Noul Renault 5 E-Tech electric este deja disponibil în România încă din primăvara acestui an. La momentul acela, modelul electric subcompact era valabil doar în versiunea Comfort Range. Aceasta aducea o baterie de 52 kWh și o autonomie de 412 kilometri în regim WLTP.
Acum, Renault a deschis comenzile pentru o nouă versiune, mai accesibilă, a noului R5 E-Tech. Noua versiune, botezată Urban Range primește o baterie mai mică, de 40 kWh, un motor de 120 de cai putere și o autonomie mai mică, de 312 kilometri în regim WLTP. Pentru Urban Range, Renault a pregătit 3 linii de echipare, dintre care una este nouă: Techno, Iconic Cinq și Evolution. Cea din urmă linie de echipare este și cea mai accesibilă dintre toate.
Noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range are un preț de pornire de 26.890 euro, în echiparea Evolution. Echiparea intermediară Techno pleacă de la 28.950 euro, iar linia de top Iconic Cinq pornește de la 30.950 euro.
Începând din 2025, Renault 5 E-Tech încă două niveluri de echipare.
Prima dintre acestea se va numi Five și va fi noua echipare de bază a modelului. Cu această echipare, Renault 5 E-Tech va avea un preț de pornire și mai mic, de 25.000 euro. A doua echipare care va apărea anul viitor va fi seria specială Roland Garros.NOUL RENAULT 5 E-TECH | ||||
VERSIUNE/ECHIPARE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM) |
ACCELERAȚIE(0-100, S) |
PREŢ (€ cu TVA) |
VERSIUNE Urban Range | ||||
Evolution |
120 |
312 | - | 26.890 |
Techno |
120 |
312 | - | 28.950 |
Iconic Cinq | 120 |
312 | - | 30.950 |
VERSIUNE Comfort Range | ||||
Techno |
150 |
412 | 8.0 | 30.750 |
Iconic Cinq |
150 |
412 | 8.0 | 32.750 |
Renault 5 E-Tech vs. principalii concurenți (versiuni de bază) |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault 5 E-Tech Urban Range, Evolution |
120 | 312 | - | 26.890 |
Opel Corsa-e Edition |
136 | 354 | 8.7 | 31.596 |
Peugeot e-208 Style |
136 | 362 | 9.0 | 35.450 |
Lancia Ypsilon | 156 | 402 | 8.2 | - |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Renault
si eu am ramas surprins de unele dinte comparatii de genul asta dar le regasesti in format fizic, negru pe alb, in brosurile oficiale de prin reprezentante
Stau la dos, că sunt taxe contra chinezilor, altfel ar muta toată producţia EV în China şi ar pune doar sigla,
aşa cum doreau şi germanii să facă... Soluţia Dacia Spring.
Umflat banii la proşti.
Înţeleg că în Europa sunt costuri mai mari ca în China, dar să faci o porcărie în 2 uşi.... Până şi Dacia Spring e mai încăpătoare... Şi să ceri un purcoi de bani....