Constructorul francez de automobile a prezentat noul Scenic E-Tech electric în toamna anului 2023, cu ocazia Salonului de Mobilitate de la Munchen.
Acum, modelul cu zero emisii al francezilor poate fi comandat în România. Renault Scenic E-Tech electric este disponibil în 3 niveluri de echipare: Evolution, Techno și, pentru prima oară pe un vehicul electric, Esprit Alpine.
Versiunea de bază oferă 170 de cai putere, iar bateria de 60 kWh promite o autonomie de până la 430 de kilometri, în ciclul WLTP. Celalalte 2 versiuni sunt capabile de 220 CP, iar autonomia ajunge până la 625 de kilometri, mulțumită acumulatorului de 87 kWh.
Renault Scenic E-Tech electric pornește în România de la 39.900 de euro cu TVA inclus. Pentru nivelul de echipare Techno trebuie să scoți din buzunare cel puțin 45.500 de euro, iar pentru un Esprit Alpine 47.500 de euro.
Așa cum spuneam, comenzile au fost deja deschise în România. Primele exemplare vor fi livrate în primăvara anului 2024.
via Renault
E foarte interesant cum astfel de masini electrice incep sa fie mai digerabile si mai putin scumpe. De asemenea foarte tare o sa fie si lansarea Renault 5 EV cu autonomie de vreo 400 km la sub 30k. Nu pot sa sper decat la cat mai multa competitie.
Hmm,,, dificil, dificil de tot sa alegi intre cele 2 oferte.
Pret corect pt renault, incepand de la 20.000 euro la ce ofera
O tigaie Tiguan începe de la 40K cu 1.5l TSI. PHEV ajunge la 70k.
Pe lângă gluma Tiguan Scenic electric e chiar ieftin.
Ca să îl parafrazez pe glumețul de mai sus:
O tigaie Tiguan, un Scenic electric, o tigaie Tiguan, un Scenic electric.
Hmm,,, dificil, dificil de tot sa alegi intre cele 2 oferte
Un potențial client lipsit de griji în privința tigăilor Renault poate trece cu ușurință peste manipulările cățelușilor online.
Dacă ii pui motor de 2.0 tigaia sare la 47k :))
Nu mai vorbesc ca Scenic e mult mai spațios, având 10cm mai mult între axe și aranjat ca un MPV, în timp ce Tiguan e aranjat ca un Golf, adică îngrămădit dar mai înalt.
Asta e, n-ai ce sa faci, unii nu se pot ridica de la condiția lor de adulatori de branduri.
Renault continuă să pună fante prostești între elemente pentru că sărăcia a fost întotdeauna la loc de cinste prin halele Renault. La asta se adaugă celebra rețea de service-uri.
Și Tiguan e o mașină de țărani și atât. De ce te zvârcolești în jurul lui?
Noroc ca România o țară mult mai potenta financiar, încă o mai lungește cu inepția, dar va fi mai greu.. 3 ani proprietar pentru rabla și scade la 2.000.
Hai la coadă la Scenic, este sold out până în 2025.
Pot obsedați să caute nod în papură s-o întoarcă cu clișee și cu bebeluși sufocați.
Electricele de astăzi au utilizare limitată și prețuri exorbitante pentru ceea ce pot face.
Nici o surpriză ca se duc în cap vânzările pe sfârșitul anului… exact cum am bănuit.
PS Lucid ce mai face? Tot cu mașini sau trec la frigidere?
suspendarea subventionarii e mana cereasca pentru chinezi. Ei isi vor putea vinde masinile ieftine iar producatorii europeni, nu. Daca europenii nu fac vanzare, productia se dimuneaza, scade gradul de ocupare a fortei de munca si implicit va creste somajul. Si niciun guvern nu isi doreste opinca nemultumita
sa nu ne grabim, zic
Preturi exorbitante când un Golf fardat e 40k, cât o electrica mai spațioasă, sau când un amarat de 2.0 diesel e 90k.
Și chiorii ar vedea ca termicele sunt istorie.
"Probabil nu ai fost într-un Tiguan de mulți ani, altfel ai înțelege de ce nu se poate compara cu Scenic. Tiguan este peste Scrnic la orice în varianta Allspace"
Luminează-ne, geniule.
Nu fi rău, că el zicea de Scenic-ul produs în 1996 : ))))))))
de la 40.000 :)))))
pas.
Germania nu a oprit subvenția pentru că au ceva împotriva ei ci din cauza unei decizii a curții constituționale. Actualele fonduri pentru subvenții provin din fonduri pentru Covid, nefolosite.
Curtea a zis ca nu merge asa, trebuie folosite pentru ce au fost aprobate inițial, sau returnate la buget.
In bugetul pe anul viitor vor fi alocate în mod expres fonduri pentru subvenții.
Ești cam superficial sau te exciți ușor :)
Nu știu la ce te așteptai, dar nu sta după mine ;)… nu-s genul.
Pur și simplu nu consider echitabil să se subvenționeze mașini care costă peste 30.000. În general subvențiile sunt un cerc vicios și suferim toți la final, dar ce s-a întâmplat de ex în România cu 12.000 era strigător la cer… nu găsești?