Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze

Publicat Marti, 15.09.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 21
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 1
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze - Poza 2
La câteva zile de la primele imagini oficiale ale exteriorului lui Megane, a venit rândul prezentării habitaclului acestui model. Compacta franțuzească și-a schimbat interiorul la fel de mult ca exteriorul.

Renault Megane a ajuns la cea de-a patra generație, prezentată de francezi la Salonul Auto de la Frankfurt, iar compacta a trecut printr-o revoluție la interior. Schimbările operate odată cu cel de-al patrulea Megane prezintă o influență evidentă de la noul Talisman și introduc noi forme și tehnologii în habitaclul compactei franțuzești. De exemplu, ecranul multimedia pe orizontală și al său R-Link a plecat în favoarea unui sistem montat pe verticală, cum este la Talisman. Sub acesta, în cazul variantei GT a lui Megane, regăsim un set de comenzi noi pentru sistemul de climatizare, alături de dotări precum sistem de asistență la parcare prin comanda volanului, scaune încălzite cu reglare pe mai multe niveluri, comutator R.S. Drive de schimbare a modurilor de rulare și sistem Start-Stop.

Megane va avea afișaj Head-Up Display. Ceasul de bord central este digital, dar păstrează și elemente analogice.

Varianta GT a lui Megane prezintă un set de padele de schimbare a treptelor de viteză, amplasate în spatele volanului și având dimensiuni generoase și un finisaj care imită cu metalul.

Volanul are o formă diferită și prezintă ornamente specifice variantei GT. În spatele volanului se află satelitul de comandă al unității multimedia, care pare să-și fi păstrat forma de la generația precedentă, în timp ce comenzile de pe volan amintesc de Kadjar și Talisman, cele mai recente lansări ale mărcii pariziene.

Megane 4 se bucură de noul format de cheie al mărcii franțuzești.

Urmareste Automarket
Tot în cazul variantei GT a lui Megane, dezvoltată împreună cu specialiștii Renault Sport, remarcăm un set de scaune sport foarte frumos profilate, îmbrăcate în Alcantara și cusute cu fir de culoare albastră și având un model interesant pe acestea, trasat cu alb.
Fețele de uși și planșa de bord vin și ele cu forme și ornamente noi, cu toate că mânerele de deschidere a portierelor și spațiile de depozitare din fețele de uși, alături de câteva ornamente de ep acestea nu sunt neapărat noi. Consola centrală a lui Megane este schimbată semnificativ față de generația precedentă. Aceasta are ornamente cu un finisaj care imită cromul, iar modelul francez are acum și sistem de iluminare ambientală.

Această siglă marchează prezența sistemului de direcție integrală 4Control, operat electric în cazul punții spate.

Noul Renault Megane este vedeta standului mărcii franceze. Modelul compact arată mult mai bine în realitate, iar...

Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015

Via Renault


Comentarii (21)

  • Deci ramna gura casca, la fel cum interactioneaza Renault in industria auto. Sistemul 4Control va face din Megane cea mai buna compacta, chiar mai buna decat un Seria 1 care nu are un asemenea sistem de virare pe puntea spate. Asdar Megane e mai premium decat niste modele premium consacrate.
    24 10
  • Orice ar spune unii,Megane 4 e o reusita.Ca si design e frumoasa,interiorul e superb,zici ca e premium.Pretul probabil ca o sa fie putin mai mic fata deconcurenta.Cred ca o sa se vinda bine.
    30 3
  • Va fi o reusita, asa cum si Clio si Captur sunt in momentul de fata.

    @abc Pretul va fi comparabil cu concurenta directa: Hyundai-Kia, Ford, Opel si Skoda. Va avea preturi mai mic ca Golf, asta e clar insa.

    Noile Megane si Astra vor reprezenta cele mai bune alegeri in clasa compacta de volum in urmatoare perioada.
    25 4
  • In urmatoarea perioda se pare ca da. In 2016 va aparea si facelift pt Mazda 3 care va fii schimbata radical, asa cum a fost schimbat si 6-le. E o adevarata competitie. Anul asta am avut parte numai de lansari peste lansari ( masini deosebite ). Sa speram ca si la anul va fi la fel :D

    Sa vedem noul Civic cu ce va veni si eventual C'eed , I30 si Golf8 care probabil vor aparea pana la sfarsitul lui 2016 .
    15 4
  • Noul Megane, Talisman, Kadjar, Espace (daca l-a vazut cineva sa ridice mana)...intr-un singur an. Renault - Dacia scor 4-0. Ne bucuram ca succesul Daciei asigura prosperitatea Renault-ului, dar am dori ca viitoarele (?!) modele Dacia sa bebeficieze de o precizie de executie si montaj mai bune, si dece nu, sa fie mai frumoase si mai performante.
    24 1
  • In sfarsit. Dupa atatia ani si o abordare... cam ciudata in opinia mea. Ramane de vazut daca se va ridica la nivelul lui Golf. Nu de alta, dar Renault spera asta si in privinta lui Talisman cand e comparat cu Passat.
    3 9
  • Florin
    @Mihai
    Daca Dacia va fi mai performanta, mai frumoasa, mai bine asamblata cu finisate de calitate superioara, atunci va avea si pret mai mare, ceea ce ar putea insemna doua lucruri: 1. nimeni nu o va cumpara, de ce sa dai aceiasi bani pe o Dacie cand poti cumpara un Renault, sau Skoda, Ford etc si 2. se va vinde ca painea calda si va "fura" din vanzarile Renault. Din acest motiv, Dacia va ramane varianta low cost a producatorului Renault, sau cu alte cuvinte, un Renault mai slab calitativ (nu neaparat mai prost) dar mai ieftin.
    16 0
  • Pentru Florin. Low cost nu inseamna neaparat si low tech sau low look.
    Daca ne uitam la Skoda si VW, cred ca nimanui (de la VW ) nu ii este frica de concurenta din interiorul grupului. E luc pentru toti, daca stii sa te pozitionezi. Problema e ca Dacia e 2.low, iar diferentele dintre - sa zicem - Sandero si Fabia sunt mari.
    5 4
  • @Florin
    Nu compara VW si Skoda cu Dacia si Renault. Skoda nu se simte la fel de low cost ca Dacia. Dotarile moderne de la Dacia (navigatie, pilot automat, cutie automata etc) nu compenseaza lipsurile tehnice datorate pretului final redus la masinii (de exemplu caroserie negalvarizata sau lipsa airbagurilor cortina - ca sa nu mai spunem de trenul de rulare sau platforma tehnica preluata de la Logan 1 care isi are originile inainte de 2000).
    Unde un Logan este in dotare de top, un Rapid este entry level. Da, are motor mai slab. Dar compenseaza cu altele. Si cred ca o face mai bine.
    7 6
  • @Mihai Stai linistit ca Dacia nu asigura prosperitatea Renault tinand cont ce vanzari are Dacia in comparatie cu Renault si cat costa in medie un model Dacia fata de unul Renault.

    Skoda nu e low cost, dupa cum a zis acum un an sau doi chiar CEO-ul firmei. Skoda concureaza cu Ford, Hyundai-Kia, Renault in ceea ce se numeste segmentul volum-buget. VW, de exemplu are preturi mai mari si se pozitioneaza in top-ul de sus al segmentului de volum, adica mai aproape de entry-ul premium. Peugeot, Mazda, Toyota, Opel sunt de volum pur sange.

    Nissan e momentan o struto-camila pentru ca are unele modele mai ieftine ca cele de la Renault si unele mai scumpe. Le merge oricum, fiind cea mai vanduta firma japoneze pe batranul continent.

    De acord cu tine ca ar fi interesant sa vedem o Dacie mai spre volum-buget (sincer mi-as fi dorit ca Renault sa faca din Dacia o Skoda cand au achizitionat fabrica), insa trebuie sa ne gandim ca s-ar canibaliza cu firma mama.

    Din punctul meu de vedere Dacia merita doar in doua cazuri: cazul strainilor care o pot achizitiona usor si o pot schimba la maxim 3 ani si cazul in care un roman care are niste bani pusi de-o parte doreste sa achizitioneze o masina noua. Daca iti faci credit...Dacia nu mai merita pentru ca nu rezista in timp bine (caroserie negalvanizata, plastice de proasta calitate etc.). La credit trebuie tinuta macar 7-8 ani. Nu merita...
    4 9
  • daca ar creste dacia preturile, ca s-ar canibaliza dacia cu renault sau invers, banii tot la aia din varful piramidei ajung
    10 0
  • Sladjo
    @Automarket - aveti idee daca se discuta despre urmasul lui Fluence? Ma gandesc ca va fi innoit in curand si acest model, bazat pe Megane 4. Cu multumiri, Sladjo.
    2 0
  • Vorba unui user de aici @tony , stau si ma intreb daca in standard va oferii acel ecran multimedia generos.
    3 1
  • Scrooge
    arat f bine, sunt curios cum va fi si varianta Estate.
    6 0
  • @Andy Renault incearca sa-si vinda modele cu cateva sute de euro mai ieftine fata de concureanta.Mi se pare ca ei merg pe principul "oferim mai multe la un pret mai mic fata de restul"
    7 0
  • pentru al de sus
    ''Ramane de vazut daca se va ridica la nivelul lui Golf''. Golf nici macar nu are HUD sau sitemul 4Control care se gaseste in zona executive-de lux si tu vorbesti aberatii ?
    11 5
  • razvanis
    Ma fascineaza modul in care unii isi dau seama daca un interior este "premium" sau nu din cateva poze, whathefuckever that means.
    Fascinant, trully.
    5 6
  • ciacky
    @razvanis:sa die tu ca asa e?noi don't give a fuck de ce crezi tu old man
    5 5
  • Fanii Renault sunt frustrati din nou cand nu spui ce vor ei. Nu-i nimic. Suntem obisnuiti. Mare branza ca Megane are HUD pe care unii il au de peste 10 ani si de-abea acum a ajuns si la Renault sau nu au 4Control pe care unii il aubde vreo 15. Adevarul este ca Golf este ceva amuzant daca nu le are pe-asta doua. Dar Megane are tractiune integrala? Iar DSG-ul lui VW inca mai este o referinta. Bine, nu si pentru voi. Chestiile astea conteaza mai mult decat niate luminite pe parbriz. Si fara 4C masina nu mai vireaza. :))) Mari inovatii a facut Renault cu astea doua, domn'ne.
    4 9
  • Fanii Renault sunt frustrati din nou cand nu spui ce vor ei. Nu-i nimic. Suntem obisnuiti. Mare branza ca Megane are HUD pe care unii il au de peste 10 ani si de-abea acum a ajuns si la Renault sau nu au 4Control pe care unii il aubde vreo 15. Adevarul este ca Golf este ceva amuzant daca nu le are pe-asta doua. Dar Megane are tractiune integrala? Iar DSG-ul lui VW inca mai este o referinta. Bine, nu si pentru voi. Chestiile astea conteaza mai mult decat niate luminite pe parbriz. Si fara 4C masina nu mai vireaza. :))) Mari inovatii a facut Renault cu astea doua, domn'ne.
    3 13
  • Fanii Reno ar trebui sa stie ca acel sistem 4c este prezent doar pe varianta GT. Cand or sa vada cat costa acel GT o sa uite de 4c.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru