Noul proiect de Cod Fiscal prevede creşterea impozitului pentru vehicule

de Sebastian Toma
Luni, 16.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Guvernul pregăteşte majorarea impozitelor auto pentru anul viitor, fiind prevăzută mărirea cotei unice de taxare pe cilindree, titrează Mediafax.

Esential 200 de centimetri cubi este subdiviziunea de cilindree folosită pentru a stabili cuantumul impozitului unui autovehicul, după clasarea acestuia în funcţie de cilindreea totală.
Guvernul pregăteşte un nou Cod Fiscal pentru anul următor, iar acesta prevede noi majorări de impozite, titrează colegii de la Mediafax. În acest material ne vom concentra doar pe majorările propuse pentru vehicule, care vor afecta fiecare categorie echipată cu motorizare cu ardere internă. La nivel general, este propusă o majorare a tarifelor prin mărirea sumelor în baza cărora este calculat impozitul. Este plănuită păstrarea actualei reguli, de a stabili impozitul pentru fiecare motorizare în baza cilindreei acesteia, propulsoarele fiind împărţite pe grupe în funcţie de litraj şi apoi taxate în calupuri a câte 200 de centimetri cubi şi subdiviziunile acestei unităţi.

Va fi mărită şi suma fixă de impozitare luată în calcul pentru motociclete şi autovehicule cu motorizări de până la 1.600 centimetri cubi, precum şi la categoria autocarelor, microbuzelor, vehiculelor de transport marfă şi a autocamioanelor.

Cele mai mari creşteri propuse au loc la categoria motorizărilor de peste 2.000 de centimetri cubi montate sub capotele autovehiculelor pentru pasageri. Vorbim despre o creştere de cinci lei pe 200 cmc la categoria 2.000-2.600 cmc, o creştere de nouă lei/200 cmc pentru categoria de cilindree 2.601-3.000 cmc şi o creştere de 19 lei/200 cmc pentru categoria motorizărilor de peste 3.001 centimetri cubi. Pentru categoria autobuzelor, autocarelor, microbuzelor şi a vehiculelor de transport marfă, cota de impozitare a urcat de la 24 la 26 de lei pe 200 cmc, indiferent de motorizarea acestora.

Urmareste Automarket
Cele mai mici creşteri au loc la categoriie motoarelor cu o cilindree de până la 1.600 cmc, de un leu pe 200 cmc, respectiv la categoria motoarelor cu cilindree cuprinse între 1.601 şi 2.000 centimetri cubi, unde impozitul urcă cu un leu la un total de 19 pentru fiecare 200 cmc.
Valorile expuse în documentul publicat de Mediafax nu au fost confirmate încă oficial de reprezentanţii Guvernului României şi nu sunt definitive, nefiind încă votat noul Cod Fiscal.

Modificările de cotă de impozitare pentru autovehicule în noul Cod Fiscal  

Categorie impozitare Valoare impozit/200 cmc Creştere faţă de normele actuale
Autoturisme şi motocicluri cu motorizări <1.600 cmc 9 lei 1 leu
Autoturisme cu motorizări curpinse între 1.601-2.000 cmc 19 lei 1 leu
Autoturisme cu motorizări cuprinse între 2.001-2.600 cmc 77 lei 5 lei
Autoturisme cu motorizări cuprinse între 2.600-3.000 cmc 153 lei 9 lei
Autoturisme cu motorizări de >3.001 cmc 309 lei 19 lei
Autotutilitare/transport persoane 26 lei 2 lei

Via Mediafax

Comentarii (31)

  • Ce pot sa zic...naspa pt motoarele de la 2l in sus. Mazda (ca tot am citit articolul cu CX-5) e penalizata rau la faza asta cu tot SkyActiv-ul (fiabilitatea chiar nu mai conteaza la cat platesti pe an in plus la impozit fata de una sub 2l cu acceasi putere si consum). Mai sunt penalizati cei cu sh-uri premium cu motoare mari.

    E interesant cum cei cu motoare de 0.9-1.2 sunt bagati in aceeasi oala cu cei cu 1.6...Meritau o alta valoare de impozit, undeva pe la 5 lei. Insa statul nostru ii arde pe oamenii normali pentru ca pe cei cu masini premium si de lux (luate de noi - bogatanii) ii doare la basca...
    17 4
  • Scrooge
    Nu sunt tragice cresterile dar e prea mare diferenta intre 1601-2000 si 2001-2400. Masinile prezente in ambele categorii sunt apropiate daca nu similare ca performante, valoare si clasa. Prima plateste 200 ron impozit, cea din urma 800. Sunt motoare de 2.0 cu 200 de cai si motoare de 2.2 cu 150 de cai. De motoarele 1.4-1.5 si 160 cai cu performante apropiate motoarelor de 2.0 nu mai vorbim :)
    14 1
  • pai de aia ma dispera 2.2l; nu e nici mai bun ca un 2.0, dar nici nu e 2.5, macar sa stii ca ai juma de litru in plus, deci cai si cuplu mai bun
    3 3
  • Logica taxarii pe cilindree oricum nu prea exista, pentru 2.5 litri se platea de 5 ori mai mult fata de 2 litri, pentru 3 litri de 10 ori sau chiar mai mult, ca sa nu mai spunem ca in orice tara normala se plateste la KW, nu la cilindree, taxe care sunt incluse in taxa de drum de fapt, nu impozit, cum este in UK, ce-i ala impozit pe masina? Se plateste taxa de drum, sau taxe de autostrada, plus asigurare, o taxa in plus pe proprietate nu exista, la noi exista acciza in combustibil de multi ani, care cica se duce la drumuri, rovigneta, de mai bine de un an celebra taxa de 7 eurocenti si impozitul auto, care se duce la autoritatile locale pt ceva, nu se stie, daca mai adaugam si celebru timbru\taxa de mediu care a fost de 15 ori modificat,( nu exista in UE asa ceva), dar niciodata cu adevarat pt protejarea mediului, avem deci un tablou minunat, doar pe partea auto, despre cat de bine intentionate sunt autoritatile.

    In continuare pt o masina noua vanduta in 2014, cu toate c-au fost cresteri, s-au vandut doua la mana a doua, absolut normal, exista o rea vointa, asta e tot, atat cu timbrul de mediu, cat si cu impozitele, doar la cilindreea intre 2 si 2.5 litri s-ar incasa de 2 ori mai multi bani la buget daca s-ar injumatati, ar disparea si multe masini inmatriculate pe BG, daca s-ar taxa rezonabil pt inmatriculare, foarte putini se vor mai obosi cu inmatriculari dubioase pe BG, dar se pare ca e mai bine asa.
    18 2
  • Nu-s tragice cresterile ?!?! Bai oameni buni, voi realizati ca pe un motor de 4,2 litri platesti undeva la 47 de milioane de lei vechi, anual ?
    Voi intelegeti ca taxarea asta n-are absolut nici o logica ?
    De ce un proprietar de BMW 540i de 2000 de euro plateste impozit cat unu cu un McLaren de 200.000 de euro ?
    Si de ce platesc eu cu motor de 4000cmc, de 7665 de ori mai mult decat ala cu 0.9 ? lasa poluarea, ca asta-i impozit, nu timbru de mediu, deci ?
    Ocup cumva 4 locuri de parcare ? imi trebuie 4 garaje ? ocup 4 benzi ?
    Produc de ori mai multe gropi in asfalt ?

    De ce in tari Europene unde sunt strazi si parcari, legi si trafic lejer,
    nu se plateste impozit DELOC ?! Adica cum... daca imi iau un Dodge Ram de 7200cmc, nu platesc decat placutele de inmatriculare ?
    Pe langa asta benzina e mai ieftina si asigurarile la fel ?
    Da... exact. La noi insa ? noi n-avem nimic din ce au altii si avem cele mai mari taxe. Explcatie ? pai pentru ca e prosti, prosti dar multi.

    Impozitul auto este una dintre cele mai mari batai de joc din tara noastra cand vorbim de taxe, insa nimeni nu face nimic, nimeni nu se agita.
    Ba chiar sunt multi frustrati care si-au luat un Logan pe leasing si se bucura ca altii care au motoare mari, sunt penalizati !
    21 9
  • Mda...treaba ii nasoala, tipic romanesc. Acuma, daca taxau si ei pe emisii sau noxe sau ceva, motivand ca se sperie municipalitatile de poluare, sau ceva de genul, mai intelegeam. Dar cat de ridicol ii ca unul cu masina de 25 de ani, plateste acelasi impozit cu unul cu masina de ieri. Ca sa nu mai vorbim, cum s-a spus si mai inainte, ca unul cu masina de 2000 de euro trebuie sa plateasca la fel cu unul cu masina de 200.000 la acelasi cilindree. Daca era un calcul corect macar luau in considerare mai multi factori. Oricum, pana la urma, ce rost are impozitul auto? Ce se face cu banii astia? La un oras cu 10.000 de masini, daca pui impozit mediu de 100 de euro pe masina, ar iesi un milion de euro pe an. Ce face orasul cu ei? Locurile de parcare? Ca nici alea nu se vad.
    15 2
  • Mazda poate foarte frumos sa reduca si ea cilindreea, nu intamplator 90% din marci au motoare diesel de aproape 2000 cmc
    0 4
  • Toate taxele dupa 90 s-au vazut in mare majoritate prin buzunarele politicienilor indiferent de partid sau afinitati. La furt au fost ca fratii intre ei iar noua n-au aruncat doar praf in ochi ca vezi Doamne ei sunt adversari politici si se cearta. Da, da...

    In ritmul asta, in 2020 nu o sa-si mai permita nimeni masina. Bine, doar bogatanii care au furat pt 5 generatii cel putin...
    10 2
  • @mowgli
    Sunt și eu curios care sunt țările europene unde este mai ieftin să ai mașină decât în România. Altele decât Bulgaria. Iar impozit mare pe mașină de 4,2l se plătește pentru că se presupune că îți permiți. O mașină cu motor mic e, de obicei, pentru oameni care nu au foarte mulți bani iar una cu motor de tractor pentru cei care au. Dacă cumva sunt cazuri izolate cât este invers e cam greu de făcut o lege separată pentru acele cazuri. Iar soluția normală pentru un om ce s-a trezit cu o mașină pe care nu și-o poate permite e să o vândă și să își cumpere una pe care o poate ține.
    8 6
  • @mowgli
    pentru un logan 0.9 se plateste impozit mai mic pentru ca din el curg pe trotuare/strazi de 7665 mai putine picaturi de fluide decat dintr-un bmw 540i de 2.000 de euro.
    pentru modelul indicat de tine exista reteta clasica: inmatriculare in bulgaria si gpl. se da bonus daca ai volan pe dreapta
    9 8
  • @gogu nu as vrea sa ma obosesc sa-ti raspund. Daca chiar crezi ca cilindreea unui motor reflecta si veniturile sau pretul unei masini... eu zic sa te mai gandesti bine la treaba asta.
    Dar stii de ce nu ma obosesc prea tare ? pentru ca ai aceeasi preconceptie de 2 bani ca un BMW de 2000 de euro e neaparat praf (sau orice alta masina). Exista masini foarte bine intretinute pe strada, vechi de 20 de ani, dar bineinteles ca preconceptiile Romanului, stau in calea realitatii.

    Tari exista multe, ba chiar cu 0 impozit. Cauta singur si le vei gasi.
    Iti spun doar ca in Germania pentru un motor de 4000cmc si euro 2, platesti cam 292 de euro pe an. Sa-ti mai spun ca vigneta este un concept neinventat la nemti ? poate pentru ca inca n-au atatea autostrazi cate avem noi....
    Cum ziceam, Germania e un caz, dar sunt altele in care impozitul e fix 0, de fapt, nu exista impozit auto, nici alta taxa decat cea de inmatriculare si da, tarile sunt la vest de noi.
    6 5
  • @gogu "pentru modelul indicat de tine (BMW 540i) exista reteta clasica: inmatriculare in bulgaria si gpl. se da bonus daca ai volan pe dreapta"

    Vezi tu, exact mentalitatea asta timpita o au si politicienii, dar nu realizati ca din cauza impozitelor uriase si nerealiste in comparatie cu veniturile, lumea circula ilegal cu toate cojile inmatriculate pe BG, cu volan pe dreapta, care n-au acte, n-au asigurare, n-au nimic si politia de multe ori nu are ce sa le faca. De asemenea, din cauza ca taxele sunt asa scumpe, chiar si omul de buna credinta, platitor de taxe, e fortat sa-si inmatriculeze masina afara.... Ce rezulta de aici ?
    Bani pierduti la bugetul de stat ! Exact, pentru ca Romanul, in intelepciunea lui infinita, are impresia ca daca scumpesti ceva de 10 ori, ai de 10 ori mai mult venit si tot in intelepciunea lui galactica, nu realizeaza ca daca taxele ar fi realiste, fiecare ar plati impozit la buget in tara in care si circula si ca ar avea taxe si asigurari valide si n-ar prezenta un risc enorm pe strazi.

    Nu ma astept sa pricepi chestiile astea... stiu ca e greu. E greu pentru ministri nostri absolventi de Harvard si Cambridge, dapoi pentru tine ?
    8 2
  • @mowgli
    Eu zic să te interesezi cât de costă într-un an să poți circula cu mașina respectivă în Germania, chiar fără de vignietă. S-ar putea să fi un pic surprins. La fel și pentru țările celelalte de care spui tu că există.
    3 3
  • Oricum nu știi ce-i ala 540i, câte ai văzut la viata ta de știi și ce fluide se scurg din el?
    4 4
  • someone
    @ toata lumea
    la inceputul anului, nu era vorba ca impozitele pe masini vor scadea putin? nu sant sigur, de asta va intreb pe voi......
    3 0
  • @@mowgli m-am interesat deja ;) Am fost nevoit.
    2 0
  • @mowgli
    1. prostia, luxul si pasiunea se platesc. daca vrei doar transport de la a la b exista numeroase masini ok cu motor sub 2 litri, chiar si la 2.000 de euro
    2. daca la 2.000 de euro vrei neaparat BMW 540i, atunci nu te mira ca impozitul este cat este (si eu sunt de parere ca e exagerat de mare, dar revenim la punctul 1)
    3. sigur ca exista masini de 20 de ani bine intretinute, dar mai degraba in Germania mult laudata de tine, unde platesti amenzi cat carul daca iti curge ulei din harb. la noi, dupa cum vedem prin toate parcarile si strazile, patate de ulei si alte fluide la greu, conteaza mai mult "aerul premium" decat intretinerea decenta a masinii.
    asta e cu adevarat mentalitatea proasta a romanului. iar sa consideri ca pe "numeroasele" noastre sosele de viteza nu te poti deplasa decat cu masini cu motoare de peste 4 litri, este o fita, sa-mi fie cu pardon
    5 3
  • @Gogu, aici e vorba de principii, nu de baliverne si povesti populare despre prostia Romanului. Idee e simpla: de ce in alte tari, in care cetateanul castiga mai mult, are taxe mai mici si mai putine de platit ? cel putin pe impozitul auto ?
    Asta sa-mi explici tu mie, lasa-ma tu cu povestile cu snobismul si uleiul care curge.

    Hai sa luam altceva, ca vad ca esti frustrat pe cei care au motoare mari. Sa luam o masina cu motor de 1,4 si Euro 4, da ?
    Bun, proprietarul unei astfel de masini plateste la stat o asigurare mai mica decat la noi, pe benzina da mai putin, nu exista timbru de mediu pentru masini cu norma de poluare peste Euro 3 si nu exista impozit auto.
    No bun, acum ca vb de un motor de 1,4, ti se mai pare la fel de corect ca tu sa platesti impozit pe el, si fratele tau din strainatate, sa nu plateasca ? Ia zi, ce explicatie logica mai ai pentru treaba asta ?
    3 3
  • Impozit bun
    Certurile sunt de prisos.Ai bani de un BMW 550 i sau de un Audi A6 sau A8 4,2 tdi si nu ai bani de impozit,culmea.Si chiar in cazul masinilor mai putin scumpe gen mazda cx-5,ai 20000-25000 de euro si nu ai bani de impozit.E foarte buna grila de impozitare,inca ar fi trebuit mai scumpa pt autovehicolele cu cilindree de peste 2 L.
    6 4
  • @Impozit bun deci daca-mi iau un Audi A8 de 4,2, atunci sunt un mare bou, si trebuie sa dau pe 5 ani de impozit, cat am dat pe toata masina, corect ? Da de ce ? ca zici tu ? cu ce schimba situatia faptul ca am un rahat de A8 de 5000 de euro ? ma face bogatas ? nu.
    Si atunci o sa zici "nu, dar esti un cocalar, trebuia sa-ti iei o Toyota Corolla!" pai nu ma, ca atata timp cat ocup acelasi loc pe strada si chiar poluez mai putin decat un motor de 1,6 mai vechi, nu vad de ce as plati de zeci de ori mai mult.

    Doamne, in ce tara traim.... mentalitatea "mie sa-mi fie bine, restu sa fiarba in iad". Daca aveai o Mazda 6 de 2,2, ziceai "toate motoarele peste 2,5 l sa plateasca si mai mult" dar nu ai un motor de 2,2 si atunci ti-ai coborat stafeta, de parca lumea se invarte in jurul tau. Sezi bland baietica, ca eu daca vreau un Jaguar, trebuie sa am dreptul asta si nu vad de ce as plati mai mult, doar pentru ca Jaguar n-au pus motor de 1,4. Ce vina am eu pentru asta ?
    Cu ce te afecteaza pe tine sau tara, ca eu am un Jaguar ?

    Eu sunt de acord cu impozite mari, dar doar pentru cei cu masini scumpe ! Ca altfel de ce as plati eu din Jaguarul meu de 5000 de euro, de nu stiu cate ori mai mult decat ala din Dacia Lodgy de 9000 de euro ?!?! Daca am Jaguar is automat si un mare bogatas ? un mare snob ? un mare cocalar ?
    Serios... si va mai mirati de ce suntem huliti ca popor ?

    Ciuda si frustrarile astea ar trebui sa le mai lasam deoparte,
    pentru ca unii dintre noi chiar suntem pasionati de masini si motoare si nici n-avem neveste care sa ne oblige sa ne luam un cotet de 1,3 diesel. Sunt oameni saraci dar pasionati, care vor mai mult de la masina lor si muncesc din greu pentru ele.

    Dar nu dispera bai motoras mic, ca toti astia o sa mearga frumos la Bulgari, si apoi cand intra unu in tine cu tancul lui de 2 tone, du-te si vezi pe a cui asigurare iti faci masina ;) La asta nu te-ai gandit ? este ? tu atata stii: "ala care are motor mai mare ca al meu, ma-sa-i ******"
    5 5
  • @mowgli
    cu baliverne despre mentalitatea romanului ai inceput tu "Exista masini foarte bine intretinute pe strada, vechi de 20 de ani, dar bineinteles ca preconceptiile Romanului, stau in calea realitatii."
    nu sunt frustrat pe cei cu motoare mari, in familie am pe langa 0.9 tce si un diesel de 2.5 (la care impozitul este de 20 de ori mai mare decat la logan)
    departe de mine de a apara vreun politician roman, doar vedem zilnic ce calitati morale au cei care ne conduc sau ne-au condus. dar sa avem taxe si impozite fix ca in alta tara e mai greu, ca sa nu zic imposibil. sau poate vrei sa comparam si cat costa o asigurare in germania fata de una de aici, sau cat costa o revizie sau mai stiu eu ce cheltuiala cu masina
    1 2
  • @Gogu, ti-am spus ca asigurarile sunt mai ieftine si reviziile la fel, nu in Germania, acolo nu stiu. Inca o data, eu cred ca se poate, nu vad de ce la altii se poate si la noi nu ? Sau daca platim asa taxe mari, unde se duc banii aia ? Ai de 20 de ori mai multe locuri de parcare pentru 2,5 ? Te consideri un snob ? curge uleiul din el ? nu cred. Atunci care-i logica ? Are de 20 de ori mai multe roti decat 0.9tce-ul ?

    Si daca aduci in discutie pretul asigurarilor din Germania, sa aduc si eu in discutie salariile ? No vezi ? aici e baiul, nu neaparat ca taxele sunt mari in sine, dar sunt enorme si nerealiste raportate la venituri. Nu se poate omule sa dai 3 salarii minime pe impozitul unui motor de de 2,5 sau 3.0.
    5 2
  • @mowgli
    Ideea e simplă. Un BMW 540 e o mașină pentru oameni bogație, fie nouă, fie la mâna a doua. Iar oamenii bogați nu sunt cei care câștigă 1 mie, 2, 3 de euro pe lună. Chiar dacă în România majoritatea câștigă mult mai puțin. Și dacă ești bogat nu ai de ce să te plângi de impozit doar din ipocrizie. Dar dacă impozitul chiar reprezintă o problemă atunci e clar că nu îți permiți mașina respectivă. Punct.
    2 2
  • @@mowgli deci masina il face pe om ? =))
    Daca imi schimb 540-ul cu un 725 retrogradez la clasa de mijloc ?
    Dar daca mi-l schimb pe un 518i ? fac parte din clasa jos ?

    Bine ca stiu, imi iau un M5 cu 6000 de euro, poate apar in Forbes.
    5 1
  • Costin
    Daca toti cei care am postat nemultumiti de aceste impozite si taxe exagerate am iesi in strada, aducand inca 10-15 prieteni cu noi, si le-am cere socoteala guvernantilor pt. fiecare tampenie care o debiteaza de acolo de sus atunci nu s-ar mai intampla nimic de genul asta. Cum insa nu suntem uninti ca natie o sa fim mereu la cheremul lor. Legat de masini si impozite pot sa va spun ca am o familie numeroasa deci implicit am nevoie de o masina cu caroserie mare, incapatoare pt. concedii si deplasari mai lungi. Am avut un break cu motor 1951cc, aveam noxe 163gCO2, plateam impozit 180lei. Dupa ani in care si-a facut datoria pe drumurile patriei am vandut-o si am cumparat un SUV/4x4 si mai mare cu motor de 2993cc si noxe de 159gCO2 la care platesc aprox 2200 lei. O sa ziceti de ce n-am luat motor mai mic. In primul rand ca nu prea gasesti masini asa mari cu motoare mai mic, apoi unde gasesti consumul era mai mare datorita greutatii mari a caroseriei. Asa ca eu sunt unul din cei care platesc fara sa stie de ce de peste 10 ori mai mult. Macar daca s-ar vedea in infrastructura ceva schimbari dar slabe sanse. Chiar ma intrebam de unde o sa acopere pierderile la ordonanta data pe 11 martie in care au scazut cu 95% impozitul auto pt. masinile hibride. Uite de la noi restul care nu avem SUV-uri "eco" gen Lexus 450h :)).
    5 1
  • andrei
    Poate părea surprinzător pentru unii dar nu există dreptul omului la mașină și, cu atât mai puțin, la mașină de lux. Putem să ne revoltăm că nu se realizează suficiente lucruri din banii pe care îi plătim dar să ne revoltăm că nu mai putem să ne ținem o mașină de lux din cauza impozitului e dovadă de orice altceva dar nu de spirit civic. Obiectiv vorbind, sunt extrem de puțini oameni care chiar au nevoie de mașină și, în marea majoritate a cazurilor, nevoia le poate fi foarte bine acoperită și de o mașină cu motor de capacitate cilindrică destul de mică.
    @ mowgli
    e evident că nu ești un om bogat și, la fe de evident, un seria 5 nu e pentru tine. Și e un pic penibil să te plângi că nu te ajută statul să pari mai mult decât ești.
    4 5
  • Adrian
    Deci ala cu Aro plateste impozit de 1000 ori mai mult decat ala cu bmw.

    auzi 1cmc de aer e mai scump....romani prostovani.

    Puie Monta.
    4 1
  • Costin
    @andrei Bun daca nu exista dreptul omului la masina atunci hai sa punem impozit de 5 ori mai mare la toate motoarele intre 0.9-1.9 cc . Cu ocazia asta poate o sa se mai elobetreze strazile, n-o sa mai tipe poporul dupa autostrazi si n-o sa se mai planga asa multi de gropi. Nu e mai bine ? Tu consideri un Mitsubishi Pajero cu motor 2.5 masina de lux de ex? Sau ai vrea ca toate masinile 4x4 sa fie Duster cu motor 1.6 ? Gandeste-te ca sunt oameni care au doar o singura masina si o vor cat mai polivalenta. Nu zic ca impozitul sa fie la fel dar totusi eu zic ca este exagerat. 8-900 Lei cat a fost inainte era acceptabil.
    5 0
  • Adrian
    Pai toata asta e in urma lobby-ului celor de la Renault.

    Cat de diliu sa fii sa ai impresia ca aerul din motor e lux?

    Nu cumva sa taxeze valorea ca atunci ar disparea masinile scumpe de pe straza.
    3 0
  • @mowgli
    Clar daca are bani sa cumpere masini isi permite masina .Impozitul din pix nu are nici o valorea...poate doar pentru manelisti ca tine.
    2 4
  • blah_blah news@yahoo.com
    Cresterea taxelor, impozitelor, timbru verde de poluare, si alte gogorite dintr-astea pentru "goimii" ca noi fac parte integranta din AGENDA 21 oameni buni! Ati auzit de ea? Cititi-o si veti vedea ce ne asteapta...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru