră.

Patru motorizări, dintre care trei diesel

Esential 21.800 de euro este prețul de bază al lui Renault Talisman în România. Motor 1.5 dCi de 110 CP, echipare Life.
Talisman va fi oferit în România împreună cu patru motorizări, trei dintre acestea fiind diesel: 1.5 dCi de 110 CP și 1.6 dCi de 130, respectiv 160 CP. Pe benzină există un singur motor disponibil, un 1.6 Turbo TCe de 200 de cai putere. Cele mai puternice versiuni (dieselul de 160 CP și benzina de 200 CP) sunt disponibile exclusiv în combinație cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

Renault oferă trei versiuni de echipare pe noul Talisman: Life, Zen și Intens. Cea mai ieftină versiune, dieselul de 110 CP în echipare Life, costă 21.800 de euro cu TVA inclus, în timp ce pentru cea mai scumpă variantă trebuie să mergem pe mâna diesel-ului de 160 CP cu transmisie EDC în echipare Intens, care poate fi achiziționată pentru 31.400 de euro.

Dotări bogate în versiunea de bază

Echipare de bază Life (selecție): ABS; ESP; Cruise Control cu limitator de viteză; Airbag-uri frontale, laterale și cortină; Oglinzi reglabile electric degivrante cu semnalizator LED încorporat; Senzor de ploaie; Senzor de lumină; Senzor de presiune anvelope; Proiectoare de ceață; Frână de parcare asistată; Roată de rezervă de uz temporar; Display digital TFT de 7 inch; Start-Stop; Recuperarea energiei la frânare; Climatizare automată bi-zonă cu senzor de toxicitate; Aeratoare pentru locurile din spate; Banchetă spate rabatabilă 60/40; Închidere centralizată cu telecomandă; Funcție Follow Me Home; Geamuri electrice față și spate; Volan reglabil pe două direcții; Radio Bluetooth cu prize USB și Jack; Comenzi vocale pentru telefon; Tapițerie textilă; Lumini de zi LED; Jante de 16 inch cu capace; Mânere uși în culoarea caroseriei.

Printre opțiunile pe care clienții le pot comanda pe Talisman, indiferent de echipare, se numără o serie de pachete pe care Renault le preferă în fața elementelor care pot fi comandate individual. Există, astfel: Pachet de asistență la conducere (asistent fază lungă, alertă la depășirea limitei de viteză și a benzii de rulare, citirea semnelor de circulație, Head-Up display) (417 euro); Pachet siguranță (frânare automată, alertă la păstrarea distanței de siguranță, Cruise Control adaptiv (333 de euro); Pachet Easy Parking (cameră video marșarier, senzor de deschidere fără mâini a portbagajului, parcare automată) (500 de euro); Pachet 4Control (direcție pe toate cele 4 roți, amortizoare variabile) (1250 de euro); Trapă panoramică (833 de euro); Vopsea metalizată (417 euro).

MOTOR PUTERE
CUPLU
PREȚ (Euro cu TVA)
ECHIPARE LIFE
1.5 dCi 110 CP
260 Nm
21.800
1.6 dCi
130 CP
320 Nm
22.900

160 CP
380 Nm
EDC

-
1.6 TCe 200 CP
260 Nm
EDC
-
ECHIPARE ZEN
1.5 dCi 110 CP
260 Nm
-
1.6 dCi 130 CP
320 Nm
24.900
160 dCi
380 Nm
EDC
27.550
1.6 TCe

200 CP
260 Nm
EDC

-
ECHIPARE INTENS
1.5 dCi 110 CP
260 Nm
-
1.6 dCi
130 CP
320 Nm
-
160 CP
380 Nm
EDC
31.400
1.6 TCe 200 CP
260 Nm
EDC
29.900

RENAULT TALISMAN și concurenții din segment

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
RENAULT Talisman
1.6 dCi 130 CP Man6 Life
130 3.9 10.4 22.900
CITROEN C5
2.0 BlueHDI Man6 Seduction
150 4.1 9.4 24.588
FORD Mondeo
1.5 TDCi Man6 Trend
120 4.2 12.1 25.050
HYUNDAI i40
1.7 CRDi Man6 Highway
141 4.3 10.3 25.204
KIA Optima
1.7 DSL Man6 Classic
136 5.1 10.3 20.346
MAZDA6
2.2 Skyactiv-D Man6 Attraction
150 3.9 9.1 27.290
OPEL Insignia
1.6 CDTi Man6 Insignia
136 4.1 10.9 23.380
PEUGEOT 508
1.6 BlueHDI Man6 Access
120 4.0 12.1 22.493
SKODA Superb
1.6 TDI Man6 Active
120 4.0 10.9 22.872
TOYOTA Avensis
2.0 D-4D Man6 Executive Terr
143 4.5 9.5 26.483
VOLKSWAGEN Passat
1.6 TDI Man6 Trendline
120 4.0 10.8 24.020

*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (38)

  • in sfarsit cei de la reno scot si ei o masina adevarata...eu zic ca arata foarte bine si se ridica la nivelul oricarui competitor...acum, sa vedem cu ce vor veni conationalii de la peugeot...si citro(mai ales)
    34 12
  • someone
    @ automarket: nu era vorba ca motorul benzina de 200 cai e de 1.6 ( si vine si in varianta de 156 cai) si nu 2.0? dupa articolul acesta sant confuz.
    8 7
  • ...mi se pare foarte agresiva politica de pret
    13 7
  • mircea
    @Someone
    Da, e 1.6 TCe. Și nu, nu vine (deocamdată) într-o versiune mai puțin puternică. E doar la 200 CP.
    14 3
  • O mare dezamagire gama de motorizari. Ma asteptam macar la 1.2TCe 130CP pe varianta de intrare , iar ei vin numai cu dieseluri ? Care tipic in Paris vor fi interzise.
    20 16
  • E un pret corect, insa 1.5dci n-as lua. Cel de 130cp ar fi mai ideal.

    Are cineva idee cum e noul 1.5tdci de pe Mondeo ? E motor complet nou pus si pe fiesta si focus si n-am auzit nimic despre el.
    16 5
  • Din pacate preturile nu-s cele mai fericite. :) Laguna era masina pe care ti-o cumparai pentru ca in orice configuratie era cu 5-10k mai ieftina decat passat/mondeo

    @S
    La cat de mare si greu e mondeo-ul, nu mi-as lua motor sub 300 Nm la ea ;) Deci cu 1.5 gafai bine cu ea prin Romania. In Danemarca / Olanda / Tarile Nordice nu simti neaparat o diferenta pentru ca pe acolo se merge constant cu 60-70, nu ai la ce sa te bagi la accelari sustinute. Eu la al meu am 320 Nm si e exact ce trebuie. Iar la benzinar, daca ai plecat cu masina plina (4 persoane si bagajele aferente) simti cum ai pierdut jumatate de motor.
    12 21
  • Cornel
    @dumbravaandrei

    Nu inteleg: masina e printre cele mai ieftine din segment, costa cat o Skoda Superb comparabila ca dotari, iar tie ti se pare ca e prea mult?

    Daca vrei ceva cu 10k mai ieftin decat un Passat, se gaseste oricand un Passat SH..
    31 11
  • @Dumbravaandrei: Da in tarile nordice de ce mergi constant ? Ca pilotii de formula 1 buni , de pe acolo o venit... sa fie oare nervosi ca se limiteaza pe drumuri cu masina personala si se externalizeaza pe circuit ? :))))

    Nu imi cumpar eu mondeo 1.5tdci... n-am eu de dat atatia bani pe o masina, doar intrebam de curiozitate.
    7 5
  • @dumbravaandrei

    Pretul raportat la dotari, calitate, si nu in ultimul rand estetica care este ireprosabila, este unul absolut corect. Raportat la motorul 1.5 Dci 110CP, este un dezavantaj. Ma asteptam la 1.2 Tce 130CP in varianta de intrare ( fiind un motor mai usor cu bloc din aluminiu & mai silentios ) . In rest iti dau dreptate . Eu am iesit duminica trecuta cu familia spre munte . Eram 3 persoane in masina si bagaje de maxim 50 Kg , iar masina o simteam ca nu mai are destul de multa vlaga . Cu consideratie ,
    16 8
  • @Cornel

    Cand mi-am cumparat Laguna (2008), la aceleasi dotari si motorizare echivalenta era cu 10k mai ieftina decat pasatul. Eu pe a mea dadusem 23.500 EUR (2.0 150CP) iar Passat-ul cu aceleasi optiuni si 2.0-140 CP era cam aproape 35.000, dar daca te tiganeai cu dealer-ul puteai sa mai smulgi 3000-3500 EUR. Daca Laguna era aproape de 30k fii sigur ca nu imi luam Renault :D. Dar la atatia bani, atata masina.
    Iar da... cu toate pacatele lui, la aceeasi bani - oricand prefer un superb in locul a orice de la Renault.
    16 18
  • Succes!

    http://www.automarket.ro/stiri/designerul-sef-renault-passat-este-o-masina-fantastica-sper-sa-ne-63991.html
    10 18
  • @S
    Pentru ca la ei nu prea trec drumurile prin mijlocul satului iar aia care is beti turta stau acasa nu pe strada. Ca si la noi cu toata chinuiala si raliul pe care il prestezi scoti medie de viteza undeva pe la 60-65 km/h. Numai ca la noi nu poti sa mergi constant din cauza a zeci de mii de factori (multi cu bmw 318 sau golf 3/4 :D )
    8 5
  • esti pe langa baiatu'!!!
    Kadjar este un succes fenomenal! CLio 4 la fel...livrarea dureaza si 5-6 luni(testat pe propria piele din pacate) din cauza comenzilor foarte mari.
    Iar daca astea nu ajung, Megane-ul Rs ce este? vreo caruta?
    M-am saturat de romanii cu tdi in cap... bine ca a scos VW masini ADEVARAT cu dsg-uri ce pica la 20k km si motoare care scot noxe cat un autobuz...
    Fuga si mai completeaza ulei-ul maestre ca au mai trecut 500km...
    30 16
  • @S

    Danemarca are, in medie, cele mai mici motoare din Europa....1359cm3. Restul nordicilor cam la fel. Elvetia si Luxemburg singurele tari a caror medie depaseste 1.800cm3

    Talisman e mai mult decat Laguna iar afisarea unui pret prea mic ar parea o subestimare a chiar produsului tau.
    18 6
  • incep sa mi schimb parerea despre auto marca Renault, in bine, dar 22k euro pentru 1.5dci ul care e si pe logan e japca pe fata, cu toate ca masina arata bine, doar de nu ar pune bandouri inutile si multa plasticarie pe ea..
    10 18
  • Au dat-o in bara cu preturile. Nu o sa dea nimeni atatia bani pe ele, cand ai la 1-2k euro diferenta Passat, Superb, Mondeo sau Avensis. Renault a fost intotdeauna o masina ieftina, acum au inceput sa ridice pretentii la pret. Mai ales ca la devalorizare sunt primii, e o bataie de joc sa dai 30k euro pe o Laguna si dupa 2-3 ani se vinde cu 8k.
    14 20
  • @@reno
    Kadjar e cumva cel mai bine vandut SUV din clasa lui incat vanzarile sunt fenomenale?
    16 22
  • Pretul foarte corect avand in vedere ca Talisman ofera ''mai multa masina'' la pret competitiv. Pacat de sedanul asta frumos, dar cu asa motor de Logan de 110Cp nu prea cred ca isi va cara ''hoitul'' foarte rapid pana la 100 km/h .
    14 10
  • 1 Astea sunt preturi de lista. Cu siguranta se vor mai primi reduceri
    2 Masina arata foarte bine atat interior cat si exterior. Este un produs nou cu foarte multe dotari in varianta de baza.
    3 Motorul 1.5 110 este atat pe Dacia cat si pe Mercedes, deci irelevant. In plus nu cred ca este nimeni obligat sa ia varianta cea mai ieftina. Doar la noi este mentalitatea asta, carcasa sa fie "masina aia" insa daca s-ar putea in interior sa dau la pedale, numai sa am imagine buna la bani putini.
    4 Consider ca are competitori foarte buni in acest moment, deci nu stiu daca succesul va fi cel asteptat, desi masina aparent este una reusita. Enumar: Passat (apreciat de gloata, masina buna, nu-mi place), Mondeo (cred ca cea mai buna din clasa), Insignia (design placut, faceliftul a adus imbunatatiri de ordin tehnic, numai sa nu aiba aceleasi prob cu fiabilitatea ca prefacelift-ul), Mazda 6 (frumoasa). Plus Superb, 508 si Avensis. Aglomeratie mare pe acest segment.

    In rest de vorbit sunt multe, fiecare este subiectiv in felul lui si are propriile percetii, nivel de educatie si convingeri.
    26 5
  • In imagini arata super....
    Sper ca si in realitate....nu ca Latitude....
    Ca fost proprietar de 2 Megane-uri de noi....as vrea sa aiba succes.....
    3 1
  • pentru labutzele triste si rosii, da, cum bine v-ati inchipuit, datele sunt scoase din burta sa ma aflu in treaba pe aici :)) Si pentru ca am o imaginatie debordanta.....

    - Luxemburg 1861cm3
    - Elvetia 1811cm3
    - Suedia 1784 cm3
    - Germania 1732cm3
    - UK 1647cm3
    .
    - Eu28 - 1616cm3
    .
    - Belgia 1600cm3
    .
    - Eu13 - 1598cm3
    .
    - Franta -1543cm3
    - Olanda - 1443cm3
    - Danemarca - 1359cm3

    Cu mentiunea ca nefiind date foarte foarte fresh este posibil ca la nivelul lui 2015 si 2016 -> sa existe o diminuare semnificativa a dimensiunilor motoarelor in toate tarile europene

    So, motorul de 1,6L ar putea fi vedeta in cazul lui Talisman, versiunea cea mai ieftina cu o atfel de motorizare, parand un deal comparativ cu restul concurentilor mai slabuti ca putere/cuplu si dotari


    parerea mea
    17 1
  • Renault erau recunoscuti pentru multitudinea de dotari la un pret mai redus decat media segmentului. Acum nu mai au nici un atu (decat posibil design-ul care e totusi subiectiv). Passat-ul ala de care amintesti are o gama mult mai larga de motorizari, are cel mai bun interior din clasa la materiale si ergonomie si integrator de sisteme multimedia de ultima generatie (cum nu are nici un concurent din clasa- Active display). Superb vine cu spatiu mai generos pe locurile din spate decat in Bmw seria 5 si cu cel mai mare portbagaj, Mazda 6 vine cu design-ul iar Avensis cu fiabilitatea. Mondeo e o mixtura nereusita din toate. Poate cu asta sa se poata bate Talisman, mie cel putin imi place mai mult decat Ford-ul dar cu cei enumerati mai sus nici o sansa.
    10 20
  • Nenea Ren ia-ti tu Passat second ca se vede de la o posta ca esti cocalar care nu isi permite decat un second, si asta sa fie nemteasca vere eventual folksvagen, duteeeeeee si ne lasa
    7 3
  • ...ia uite ba e reno! Pardon stai! E passat reno! Dacă nu exista passat mașina asta probabil avea un design de bidon elf
    3 10
  • @@CGC - Buna 'ironia' cu Passatul echivalentul a celui ''mai bun interior din clasa la materiale si ergonomie si integrator de sisteme multimedia de ultima generatie'' . O simpla intrebare daca imi permiti : Daca Passat vine cu cea mai mare ergonomie din segment cum se face ca exista Superb si sloganul (specific marcii) "simply clever" care joaca acest rol mult mai eficace decat Passat ?!? Ce sa mai, eu zic ca Van Damme a fost, este si va fi mai tare decat Bute, tu ce parere ai ? :) .


    @CGC- Cu consideratie ! Vor exista reduceri, si nu in ultimul rand contravaloarea tichetului remat, care va tine pretul mult mai jos decat actualul pret de lista. Din cei 21.800 TVA scadem 1.400 + eventuala reducere de lansare care la clasa medie la Renault varia intre 1500 -2.000 euro. Ulterior pretul lui Talisman va scade sub 20.000 euro cu TVA, ceea ce va fii un best buy excelent.
    11 7
  • razvan
    Pacat ca renault nu pune motoare pe masinile sale ca stie sa le faca.Motorul 1.6 TCE de 200 cp nu va avea viata lunga pentru ca este prea mic si scoate prea multi cai si de aceea se va uza prematur in exces.
    2 8
  • Necunoscatorul
    Eu imi ridic reale semne de intrebare cand o masina din clasa asta costa cat o masina dotata mediocru din clasa compacta. Zicea unul mai sus ca o sa coste sub 20.000 euro. Pai un Auris hybrid dotat decent e 23 de mii, Mazda 3 e tot pe acolo iar astia ofera masina "mai multa" la un pret mai mic? Rahat frantuzesc!
    9 23
  • Cristi
    E super ok la drivetest.
    Cred ca are un raport pret / calitate foarte bun, ceea ce o face mai buna decat o skoda superb, iar ca tinuta de drum comparabila cu un Passat.
    Din punctul meu de vedere Passat chiar nu-si face banii.
    21 3
  • Anonim
    Ca fost posesor de Renault cumparat de nou in 2006 pot sa spun ca preturile erau punctul forte la Renault ofereau multa masina la preturi foarte competitive . Lista de preturi la Talisman este im media segmentului nimica spectaculos clar au pierdut avantajul pretului chiar si cu ceva reduceri . O alta problema la Renault este devalorizarea foarte mare asta o spun si din proprie experienta . Cat despre masina da arata foarte bine pare lucrata cu raspundere este un pas in fata pentru Renault . Care vor fi vanzarile cum se va comporta masina cat de fiabila o sa fie o sa vedem la asta doar timpul are raspunsul.
    11 9
  • @Anonim

    Nu totul sta in pret. In secolul vitezei si celei de-a 4-a revolutii industriale (revolutia digitala) lucrurile se schimba mai repede decat ai putea clipi. Sunt alte lucruri care conteaza.
    Designul, tehnologia si solutiile ingenioase, practice cantaresc mai mult decat un pret de dumping. O anumita strategie de pret redus poate fi mentinuta pt ca se potriveste unei anumite secvente temporale, dar nu-i sustenabila. Nu poti mentine toate astea cu un pret la limita profitabilitatii pentru ca-i o strategie falimentara. O companie trebuie sa evolueze. Ah si inca ceva...
    Nu poti vorbi de devalorizare la un produs de abia lansat. Pur si simplu n-ai de unde sa stii.
    15 5
  • Si care sunt solutiile alea ingenioase propuse de Renault? In afara de 4Control care nu a fost inventat de ei, eu nu vad sa aiba ceva ce concurenta nu face mai bine. Legat de devalorizare, eu as zice sa nu fii prea optimist. Din contra, se pare ca devalorizarea afecteaza si Nissan mult mai mult decat atunci cand erau japonezi puri. Si o spune unul care aprecia Nissan mai mult decat marci precum Mazda sau Suzuki.
    3 9
  • sursa am
    "Talisman vine cu lumini ambientale cărora poți să le schimbi culoarea și intensitatea. Mi-a plăcut că sunt așezate asfel încât schimbă atmosfera din interior fără a fi agresive.
    Peste toate, însă, elementul central al interiorul este display-ul cu diagonala de 8.7 inch așezat vertical, în stilul celui regăsit pe noul Volvo XC90. Acesta găzduiește o versiune modernă a sistemului multimedia R-Link și este un pas major pe care Renault îl face în raport cu concurenții direcți la nivelul calității percepute a interfeței de utilizare. Sistemul răspunde rapid la comenzi și procesarea comenzilor se face la fel de rapid, grafica fiind și ea de cea mai bună calitate.
    Nici ceasurile de bord nu mai sunt clasice, fiind înlocuite de o soluție digitală pe care o poți personaliza după nevoi. Și aceasta mi-a amintit de conceptul utilizat de modelele Volvo, lucru care, între noi fie vorba, nu e deloc rău pentru Renault.

    Un indiciu al faptului că suntem într-o mașină concentrată pe confortul pasagerilor este dat de scaune. Foarte confortabile, cu un artificiu de design interesant la nivelul tetierelor, care se transformă dintr-unele clasice într-un soi de perne late asemănătoare cu cele pe care le găsești în avioanele business class. Aerisirea, încălzirea și masajul în scaune - un masaj serios, pe care-l simți - sunt și ele în program. Doar miros de liane și apă termală îți mai trebuie pentru a te simți ca-n Bali."
    9 4
  • @sursa am
    Ok, si acum zi-ne tot din sursa am, despre Passat. Si spune-ne si nota primita. Multumim.

    @Cristi, iti poate recomanda designerul sef de la Renault un Passat in loc de un Talisman. Chiar el a spus ca Passat e o masina fantastica. Si a spus-o chiar la lansarea lui Talisman. Asta inseamna sa fii mafiot. Sa lauzi concurenta pe care, cel putin fanii Renault de aici, o urasc din inima. Si cand sa faci asta? Cand lansezi un concurent. Super.
    5 5
  • Anonim
    @VM nu contest cum arata ,masina si dotarile dar astea nu sunt totul la o masina tableta mare,masaj in scaune faruri led , (astea toate disponibile doar la varianta de 30.000 de euro ) dotari pe care le gasesti si la modelele concurente . Talisman concureaza cu Ford Mondeo, Mazda 6 , Passat modele care pe langa dotarile similare mai au si o gama mai mare de motorizari inclusiv motoare de 2 litrii mult mai potrivite pentru un astfel de autoturism. In 2006 cand am cumparat Renault Megane 2 tot asa era aveau dotari foarte bune senzori de ploie ,lumini , tempomat , cartela si buton pentru pornire erau clar peste concurenta in segmentul respectiv DAR aveau si preturi ff bune am primit 2500 euro discount si am ajuns cu masina la 15500 de euro mult sub o Jetta , Skoda Octavia , Ford Focus cu dotari mult mai slabe . Vezi Latitude medelul anterior Renault cu pretentii cum sta la mana a doua ,asta este din pacate perceptia Renault pe piata second hand in toata Europa. Si asta a fost motivul principal pentru care eu nu am mai cumparat inca un Renault in rest am fost multumit de masina nu am avut probleme cu ea.
    5 2
  • zic si eu
    Daca tot vorbiti de preturi Talisman vs. Superb, haideti sa o facem folosind cifre reale, nu din amintiri sau la pretul de lista (care la skoda nici macar nu-I unic).
    Am intrat pe site-ul Renault, mi-am ales Talisman 1,6 dci de 130 CP, cutie manuala si apoi la Skoda un Superb Ambition 1,6 TDI 120 CP, manual.
    Pret de pornire: 24.900 Talisman si la Skoda, alegeti voi pretul correct : euro 25 536 pe lista oficiala de pret si euro 24 711 pe configurator. Un fel de "metoda maradona", iti faci configurarea online, pe modelul mai ieftin si cand ajungi la dealer iti spune pretul de lista este cu 800 euro mai mare, ca doar nu o sa te enervezi si o sa pleci. Iar daca dai sa iesi pe usa, iti da cei 800 euro discount, sa nu mai ceri altul:))
    Mai departe am mai pus optionale de 2600 euro pe Talisman si am ajuns la 27500. Acestea sunt optionalele pe care le-as comanda, dar nu toate pentru ca skoda nu le are: de ex. nu am pus faruri full led pe care eu le-as comanda fara ezitare, merita mai mult decat vopsea metalizata sau mai stiu eu ce alte smecherii inutile.
    Apoi am configurat si Superb ambition, tot al 2lea nivel din gama de dotari , care permite aprope aceleasi dotari. Care a fost pretul final?
    Aproape 32k euro la Skoda vs. 27500 la Renault.
    Diferenta de 15%, sau juma' de Logan.
    Parerea mea este ca problema principala a Talismanului In Romania tine de motorizare, nu de pret.
    130 CP nu va atrage prea mult , desi cuplul este de 320 Nm, iar motorul de 160 CP are un pret de start prea mare datorita cutiei. Daca mai adaugau -7-800 euro si puneau motorul de 160 CP+ cutie manuala, atunci cu siguranta aveau sanse sa rupa din clientii Skoda 2,0 TDI 150 CP, care dotata similar este aproape 34k euro .
    Astfel Renault ar fi avut motor mai ieftin de intretinut, impozite si asigurare mai mici, la fel de puternic, dotarii mai multe si pret cu cca 5000 euro mai mic.
    8 5
  • @@sursa am

    O fi un rahat in viziunea ta acest Talisman, nu stiu sigur asta, insa un singur lucru il pot afirma cu tarie, certitudine, dar mai ales convingere: Esti destept! :)
    Acum spune-ne tot din sursa Automarket despre Dieselgate si felul in care VW Grup face afaceri. Multumesc !
    5 2
  • Renault începe sa plătească deciziile greșite din trecut: Simbolizarea pieței din Romania, politica preturilor reduse (nu sunt singurii Kia cu Cee'd a pățit acelaşi lucru) si ultima duma Meganul III vândut in Romania nu este acelaşi cu cel vândut in Franța.
    Mașina are un preț corect si încă ceva, nu este pentru toata lumea.
    ATENTIE: nu-i hulesc pe cei care-si cumpăra BMW, Passat sh, fiecare are dreptatea lui
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru