Renault Megane a ajuns la cea de-a patra generație, prezentată de francezi la Salonul Auto de la Frankfurt, iar compacta a trecut printr-o revoluție la interior. Schimbările operate odată cu cel de-al patrulea Megane prezintă o influență evidentă de la noul Talisman și introduc noi forme și tehnologii în habitaclul compactei franțuzești. De exemplu, ecranul multimedia pe orizontală și al său R-Link a plecat în favoarea unui sistem montat pe verticală, cum este la Talisman. Sub acesta, în cazul variantei GT a lui Megane, regăsim un set de comenzi noi pentru sistemul de climatizare, alături de dotări precum sistem de asistență la parcare prin comanda volanului, scaune încălzite cu reglare pe mai multe niveluri, comutator R.S. Drive de schimbare a modurilor de rulare și sistem Start-Stop.
Varianta GT a lui Megane prezintă un set de padele de schimbare a treptelor de viteză, amplasate în spatele volanului și având dimensiuni generoase și un finisaj care imită cu metalul.
Volanul are o formă diferită și prezintă ornamente specifice variantei GT. În spatele volanului se află satelitul de comandă al unității multimedia, care pare să-și fi păstrat forma de la generația precedentă, în timp ce comenzile de pe volan amintesc de Kadjar și Talisman, cele mai recente lansări ale mărcii pariziene.Noul Renault Megane este vedeta standului mărcii franceze. Modelul compact arată mult mai bine în realitate, iar...
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Via Renault
@abc Pretul va fi comparabil cu concurenta directa: Hyundai-Kia, Ford, Opel si Skoda. Va avea preturi mai mic ca Golf, asta e clar insa.
Noile Megane si Astra vor reprezenta cele mai bune alegeri in clasa compacta de volum in urmatoare perioada.
Sa vedem noul Civic cu ce va veni si eventual C'eed , I30 si Golf8 care probabil vor aparea pana la sfarsitul lui 2016 .
Daca Dacia va fi mai performanta, mai frumoasa, mai bine asamblata cu finisate de calitate superioara, atunci va avea si pret mai mare, ceea ce ar putea insemna doua lucruri: 1. nimeni nu o va cumpara, de ce sa dai aceiasi bani pe o Dacie cand poti cumpara un Renault, sau Skoda, Ford etc si 2. se va vinde ca painea calda si va "fura" din vanzarile Renault. Din acest motiv, Dacia va ramane varianta low cost a producatorului Renault, sau cu alte cuvinte, un Renault mai slab calitativ (nu neaparat mai prost) dar mai ieftin.
Daca ne uitam la Skoda si VW, cred ca nimanui (de la VW ) nu ii este frica de concurenta din interiorul grupului. E luc pentru toti, daca stii sa te pozitionezi. Problema e ca Dacia e 2.low, iar diferentele dintre - sa zicem - Sandero si Fabia sunt mari.
Unde un Logan este in dotare de top, un Rapid este entry level. Da, are motor mai slab. Dar compenseaza cu altele. Si cred ca o face mai bine.
Skoda nu e low cost, dupa cum a zis acum un an sau doi chiar CEO-ul firmei. Skoda concureaza cu Ford, Hyundai-Kia, Renault in ceea ce se numeste segmentul volum-buget. VW, de exemplu are preturi mai mari si se pozitioneaza in top-ul de sus al segmentului de volum, adica mai aproape de entry-ul premium. Peugeot, Mazda, Toyota, Opel sunt de volum pur sange.
Nissan e momentan o struto-camila pentru ca are unele modele mai ieftine ca cele de la Renault si unele mai scumpe. Le merge oricum, fiind cea mai vanduta firma japoneze pe batranul continent.
De acord cu tine ca ar fi interesant sa vedem o Dacie mai spre volum-buget (sincer mi-as fi dorit ca Renault sa faca din Dacia o Skoda cand au achizitionat fabrica), insa trebuie sa ne gandim ca s-ar canibaliza cu firma mama.
Din punctul meu de vedere Dacia merita doar in doua cazuri: cazul strainilor care o pot achizitiona usor si o pot schimba la maxim 3 ani si cazul in care un roman care are niste bani pusi de-o parte doreste sa achizitioneze o masina noua. Daca iti faci credit...Dacia nu mai merita pentru ca nu rezista in timp bine (caroserie negalvanizata, plastice de proasta calitate etc.). La credit trebuie tinuta macar 7-8 ani. Nu merita...
Fascinant, trully.