Versiunea complet electrică a lui Renault Kangoo este aici. Noul Kangoo E-Tech Electric este a doua versiune de serie cu zero emisii din cei 25 de ani de producție a celebrului monovolum și promite un confort mai ridicat, precum și un caracter practic superior versiunilor de până acum.
PORTBAGAJ DE 850 DE LITRI
Vizual, noul Renault Kangoo E-Tech Electric este identic cu versiunea cu motoare termice. Singura diferență este la siglă, care ascunde elegant priza de încărcare. Noul Kangoo E-Tech va fi disponibil în 3 linii de echipare: Authentic, Equilibre și Techno.
Interiorul este identic vizual cu versiunile cu motoare convenționale, însă există mai multe spații de depozitare și un portbagaj mai mare. În habitaclu, spațiile de depozitare au o capacitate totală de 49 de litri.
Scaunele din al doilea rând pot fi reglate pe lungime și sunt exclusive noului model electric. Cu aceste scaune în poziția normală, portbagajul are o capacitate de 850 de litri, iar cu scaunele scoase, aceasta crește până la 2500 de litri.
Inclusiv barele de pe acoperiș pot fi reglate ușor pentru a transporta obiecte mai lungi sau mai late.
AUTONOMIE DE 285 DE KILOMETRI
Propulsorul lui Renault Kangoo E-Tech Electric dezvoltă 120 de cai putere și 245 de Nm. Acesta este alimentat cu o baterie de 45 kWh și care garantează o autonomie de 285 de kilometri în regim WLTP. Modelul vine echipat în standard cu două sisteme de încărcare onboard a bateriei: un încărcător AC de 11 kW cu 3 faze pentru uz casnic și un încărcător DC de 22 kW 80 kW cu 3 faze pentru încărcare rapidă.
Acumulatorul are nevoie de doar 30 de minute pentru a oferi o autonomie de 170 de kilometri. Opțional, este disponibil și un încărcător DC cu o singură fază pentru încărcarea rapidă. Cu încărcătorul AC de 11 kW, bateria poate fi încărcată de la 15% la 80% în 2 ore și 40 de minute, iar timpul de încărcare la un wallbox de 7.4 kWh durează sub 6 ore.
DEBUT PUBLIC LA PARIS
Noul model cu zero emisii vine dotat cu nu mai puțin de 14 sisteme de asistență, iar unele dintre ele oferă și condus autonom de nivel 2.
Sistemul de regenerare a energiei prin frânare are 3 moduri: Sailing, Drive și Brake. Alte dotări includ un instrumentar digital de 10 inch, climă automată pe două zone și sistemul multimedia Renault Easy Link.Noul Renault Kangoo E-Tech Electric va debuta public la Salonul Auto de la Paris, iar comenzile pentru noul model se vor deschide din 17 octombrie. Livrările lui Kangoo E-Tech vor începe la sfârșitul acestui an.
via Renault
Scrie maaaare de tot încă din titlu și apoi în prima frază:
- "...promite o autonomie de până la 285 de kilometri."
De ce oare vreți să semnalizați că citiți în diagonală?
Deci vreo 200 in realitate.
Plus ca ei masoara autonomia de la 100% la 0% baterie. In realitate tu mergi de pe la 90% la 10% ca dupa aia te omoara stresul ca ramai cu caruta in drum si cauti disperat priza. Deci mai scadem. Ramane cum am stabilit. Utilizabila vreo 150 km.
Si modelul anterior Kangoo ZE ce-a fost?
Deci, în condiții ideale, autonomia e 285 km, practic, sub 200 km, iar când mai ai 50 km autonomie trebuie să știi deja încotro o apuci către stația de încărcare unde ai timp de 1-2 pachete de țigări în timpul programului.
E de vis.