"Vom prezenta un plan detaliat în următoarele săptămâni. Nu ne-am decis asupra motorizării, dar maşina va avea spiritul TVR, va fi uşoară şi performantă. Preţul său va fi la jumătate faţă de cel al unui Ferrari echivalent, cu toate că va fi la fel de rapidă", explică Dietrich Probst, şeful departamentului de marketing al companiei VIT Tehnology, într-un interviu acordat celor de la Pistonheads.
Compania VIT Technology este zvonită ca fiind noul proprietar al mărcii TVR, aceasta fiind deţinută de antreprenorul britanic Les Edgar.În trecut, fostul proprietar al mărcii britanice vroia să relanseze modelele sportive de la TVR alături de diverşi parteneri. De la posibilitatea construirii unor modele sport în Austria, echipate cu motorizări diesel de la BMW, până la echiparea viitoarelor modele cu motoare V8 de 6.2 litri de la General Motors, Smolensky a anunţat toate posibilităţile. În decursul anului trecut, matriţele de caroserie necesare pentru construcţia modelelor Sagaris şi Tuscan au fost distruse, semn că oricine ar fi dorit să producă un model nou TVR ar fi fost nevoit să pornească de la zero. Zvonurile privind renaşterea mărcii TVR au plecat odată cu revigorarea site-ului TVR, care anunţa cu subînţeles întoarcerea în forţă a mărcii pe piaţa auto.
Via Pistonheads | Autocar | TVR
La acelasi lucru m-am referit si eu, cand i-am specificat fiabilitatea......dar e bn ca gandim la fel ;)
Motoare americane pe caroseri usoare.